Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych  
Autor Wiadomość
BrylantLBN 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-07, 07:40   [S8 D2 98 ] Prawidłowa praca gruszek podciśnieniowych

Proszę o pomoc.
Mechanik twierdzi że naprawił gruszkę podciśnienia. Jak stała tak stoi. Od włączenia zapłonu do końca obrotów nawet nie drgnie. Jak to ma działać?? Na silniku mam dwa takie ustrojstwa. Jedną przy przepustnicy a druga z przodu kolektora dolotowego. HELP. Już nie mówię o filmie ale chociaż opis.
_________________
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-07, 16:25   

Ta przy przepustnicy odpowiada za tempomat a ta przy chłodnicach od klap w kolektorze dolotowym, jak odpalisz powinna się natychmiast wciągnąć,
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
BrylantLBN 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-07, 20:27   

Jesteś pewny?? Bo na tej podstawie pojadę obić gościowi ryj. Widzę że masz ten sam model mógł byś mi to nagrać??
_________________
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4796
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-08-07, 21:19   

logiczne jest że mają jakoś działać a jeśli nie działają .....to bij może się nauczy <hihi>
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-08, 04:32   

Będę miał to ciężko nagrać, ta gruszka z przodu auta dopiero odpuszcza przy chyba 5000 tys obrotów, a może masz gdzieś nieszczelności w układzie podcisnienia bądź klapa ci stoi? A tempomat ci działa?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
BrylantLBN 

Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Wiek: 37
Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 11
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-08-08, 06:49   

sam moment włączenia zapłonu i odpalenia żeby zobaczyć że to powinno się zassać. Obie stoją, ale to nie mój problem już bo mechanik wziął za to kasę twierdząc że działają. Jak będę miał film jak to chodzi będę mógł skuć ryj frajerowi za naciąganie klienta.

EDIT:

Grucha się zasysa ale dopiero przy 5 tyś obr..... to jak to ma w końcu działać??
_________________
Tylko ESSA , tylko kłattro. MTM
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-08, 11:00   

U mnie Odrazu wciąga, a może to ja mam coś nie tak, <bezradny> muszę to obczaić bo przed samą gruszka jest elektro zawór, muszę zobaczyć czy przy dodaniu gazu u mnie gruszka puszcza
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-08-08, 12:24   

Zanim kogoś zlinczujecie to sprawdźcie jakie macie silniki bo przedlift- polift jest inaczej to rozwiązane

Przedlift- 2 gruszki- 1 od tempomatu przy przepustnicy 2-przy klapach z przodu silnika
Ma się zaciągać przy 5 tys gdzieś. U mnie w ABZ tak właśnie działa

Polift - też 2 gruszki tyle że przy samych klapach w dolocie - tempomat tam jest obsługiwany przez przepustnice poprzez ecu

Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .

Z tego co masz w profilu to wychodzi że mechanik raczej nie kłamał.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 40
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-08-08, 17:33   

machul333 napisał/a:
Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
W FL jedna odpuszcza przy ok. 3000 rpm, druga natomiast przy ok. 5000 rpm ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-08, 17:54   

A ja dziś spojrzałem to u mnie ta z przodu Odrazu się zaciąga przy odpaleniu, kurcze to widzę że u mnie cis nie halo jest
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-08-08, 18:11   

Sprawdź czy ktoś nie pomylił kabli , szczególnie jak miałeś je spraciale i były wymieniane łatwo tam o pomyłkę jeśli ktoś robił z pamięci
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-08, 19:24   

O jakich ty kablach mówisz.?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
machul333 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jan
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy
Wiek: 29
Dołączył: 07 Sie 2017
Posty: 244
Skąd: Samborowo
Wysłany: 2018-08-08, 19:34   

Sorry -przewody podciśnienia
 
 
tx-didi 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 29
Skąd: Krakow
Wysłany: 2018-08-08, 21:39   

danishow napisał/a:
machul333 napisał/a:
Przy odpaleniu obie mają się zaciągnąć i odpuszczają też przy około 5 tyś .
W FL jedna odpuszcza przy ok. 3000 rpm, druga natomiast przy ok. 5000 rpm ;)


w A8 FL tak, natomiast w S8 FL jest chyba troche inaczej rozwiazane - tzn tez sa dwie gruszki przy kolektorze - ale obslugiwane przez tylko jeden zawor elektomagnetyczny, sam kolektor tez jest inny - inne osadzenie gruszek
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2018-08-09, 06:24   

BrylantLBN, pisał że ma 1 gruszkę przy kolektorze z przodu
Ta gruszka jest w spoczynku do ok 4tyś obrotów powyżej zasysa ją
Rysunek przedlift


Tutaj Dobrze widać pracę gruszki
https://www.youtube.com/watch?v=4qnNrQC0PTo


Rysunek Polift
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.