|
Autor |
Wiadomość |
Lukasz4441
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 34 Dołączył: 18 Wrz 2013 Posty: 23 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2015-10-13, 22:34
|
|
|
Ja też niestety jestem w trakcie remontu 5hp24 (DSL). Objawy - Po dodaniu gazu szarpnięcie i wskakuje w tryb awaryjny. Do tyłu jeździła elegancko, w trybie aw. też jedzie do przodu. Okazało się że pęknięty jest kosz forwardu, robię wszystko sam oprócz wstecznego (tu moje ryzyko). Koszt 2997zł Kosz 900zł, oryginalny komplet uszczelek 1300zł, tarczki niecałe 500zł bez wstecznego ale jakieś metalizowane (niby mocniejsze) i olej do tego ravenol.
Także jak jakiś warsztat krzyknie wam 5000zł za remont skrzyni z wyjęciem i włożeniem to wiadomo skąd ta cena
Ps. Chciałem zamówić oryginalne tarczki z ZF lecz czas oczekiwania 3 tyg. bo jest to stara skrzynia i nie wiadomo czy wogóle sprowadzą może się okazać że są niedostępne, dlatego wziąłem te "metalizowane" z MIDPARTS.PL Kiedyś założyłem te najtańsze z midparts.pl do BMW 735i E32 i wytrzymały 1,5 roku, zjechały się do zera - zaznaczam że samochodem jeździłem ja i moja żona więc nie ma mowy o jakimś "upalaniu" |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-10-13, 22:55
|
|
|
A konwerter robisz od razu? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-10-13, 23:06
|
|
|
Osobiście w takim przypadku wolał bym zrobić i sprzęgło.
Wiadomo, dodatkowy koszt ale nie ma sensu rozbierać tego po raz kolejny za jakiś czas.
Sądzę, że Krzychy swoim pytaniem oczekuje odpowiedzi twierdzącej od Ciebie. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-14, 03:48
|
|
|
Lukasz4441 napisał/a: | dlatego wziąłem te "metalizowane" z MIDPARTS.PL Kiedyś założyłem te najtańsze z midparts.pl do BMW 735i E32 i wytrzymały 1,5 roku, zjechały się do zera - zaznaczam że samochodem jeździłem ja i moja żona więc nie ma mowy o jakimś "upalaniu" |
Bo one tam maja wytrzymac rok(okres najdłuższej gwarancji) i potem "witamy klienta ponownie" |
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-10-20, 12:36
|
|
|
a tak zapytam: skrzynia 4HP jest tańsza w naprawach od 5HP? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-20, 12:37
|
|
|
Wątpie bo sam za swoja w 2009 dałem 7600... |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |