|
Autor |
Wiadomość |
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-11-18, 02:23 [S8 D2 99] Falowanie obrotów, gaśnięcie silnika.
|
|
|
Dwa dni temu byłem na ustawieniu instalacji gazowej. Wszystko ładnie pięknie dopóki dopóty nie wyłączyłem silnika. Po odpaleniu przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty spadały do 500 czasami 400 i silnik gasł. Właśnie jestem po przejażdżce i co się okazuje obroty na benzynie również spadają do 500, ale samochód nie gaśnie. I o co teraz chodzi, przecież Fachowiec, który ustawiał mapy gazowe nie mógł ingerować w pracę silnika na benzynie. Czyżby znów złośliwość rzeczy martwych ? Przepływomierz siada ?
ps. Zero błędów na silniku. |
|
|
|
|
|
|
|
mlody1206
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lis 2015 Posty: 83 Skąd: Bartoszyce
|
Wysłany: 2016-11-18, 16:24
|
|
|
Zakręć butlę z gazem -> odpal silnik i przełącz na gaz żeby wypalił resztki gazu -> Odłącz akumulator na pół godzinki -> podłącz akumulator) -> pojeździj ze 100km-200km na samej benzynie (nie włączaj gazu!)
Jak problem w tym czasie nie wystąpi to coś z gazem.
Ew. jak ta pierwsza sugestia Ci nie pasuje wyciągnij przepustnicę i ją umyj może po prostu jest brudna i świruje.
Mapy gazu ingerują w mapy benzynowe stąd problem na obu paliwach. |
|
|
|
|
|
|
|
Kosmy
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: 5hp24a
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 39 Dołączył: 12 Paź 2014 Posty: 177 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 2016-11-18, 22:55
|
|
|
Robiłem dzisiaj tak:
1. Szukanie lewego powietrza
2. Czyszczenie przepływomierza
3. Czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja.
Nic nie pomogło. Pojechałem do gazownika wgrał stare mapy i na jałowym biegu wszystko mu pasowało. Problem zniknął. 😀
[ Dodano: 2016-11-29, 22:36 ]
Okazuje się, że zbyt wcześnie zacząłem się cieszyć. Problem się nasila przy dojeżdżaniu do skrzyżowania dzisiaj obroty spadły mi do 200 obr/min i zapaliły się kontrolki aku etc.
Jutro będę walczył z cewkami (podmieniam 4 cewki Beru, nowe ) i dalej poszukiwał lewego powietrza, oraz przeczyszczę wtryski benzynowe. |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-11-30, 09:36
|
|
|
Kosmy, a sprawdzałeś czujnik położenia wałka ? kabel w szczególności bo one lubią się przetrzeć.... chociaż błędami by sypało |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |