Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 ] Instalacja LPG  
Autor Wiadomość
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-06-05, 14:38   [S8 D2 99 ] Instalacja LPG

Witam kolegow. czy instalacja stag 300 bedzie dobra???? i czy wtryski takiej samej firmy???? czy moze jakiejs innej???? bo gazownik powiedzial mi za brc 6 tysi na 2 reduktorach a za staga 4 tysie
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-06-05, 16:09   

Kolego - ja ostatnio - tydzień temu zamontowałem instalację gazową o zestawieniu:

STAG 300, wtryski magic, jeden reduktor KME GOLD - wszystko ładnie schowane pod zabudową silnika - wlew w klapce obok wlewu paliwa :)

Póki co zrobiłem 1000 km i jest jak najlepiej - nawet przy ostrym kickdownie.

Cena 3700 zł :)
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
dadas11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: audi s8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-06-05, 16:22   

witam
ja w swojej S8-mce miłem jeden reduktor kme gold i nie dawał rady termicznie zn przy dłuższym bucie temperatura spadała i zamarzał gaz. teraz mam dwa scorpiony i jest ok, i jeszcze rozwiercony wielozawór i wyciągnięta sprężynka w zaworzew butli.Mam zestaw Stag 300,wtryski magic, dwa reduktory,miedź fi 8 i jest ok
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2010-06-05, 16:22   

Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-05, 16:25   

Kolego tu masz chyba wszystko co trzeba na temat gazu do V8 http://www.audiklub.org/p...pic.php?t=89291 :mrgreen:
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
dadas11 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: audi s8
Wiek: 43
Dołączył: 04 Sie 2009
Posty: 13
Skąd: okolice Wrocławia
Wysłany: 2010-06-05, 17:08   

mdamian napisał/a:
Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje .



wszystko zależy od stylu jazdy i temp. powietrza za wykorzystuje moc dosyć często nie żałuje sobie dlatego moze nie dawał rady
 
 
WWW.VIPLIMUZYNA 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 43
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2010-06-05, 17:28   

Ja mam instalacje gazową już 3 rok zrobiłem 80-90 tysiecy km i jest ok jedyne co wymieniłem to reduktor na scorpion gt ,dysze gazu no i filtru 4 razy.Wszystko działa ok. Prod DIEGO SILVER GOLD Wielozawór prod:Tomasetto Przełącznik :kme diego Obudowa zaworu Atrama Poj 70l za instalke dałem 3900zł
 
 
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-06-05, 20:30   

a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie???
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-05, 21:56   

wojtf23 napisał/a:
a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie???

Ja w S8 mam właśnie BRC...
na jednym reduktorze, butla w kole 70l i wlew pod klapką wlewu PB...

moja krótka ocena:
- tryb miejski... OK
- utarcie nosa agresywnej "Bawarce"... OK
- autostradowe 240km/h na odcinkach b.o. ... OK

Całość tej przyjemności... 5100pln :evil:

Do tej pory zrobiłem na tym jakieś 12-13 kkm i wszystko gra.
Na początek możesz spokojnie założyć tylko jeden reduktor - powienien spokojnie wystarczyć.

Nie testowane na zwierzętach :-P
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-06-05, 22:38   

za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-06-06, 09:53   

wojtf23 napisał/a:
za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem

Pisałeś już o tym wcześniej ;-)

Moim zdaniem nie ma potrzeby montowania 2 reduktorów tym bardziej że dołożenie w późniejszym terminie drugiego nie jest wielkim problemem...
na początek założyć jeden reduktor, pojeździc i później zdecydować czy potrzeba zakładać drugi czy nie.

Ja na początku chciałem koniecznie na dwóch reduktorach bo przecież moc :diabel:
a po przemyśleniu założyłem tylko na jednym :-P
... patrząc z perspektywy czasu nie widzę potrzeby dokładania drugiego mimo tego, że nogę to ja mam raczej ciężką i zdarza mi się czasem korzystać z pełnej dostępnej mocy silnika ;-)

STAG-300 także spełni swoje zadanie - taką instalację mam w A8 i także nie mam z nią żadnych problemów.

Najważniejsze jest to żeby serwis wiedział co robi - montaż oraz regulacje są bardzo istotne bo od tego zależy jak będzie auto jeździło - tzw. "druciarstwo" zawsze zwiastuje nieuchronne problemy z gazem i z autem :diabel:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.