Autor |
Wiadomość |
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-06-05, 13:38 [S8 D2 99
] Instalacja LPG
|
|
|
Witam kolegow. czy instalacja stag 300 bedzie dobra???? i czy wtryski takiej samej firmy???? czy moze jakiejs innej???? bo gazownik powiedzial mi za brc 6 tysi na 2 reduktorach a za staga 4 tysie |
|
|
|
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-06-05, 15:09
|
|
|
Kolego - ja ostatnio - tydzień temu zamontowałem instalację gazową o zestawieniu:
STAG 300, wtryski magic, jeden reduktor KME GOLD - wszystko ładnie schowane pod zabudową silnika - wlew w klapce obok wlewu paliwa
Póki co zrobiłem 1000 km i jest jak najlepiej - nawet przy ostrym kickdownie.
Cena 3700 zł |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
dadas11
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: audi s8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-06-05, 15:22
|
|
|
witam
ja w swojej S8-mce miłem jeden reduktor kme gold i nie dawał rady termicznie zn przy dłuższym bucie temperatura spadała i zamarzał gaz. teraz mam dwa scorpiony i jest ok, i jeszcze rozwiercony wielozawór i wyciągnięta sprężynka w zaworzew butli.Mam zestaw Stag 300,wtryski magic, dwa reduktory,miedź fi 8 i jest ok |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
dadas11
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: adam
Jeżdzę: audi s8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Sie 2009 Posty: 13 Skąd: okolice Wrocławia
|
Wysłany: 2010-06-05, 16:08
|
|
|
mdamian napisał/a: | Witam , mam właśnie instalacje " Stag 300 "
jeźdze nim już około 1 miesiąc i jak do tej pory to wszystko z nim okej , nic się z nim niedzieje . |
wszystko zależy od stylu jazdy i temp. powietrza za wykorzystuje moc dosyć często nie żałuje sobie dlatego moze nie dawał rady |
|
|
|
|
|
|
|
WWW.VIPLIMUZYNA
Użytkownik
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi a8
Wiek: 34 Dołączył: 29 Lip 2009 Posty: 43 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2010-06-05, 16:28
|
|
|
Ja mam instalacje gazową już 3 rok zrobiłem 80-90 tysiecy km i jest ok jedyne co wymieniłem to reduktor na scorpion gt ,dysze gazu no i filtru 4 razy.Wszystko działa ok. Prod DIEGO SILVER GOLD Wielozawór prod:Tomasetto Przełącznik :kme diego Obudowa zaworu Atrama Poj 70l za instalke dałem 3900zł |
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-06-05, 19:30
|
|
|
a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie??? |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-05, 20:56
|
|
|
wojtf23 napisał/a: | a zakladal ktos BRC ??? i ile daliscie??? |
Ja w S8 mam właśnie BRC...
na jednym reduktorze, butla w kole 70l i wlew pod klapką wlewu PB...
moja krótka ocena:
- tryb miejski... OK
- utarcie nosa agresywnej "Bawarce"... OK
- autostradowe 240km/h na odcinkach b.o. ... OK
Całość tej przyjemności... 5100pln :evil:
Do tej pory zrobiłem na tym jakieś 12-13 kkm i wszystko gra.
Na początek możesz spokojnie założyć tylko jeden reduktor - powienien spokojnie wystarczyć.
Nie testowane na zwierzętach :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
wojtf23
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35 Dołączył: 24 Maj 2010 Posty: 77 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2010-06-05, 21:38
|
|
|
za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-06, 08:53
|
|
|
wojtf23 napisał/a: | za brc powiedziano mi 6 tysi z 2-ma reduktorami i sie zastanawiam nad stagiem |
Pisałeś już o tym wcześniej ;-)
Moim zdaniem nie ma potrzeby montowania 2 reduktorów tym bardziej że dołożenie w późniejszym terminie drugiego nie jest wielkim problemem...
na początek założyć jeden reduktor, pojeździc i później zdecydować czy potrzeba zakładać drugi czy nie.
Ja na początku chciałem koniecznie na dwóch reduktorach bo przecież moc :diabel:
a po przemyśleniu założyłem tylko na jednym :-P
... patrząc z perspektywy czasu nie widzę potrzeby dokładania drugiego mimo tego, że nogę to ja mam raczej ciężką i zdarza mi się czasem korzystać z pełnej dostępnej mocy silnika ;-)
STAG-300 także spełni swoje zadanie - taką instalację mam w A8 i także nie mam z nią żadnych problemów.
Najważniejsze jest to żeby serwis wiedział co robi - montaż oraz regulacje są bardzo istotne bo od tego zależy jak będzie auto jeździło - tzw. "druciarstwo" zawsze zwiastuje nieuchronne problemy z gazem i z autem :diabel: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|