Autor |
Wiadomość |
zelekdub
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-08-17, 20:19 [S8 D2 00
] Problem z reduktorem.
|
|
|
Witam mam za słaby reduktor i zamierzam się do wymiany. Myślicie że reduktor
KME R85 Reduktor Extreme 408KM z elektrozaworem gazowym OMB 824 000 027
będzie wystarczający ? Czy muszę mieć dwa ?
Dziękuję za pomoc |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-17, 22:03
|
|
|
Ja mam KME Twin tez bodajże do 408KM i jest jak najbardziej wystarczajacy.
Nie musisz miec dwoch. Wystarczy taki jeden mocnieszy. Wprawdze KME Twin to 2 reduktory połączone w jeden ale spisuje sie swietnie, miesca zajmuje malo, fajnie go mozna podłączyc. Polecam |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2017-08-18, 06:47
|
|
|
zelekdub, KME R85 Reduktor Extreme 408KM ma zawór iglicowy i zasilanie miedzią 8mm.
TWIN ma zasilanie 6mm i zawór klapkowy.
Też mam twin-a i mogę go polecić z czystym sumieniem. (termicznie i ciśnieniowo super) ważne że musiałem wymienićwielozawór w butli na extra) |
_________________
|
|
|
|
|
zelekdub
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-08-18, 08:35
|
|
|
KME Twin ma dwa rodzaje V1 i V2 który wybrać? |
|
|
|
|
|
|
|
Ukaniu
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy Dołączył: 07 Kwi 2016 Posty: 555 Skąd: Grodzisk/Żyrardów
|
Wysłany: 2017-08-18, 08:44
|
|
|
Reduktory się nie róznią. Zalezy czy chcesz mieć w paczce dwa osobne elektrozawory na fi 6 czy jeden z wejściem na fi 8. Tak napisano na stronie KME.
Dopytaj sprzedawcy co będziesz miał w komplecie by nie było pomyłki. Bo to opisane jest słabo. |
_________________ Kot też jest Quattro |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-08-18, 14:15
|
|
|
Ja mam fi8 i lepiej taki stosowac do V8 |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
zelekdub
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 23 Paź 2016 Posty: 24 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2017-08-18, 20:40
|
|
|
Dzwoniłem do dwóch polecanych serwisów i proponowali mi właśnie TWIN.
Skoro wszyscy jednogłośnie polecacie to samo to musi być dobrze.
Dziękuję za pomoc
Pozdrawiam Piotr |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2017-08-18, 21:10
|
|
|
Twina można przerobić na wejście 8mm miedz.. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
|