Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Wspomaganie znika po nagrzaniu  
Autor Wiadomość
batmanS8 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2013
Posty: 20
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-12-15, 21:58   [S8 D2 98 ] Wspomaganie znika po nagrzaniu

Witam. Mam problem ze wspomaganiem w Audi a8 d2 bez servotronika. Trochę przybliżę problem. Mianowicie na nagrzanym silniku zanikało wspomaganie, pompa głośno pracowała, zatem wymieniłem pompę na nowy zamiennik. Bez skutku pompa wyła dalej , a wspomagania nie stwierdzono na postoju. Zatem zregenerowałem maglownicę , wymieniłem pompę na używany oryginał, wyczyściłem przewody, zbiorniczek, sitko, zawór, zalałem nowym płynem zgodnym ze specyfikacją i.... pompa wyje nadal (trochę ciszej), wspomaganie na postoju jest (byle jakie). Może coś pominąłem lub źle zregenerowana maglownica, gdzie doszukiwać się problemu?
_________________
32 tonowa muzyka 8 cylindrowego silnika zwiastuje ziemi gniew Boży .......
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-12-16, 21:38   

Jakim płynem zalałeś? Z ASO wychodzi tyle co febi a układ chodzi o wiele lepiej. Nie spienia się płyn w zbiorniczku?
_________________
 
 
Łukasz10 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 35
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-12-18, 19:57   

Ja bym obstawiał na maglownice kiedyś w a6 tak miałem i te same problemu na wymieniałem się pomp chyba ze 4 płynów płukanek czyszczenia czego tylko w całym układzie mogłem i nic. Wymieniłem maglownice i jak ręką odjął. Jeżeli regenerowałeś magla to możliwe że coś jest nie tak zrobione..
_________________
Łukasz10
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-01-23, 20:10   

Witam

U mnie aktualnie czy cieply czy zimny wspomaganie chodzi bardzo cięzko , pompa nie hałasuje - po wyjęciu przekaźnika od servo nie ma zadnej różnicy . Płynu nie ubywa , pare dnie wcześniej było tak ze na zimnym działała troche lepiej a na rozgrzanym pogarszało się . Co zrobić ? Uszkodzne przewody do chłodnicy wspomagania mogą dawać taki efekt ? Czy to koniec magla już ?
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-01-23, 21:13   

michalwruszak, zaworek servo na samym maglu pewnie
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-01-23, 21:57   

Jak padnie zaworek servo to wspomaganie pracuje cięzej lecz nie bardzo cięzko. Z uwalonym zaworkiem kupiłem auto i kilka lat jeździłem nawet nie wiedząc.
Możliwe że puszczają uszczelnienia wewnątrz magla bo gdzies gubi ciśnienie.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2015-01-24, 10:55   

Proponuje dokładnie sprawdzic chlodnice wspomagania. Rurki potrafią byc zagiete lub ściśniete np od stłuczki. Zawęzenie srednicy przepływu powoduje własnie takie efekty.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-06-01, 19:00   

Witam, odświeżę temat.

Silnik zimny, wspomaganie chodzi bardzo lekko. Po około powiedzmy 20-30 min jazdy po mieście wspomaganie słabnie. Da się normalnie skręcać, lecz nie jest to kręcenie "jednym paluszkiem".

Zauważyłem, że w zbiorniczku płyn jakby się gotuje....
Na łączeniu rurki z wężykiem gumowym - ( ten przy chłodnicy), jest trochę mokro, na palcach czuć płyn wspomagania, to samo troszkę niżej na takim metalowym łączeniu też jest trochę mokro.

Czy może to być powód słabnięcia wspomagania?
_________________

 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-06-01, 19:01   

Nieszczelne przewody mogą powodować słabsze wspomaganie , mam bardzo podobnie
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-06-01, 21:09   

a ja to przerabiałem w innym aucie pompa wspomagania do wymiany na zimnych chodzila w miare ok na cieplym juz nie chodzila wcale, plyn zmienialem nic nie pomoglo
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-06-01, 21:45   

preston81 napisał/a:
pompa wspomagania do wymiany
Dokładnie, zimny olej jest gęstszy i zużyta pompa wytworzy jeszcze jakieś tam ciśnienie ale jak płyn się nagrzeje i jest prawie tak płynny jak woda to niestety ciśnienie spada ...wspomaganie słabnie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-06-01, 22:51   

No to nie ciekawie... miałem nadzieję, że to wina wężyków, bo z nich troszkę kapie.

Pompa wspomagania - nowa czy używka? czy może jakaś regenerowana?

Pytam bo w okolicach 26 czerwca robię rozrząd i może wtedy od razu mechanik wymieni pompę (bo chyba będzie łatwiej ze zrzuconym przodem?) Silnik AKG

Dzięki za odpowiedzi
_________________

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-06-02, 04:49   

Pompy nie musisz robić przy rozrządzie. Dostęp do niej jest w miarę dobry lecz trzeba zrzucić pasek klinowy. Wszystko bez rozbierania przodu. Osobiście ja mam używkę i jestem zadowolony. Płyn oczywiście oryginalny VW. Koszt płynu w serwisie to 45zł za butelkę.
Podczas wymiany proponuje wyciągnąć zbiorniczek płynu i dobrze go wyczyścić oraz filtr który w nim się znajduje. O tym zlikwidowaniu wycieku nawet nie wspominam bo jest to musowe. Mi ten przewód się zsunął i wyrzuciło mi cały płyn przez co zatarła się pompa.
A sama pompa się odzywa ? Słychać ją, jej pracę, jęczenie ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-06-02, 10:59   

Przy maksymalnym skręcie kół słychać. Na zimnym silniku wspomaganie chodzi bajecznie lekko....

Na dniach postaram się ogarnąć kogoś kto poprawi te wężyki.
Druga sprawa jaką zauważyłem, za kołem od strony kierowcy. Widać dwie śruby i wężyki w nich, jedna cała mokra i spocona. Pewnie trzeba wymienić w nich miedziane oringi..
 
 
ajaxdg 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A8 D2 AKG
Wiek: 40
Dołączył: 28 Mar 2015
Posty: 33
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2015-06-03, 22:31   

dziś jak go rozgrzałem, zaczęło buczeć na prostej drodze. Co dziwne buczenie umilka gdy lekko nacisnę pedał hamulca lub gdy robię ruchy kierownicą

buczenie, od połowy filmu słychać wyraźnie: www.youtube.com/watch?v=d9gzhe5__UE

płyn w zbiorniczku (tu lepiej przyciszyć): www.youtube.com/watch?v=4iR2lScB-e8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.