Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-09, 08:12
|
|
|
To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety, masz może gdzieś rysunek jak powinny być te wężyk wpiente? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-08-09, 09:19
|
|
|
pb41ns napisał/a: | To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety, masz może gdzieś rysunek jak powinny być te wężyk wpiente? |
W poprzednim poście masz schematy
Możesz mieć zaworek sterujący uszkodzony i puszcza cały czas. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-08-09, 11:34
|
|
|
pb41ns napisał/a: | To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety | ...albo zaworek stoi cały czas w pozycji otwartej
karol208, linki do rysunków nie działają |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2018-08-10, 06:27
|
|
|
danishow napisał/a: | karol208, linki do rysunków nie działają |
Już poprawiłem
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mlody91
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 33 Dołączył: 04 Paź 2011 Posty: 202 Skąd: LBN
|
Wysłany: 2018-08-10, 12:32
|
|
|
W S8 preFL grucha powinna sie zaciągać, przy ok 4 tysiacach obrotów, tak jak koledzy pisali wczesniej w FL od razu w preFL przy obrotach.
Jesli nie wiesz, jak ma być podpiete 727011991 to mój nr tel,
Odezwij sie a nagram Ci filmik czy coś
|
_________________ Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił... |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-11, 13:12
|
|
|
ogarnełem temat , miałem zle wpięte przewody podciśnienia , a więc w pre fl gruszka z przodu silnika powinna zasysać sie w granicach 4 tys obrotów, poniżej tych obrotów gruszka musi stać nie ruchomo |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2018-08-11, 14:47
|
|
|
u mnie w prefl nie działa tempomat,w vagu nie da sie połączyć z tempomatem więc od czego najlepiej zacząć szukać problemu? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-11, 15:54
|
|
|
w pre fl nie da sie zdiagnozować tempomatu, zobacz czy wszystkie wężyki są szczelne, czy gruszka przy przepustnicy cała , czy zawór przy pedale hamulca trzyma a na koniec podmień sterownik tempomatu który znajduje sie obok ecu na podszybiu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
kadela69
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39 Dołączył: 28 Mar 2017 Posty: 60 Skąd: tychy
|
Wysłany: 2018-08-11, 17:05
|
|
|
a na desce powinna sie świecić jakaś kontrolka że tempomat działa czy nie?gruszka raczej cała,ale jak dokładnie sprawdzić gruszke ?bo druga jak dam buta w gaz to sie kurczy.a ta przy tempomacie kiedy powinna sie wsysnąć? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-08-11, 18:54
|
|
|
W preFL w 90% uszkodzony sterownik, lub "zabrudzona" manetka. Opis naprawy sterownika masz w dziale warsztat przy okazji retrofitu tempomatu.
Nie ma zadnych kontrolek. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-11, 18:55
|
|
|
W pre fl na desce nie ma żadnej kontrolki od tempomat, gruszke możesz sprawdzisz pod względem gumy wokół niej, czy cała jest, jak dmuchniesz w nią to nie może się powietrze z niej wydobywać, ona zasysa się tylko podczas jazdy jak ustawiasz jakąś tam predkosc tak |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 36 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-08-12, 16:45
|
|
|
Kolego brylant w lublinie same druciarze pseudo mechaniki strach auto oddawać gdziekolwiek. Niestety jak sam nie zrobisz to nie będziesz miał. Ale może napisz dla potomności u kogo takie cyrki a jeżeli musisz już zostawić auto u druciarza to najpierw w trąbę a potem dopiero rozmowa. |
|
|
|
|
|
|
|
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2018-11-12, 14:57
|
|
|
Witam
Sorki że rozgrzeje kotleta, ale mam problem z tym sterowaniem kolektora.
U mnie wygląda to tak że te gruszki cały czas są zassane, próbowałem ręcznie je ruszyć ale ni cholery nie idzie. Wygląda na to że zapiekły się całkowicie, co powoduje zadyszke na wyższych obrotach.
By to zrobić trzeba rozkręcić kolektor, i przeczyścić te zapieczone tulejki?
Robił to ktoś u siebie? |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-11-12, 19:45
|
|
|
można popsikać i jak wcieknie to może jakoś to się obrusza
mi sie udało |
|
|
|
|
|
|
|
vanos2012
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34 Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 40 Skąd: Bieszczady
|
Wysłany: 2018-11-12, 21:33
|
|
|
pepi napisał/a: | można popsikać i jak wcieknie to może jakoś to się obrusza
mi sie udało |
U mnie jest tak zastane że raczej nie pójdzie. Będę musiał poszukać mechanika który to ogarnie, a w mojej okolicy trudno. Podejrzewam że od kiedy go kupiłem (3 lata) to już tak było a ja przez ten czas jeżdżę zmulonym 4.2.
Dziwne tylko że obie zatrzymały się w pozycji "wessanej", gdzie większość ma odwrotnie |
|
|
|
|
|