|
Autor |
Wiadomość |
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2010-03-01, 13:31
|
|
|
nikt nie napisal ze sie nie da wiec czytaj bo da sie duzo rzeczy o ktorych wiekszosc nie wie np: niektorzy twierdza ze nie da sie odpalic automata na holu wiec da sie tylko trzeba wiedziec jak albo jak wymienic rozrusznik bez wyciagania silnika w v8 albo jak odpalic auto na gazie (sekwencja i to nie wszystkie)- wszystko sie da tylko trzeba wiedziec jak wiec robertas mozemy pogadac w tych tematach jesli nie jestes za miekki a nie o tym jak sprawdzic cewki bo sie uczepiles tych cewek. Vag jest po to zeby z niego kozystac a jesli ktos nie ma vaga to napewno wyzuli 50 zl i pojedzie sie gdzies wpiac bo sprawdzanie cylindrow na ucho to zmudna praca, mozna wyczuc ktory baniak nie pracuje ale pytanie czy to cewka czy modul a moze swieca a moze wiazka elektryczna a moze fajka wtedy wiec zamienianie cewek miejscami zacznie robic sie meczace, ale jak kto woli. |
|
|
|
|
|
|
|
Fuszbejns
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomik
Jeżdzę: A8
Wiek: 46 Dołączył: 10 Paź 2009 Posty: 25 Skąd: legnica
|
Wysłany: 2010-03-23, 08:42
|
|
|
paulo79 napisał/a: | kolego djalexdj zadzwon do dawida z glogowa to ci cos poradzi. Jezdzisz osema to powinienes go znac. A swoja droga to co to za diagnostyka sciaganie kostek z cewek- pogratulowac pomyslu. Od tego jest vag i jego poszczegolne bloki wartosci mierzonych. Do tej pory zdawalo mi sie ze w osemie v8 sa: swieca,fajka,cewka,wiazka elektryczna,modul,wiazka elektryczna,sterownik ECU a u ciebie brak modulow wiec rece rozkladam. Jeszcze jedna sprawa: jak podczas jazdy wyczules ile cylindrow nie chodzi skoro w a8 jak jeden wywali to silnik potrafi wejsc w tryb awaryjny. No coz takie auta wiec widze jakies niescislosci. Zapomniales takze napisac kiedy wystepuje ten problem czy zawsze na pb, czy niekiedy (sporadycznie) na pb, czy zawsze na lpg, czy niekiedy (sporadycznie) na lpg itd. |
czesc pawel
wiec kolega paulo79 poruszyl bardzo istotny element zeby wykluczyc uszkodzenie ktoregos z wtryskow gazowych wystarczy powiedziec na jakim paliwie masz te zanikające zaplony, jezeli na benzynie to rzeczywiscie tylko VAG bo wbrew pozorom wtryski benzynowe tez padaja ale wtedy na cyferblacie wyskoczy ci zolta kontrolka (ta od sondy) z drugiej strony wystarczy ze gazwonik ktory podpinal sie do instalacji elektrycznej celem wpiecia wtrysków gazowych nie zaizolowal przewodów no i wtedy bedzie podobny objaw wystraczy nieco wilgoci i znow ta kontrolka powinna sie zapalilc badz migac w trakcie tych objawów jesli zas ona sie nei zapala to rzeczywiscie moze chodzic o którąs z cewek nalezy pamietac ze one po 200 tys nagminnie padaja a przy LPG jeszcze szybciej, z kolei jesli dzieje ci sie to na LPG to z pewnoscia masz padniety wtrysk gazowy i teraz zleazy od tego jakiej one sa formy mozesz je albo regenrowac albo wymioenic na nowy jesli masz BRC
pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
RETON
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIPTRONIC
Zasilanie: PB+LPG
Imię: KRZYSIEK
Jeżdzę: AUDI A8 L
Wiek: 48 Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 22 Skąd: GRODZISK MAZ.
|
Wysłany: 2010-04-17, 07:57
|
|
|
jest jeszcze mozliwosc, ze uszkodzony jeden albo dwa wtryskiwacze gazu moga powodowac takie objawy i na benzynie i na gazie.
[ Dodano: 2010-04-17, 08:59 ]
jesli to instalacja prins to tez problem z emulatorem wtryskiwacza tez moze powodowac takie objawy |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime
Prywatność. |