Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 ] Zmiana biegu z 3 na 4  
Autor Wiadomość
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-11, 09:27   

Zaraz wybiore sie w miasto za sprawami i zdam relacje z obrotow i predkosci
Mam S8 wiec...
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-12-11, 13:05   

Pretorian napisał/a:
Czyli wychodziło by ze jeszcze wcześniej powinna zminiać niz u was. Dziwna sprawa. W sobote zdejme plastiki i popatrze na dolot.


Niekoniecznie bo S8 lubi sie kręcic wyżej.
 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2014-12-11, 14:58   

SenatorS8 napisał/a:
Zaraz wybiore sie w miasto za sprawami i zdam relacje z obrotow i predkosci
Mam S8 wiec...


Byłbym wdzięczny
_________________

 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2014-12-11, 15:23   

Dzis bylem u holenderskiego speca od automatów. Przejechal sie... wyjezdzil mi paliwa:D i powiedzial ze skrzynia jest ok za to faktycznie zmienia biegi delikatnie za późno. Mowi by szukać problemu w masie powietrza lub w samym przepływomierzu.
Dołączam filmiki na których widać opisywany problem.

https://www.youtube.com/watch?v=B12vTywl5mA

Tu jeszcze gorzej: https://www.youtube.com/watch?v=BwR5oTQehVQ
_________________

Ostatnio zmieniony przez Pretorian 2014-12-11, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-11, 15:24   

Wiec.
do 3 zmienia w okolicach 2 tys(czasem 2100 czasem 1900)
4 za kazdym razem nie nizej jak 2400 i predkosc w okolicy 60
5 ponownie okolice 2 tys.Tutaj nie zwróciłem uwagi jak nisko bez redukcji pociagnie,mysle ze 50 km/h bedzie mocno naciagane

Kodowanie skrzyni mam 00111
Jak sie bawilem i dalem 00101 to 3/4 bylo nie mniej jak 3tys i wyzej.Fakt auto wtedy jest szatan ale denerwuje tak wysoko krecacy sie silnik tym bardziej ze wtedy predkosc 3/4 to jakies 75 km/h a zwolnienie samowolne i baaaardzo delikatne operowanie gazem i tak redukuje bieg do 3 przy 65-70.
 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2014-12-11, 15:28   

SenatorS8 napisał/a:
Wiec.
do 3 zmienia w okolicach 2 tys(czasem 2100 czasem 1900)
4 za kazdym razem nie nizej jak 2400 i predkosc w okolicy 60
5 ponownie okolice 2 tys

Kodowanie skrzyni mam 00111
Jak sie bawilem i dalem 00101 to 3/4 bylo nie mniej jak 3tys i wyzej.Fakt auto wtedy jest szatan ale denerwuje tak wysoko krecacy sie silnik tym bardziej ze wtedy predkosc 3/4 to jakies 75 km/h a zwolnienie samowolne i baaaardzo delikatne operowanie gazem i tak redukuje bieg do 3 przy 65-70.

Wnioskuje z tego ze zmienia ci biegi tak samo jak mi. Wychodziło by na to ze wszystko w porządku.
_________________

 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-12-11, 15:34   

Tak wychodzi.
Ja swoja skrzynie sam sobie naprawilem i zaraz beda 2 lata od tego momentu.
Wiec tylko dbaj o nia i jezdzij bo dziala poprawnie
 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2014-12-11, 15:39   

SenatorS8 napisał/a:
Tak wychodzi.
Ja swoja skrzynie sam sobie naprawilem i zaraz beda 2 lata od tego momentu.
Wiec tylko dbaj o nia i jezdzij bo dziala poprawnie


Dzięki wielkie. Kamień z serca:)
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-12-11, 20:01   

Mi po tych filmikach też się wydaje w normalnie pracuje. Widziałem kiedyś jak zmienia biegi S8 D3 i tam to prawie na wszystkich dochodziło do ok. 3000obr :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-12-12, 00:13   

Pretorian napisał/a:
Dzis bylem u holenderskiego speca od automatów. Przejechal sie... wyjezdzil mi paliwa:D i powiedzial ze skrzynia jest ok za to faktycznie zmienia biegi delikatnie za późno. Mowi by szukać problemu w masie powietrza lub w samym przepływomierzu.


Tak jak podejrzewałem. Ja dziś też nagrałem parę filmików ale wrzuce Ci je dopiero w przyszłym tygodniu. Kiepski mam transfer w domu.
Poprawię się w tym co napisałem wcześniej że skrzynia wrzuca 4 przy 50, przepraszam za wcześniejszy błąd i się przyznaje bo nie mialem pewności co do prędkości pojazdu.
U mnie skrzynia wbija 4 będąc na 3 biegu przy 1800 obr/min i prędkość pojazdu jest 55-60 km/h

Zerknij od niczego na tą lewiznę, nie zaszkodzi a zawsze może coś pomóc ;)
Grunt że nie szarpie i wariuje obrotami.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-12-12, 09:10   

Apophis napisał/a:
Pretorian napisał/a:
Moze w S8 sa inne przełożenia?


Ma krótsze biegi.


S8 ma inne przełożenia (ale nie chodzi o biegi, tylko o dyfry) co daje
efekt krótszych biegów. D2 S8 prFL dla 5 biegu i 140 km/h ma około 3000 rpm.
A8 - potrafi przy 140 mieć 2600 rpm, mimo tych samych przełożeń skrzyni.
Różnica polega na przełożeniach dyfrów.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Pretorian 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arkadiusz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 39
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 37
Skąd: Hoeven
Wysłany: 2014-12-13, 20:05   

U mnie na piątym biegu przy 3 tyś obrotów mam dokładnie 130Km/h.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.