Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych  
Autor Wiadomość
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-09, 08:12   

To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety, masz może gdzieś rysunek jak powinny być te wężyk wpiente?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-08-09, 09:19   

pb41ns napisał/a:
To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety, masz może gdzieś rysunek jak powinny być te wężyk wpiente?

W poprzednim poście masz schematy
Możesz mieć zaworek sterujący uszkodzony i puszcza cały czas.
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-09, 11:34   

pb41ns napisał/a:
To u mnie ewidentnie jakiś wężyk źle wpiety
...albo zaworek stoi cały czas w pozycji otwartej ;)

karol208, linki do rysunków nie działają <bezradny>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-08-10, 06:27   

danishow napisał/a:
karol208, linki do rysunków nie działają <bezradny>

Już poprawiłem
<hmm>
_________________

 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2018-08-10, 12:32   

W S8 preFL grucha powinna sie zaciągać, przy ok 4 tysiacach obrotów, tak jak koledzy pisali wczesniej w FL od razu w preFL przy obrotach.
Jesli nie wiesz, jak ma być podpiete 727011991 to mój nr tel,
Odezwij sie a nagram Ci filmik czy coś :)
<hihi> <papa2>
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-11, 13:12   

ogarnełem temat , miałem zle wpięte przewody podciśnienia <faktycznie> , a więc w pre fl gruszka z przodu silnika powinna zasysać sie w granicach 4 tys obrotów, poniżej tych obrotów gruszka musi stać nie ruchomo
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
kadela69 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39
Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 60
Skąd: tychy
Wysłany: 2018-08-11, 14:47   

u mnie w prefl nie działa tempomat,w vagu nie da sie połączyć z tempomatem więc od czego najlepiej zacząć szukać problemu?
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-11, 15:54   

w pre fl nie da sie zdiagnozować tempomatu, zobacz czy wszystkie wężyki są szczelne, czy gruszka przy przepustnicy cała , czy zawór przy pedale hamulca trzyma a na koniec podmień sterownik tempomatu który znajduje sie obok ecu na podszybiu
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
kadela69 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: audi a8 d2 2.8 ack
Wiek: 39
Dołączył: 28 Mar 2017
Posty: 60
Skąd: tychy
Wysłany: 2018-08-11, 17:05   

a na desce powinna sie świecić jakaś kontrolka że tempomat działa czy nie?gruszka raczej cała,ale jak dokładnie sprawdzić gruszke ?bo druga jak dam buta w gaz to sie kurczy.a ta przy tempomacie kiedy powinna sie wsysnąć?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-08-11, 18:54   

W preFL w 90% uszkodzony sterownik, lub "zabrudzona" manetka. Opis naprawy sterownika masz w dziale warsztat przy okazji retrofitu tempomatu.
Nie ma zadnych kontrolek.
_________________
Black Cars Matters
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-11, 18:55   

W pre fl na desce nie ma żadnej kontrolki od tempomat, gruszke możesz sprawdzisz pod względem gumy wokół niej, czy cała jest, jak dmuchniesz w nią to nie może się powietrze z niej wydobywać, ona zasysa się tylko podczas jazdy jak ustawiasz jakąś tam predkosc tak
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-12, 16:45   

Kolego brylant w lublinie same druciarze pseudo mechaniki strach auto oddawać gdziekolwiek. Niestety jak sam nie zrobisz to nie będziesz miał. Ale może napisz dla potomności u kogo takie cyrki a jeżeli musisz już zostawić auto u druciarza to najpierw w trąbę a potem dopiero rozmowa.
 
 
vanos2012 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 40
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-11-12, 14:57   

Witam
Sorki że rozgrzeje kotleta, ale mam problem z tym sterowaniem kolektora.
U mnie wygląda to tak że te gruszki cały czas są zassane, próbowałem ręcznie je ruszyć ale ni cholery nie idzie. Wygląda na to że zapiekły się całkowicie, co powoduje zadyszke na wyższych obrotach.
By to zrobić trzeba rozkręcić kolektor, i przeczyścić te zapieczone tulejki?
Robił to ktoś u siebie?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-11-12, 19:45   

można popsikać i jak wcieknie to może jakoś to się obrusza
mi sie udało
 
 
vanos2012 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2 AQF
Wiek: 34
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 40
Skąd: Bieszczady
Wysłany: 2018-11-12, 21:33   

pepi napisał/a:
można popsikać i jak wcieknie to może jakoś to się obrusza
mi sie udało

U mnie jest tak zastane że raczej nie pójdzie. Będę musiał poszukać mechanika który to ogarnie, a w mojej okolicy trudno. Podejrzewam że od kiedy go kupiłem (3 lata) to już tak było a ja przez ten czas jeżdżę zmulonym 4.2. <blee>
Dziwne tylko że obie zatrzymały się w pozycji "wessanej", gdzie większość ma odwrotnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.