Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2 Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-06-30, 19:01
kupisz w sklepie zajmujacym sie tematem oringow/lozysk/uszczelnien.Kup kilka rozmiarow i srednic i grubosci tak bys dla swojego konkretnego przypadku zalozyl mozliwie ciasne
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2 Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
Wysłany: 2015-07-02, 00:41
Wczoraj wymieniłem olej w skrzyni. Objawy jakie miałem to szarpanie z D na R i na odwrót przy dojeżdzaniu na krzyżówce (powolutku) czuć było uderzenie.
więc tak szarpanie z D na R pozostalo (ciut mniejsze ale jest) co jest przyczyną ? luzy w układzie napędowym przeguby wewnętrzne i wał ma luz na krzyżakach. Nie ruszam tego na razie bynajmniej wału.
Co jeszcze zauważyłem skrzynia nie zmienia mi tak szybko jak wcześniej biegu na wyższy przy agresywniejszej jeździe. Nie wnikam co tam się dzieje ... jeżdzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum