|
Autor |
Wiadomość |
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-06-04, 07:08
|
|
|
Na filmiku słychać ale nie wiadomo gdzie. To już musisz sam zlokalizować bo wygląda to jak magiel lub pompa.
Wystarczy podnieść maskę i pokręcić kierownicą na postoju. Ewidentnie wymiana i zalanie nowym ori płynem. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
ajaxdg
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 33 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-06-04, 08:33
|
|
|
Czyli nie jest dobrze. Bo to buczenie czuć na kierownicy... magiel może tak wyć? Nie mam luzów ani nic.
Na postoju pompa pracuje cicho. Słychać ją ale delikatnie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-06-04, 08:56
|
|
|
Dlatego musisz zdiagnozować gdzie jest to jęczenie. Bo czasami może się okazać że pompę masz sprawną a magiel nie trzyma ciśnienia. Na postoju otwórz maskę. Następnie przez uchyloną szybę stojąc obok auta poruszaj kierownicą. Będziesz mniej więcej słyszał gdzie jest źródło jęczenia. Czy jest to w okolicach podszybia czy w okolicy przedniej części silnika po lewej. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-04, 09:07
|
|
|
ajaxdg napisał/a: | Pewnie trzeba wymienić w nich miedziane oringi.. | W Audi powinno się używać tylko i wyłącznie aluminiowych oringów! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
ajaxdg
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40 Dołączył: 28 Mar 2015 Posty: 33 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 2015-06-04, 11:10
|
|
|
Najdziwniejsze jest to, że to wycie/buczenie nie występuje przy kręceniu kierownicą, tylko jeśli np jeśli kierownica jest skręcona o kilka stopni w którąś ze stron i w tej pozycji trzymana (i tylko przy mocno rozgrzanym aucie i tylko podczas jazdy). Po wciśnięciu hamulca, dźwięk znika, tak samo podczas kręcenia kierwonicą....
No nic, czekam na termin u mechanika, do tego czasu może jakiś znajomy zacznie od wymiany przewodów wspomagania i uszczelnienia dwóch śrub za kołem kierowcy. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |