Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki  
Autor Wiadomość
mariosrs 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 16
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-07, 14:00   [D2 FL ALL ] Zaciski tył 2 tłoczki

witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2014-02-07, 21:09   Re: zaciski tył tarcze z czego pasują 2 tłoczki l

mariosrs napisał/a:
witam szukalem ale nie znalazlem czy ktos podpasowal jakis lepszy zacisk na tyl przynajmniej 2 tloczkowy albo 4 ??

<jezu> a cóż to za zatrważający pomysł ? Wpadło Ci do głowy jak bardzo zmieni się rozkład sił hamowania ? Przerażacie mnie, tworzenie modyfikacji bez podstawowej wiedzy na zasadzie bo pasuje . Do przyjecia jest zmiana tyłu i przodu na zasadzie amatorskiej w sposob taki że dobierasz układ hamulcowy od podobnego auta ale i co za tym idzie ,przynajmniej powinno przeliczenie siły wspomagania co najcześciej wymusza wymianę serwa ,pompy, przewodów itd... nie wspominając o systemach elektrycznego wspomagania hamowania i całeż elektronicznej menażerii, a co jest kolokwialnie mówiąc olewane . Przepraszam ,że w mojej odpowiedzi nie ma zawartej informacji o którą prosiłeś ale niech będzie on "czerwoną lampką" dla domowych inzynierów.
Auta ,a raczej ulepy z tego typu "modami"omijam z daleka .
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-08, 11:34   

mariosrs, po części przychylam się do słów kolegi Pepeka...... po części bo powstrzymam się od oceny tego pomysłu a zacznę od pytań:
- o co chodzi z tymi zaciskami?
- jaki jest cel tych przeróbek?
- jaki masz pomysł na całość?
- co na tą chwilę masz zrobione?
- co z przodem?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2014-02-08, 13:37   

Według mojej wiedzy, z uwagi na ręczny hamulec nie założysz innych zacisków jak jedno tłoczkowe.
Duże zaciski masz w RS6 C5, RS4, VW Phaeton

Rozwiewając kolejne pytania, dlaczego nie da się 4-ro tłoczkowych założyć od porsche, odpowiadam, prosiaki mają ręczny hamulec bębnowy. Okładzina zaciska o bęben, a zaciski działają tylko z pompy.

edit:

chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)
_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-02-08, 14:54   

sebos17 napisał/a:
... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)

Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-02-11, 10:31   

Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
mariosrs 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 16
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-12, 10:54   

FOSS napisał/a:
sebos17 napisał/a:
... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)

Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>


Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....
 
 
mariosrs 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 16
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-12, 10:57   

tutenhamon napisał/a:
Ja tam jestem za serią no ewentualnie jak koledzy wyżej insynuują coś z RS .Musisz mieć bardzo słabe haki skoro doszukujesz się tak futurystycznych rozwiązań , może warto poświęcić więcej uwagi układowi który posiadasz w aucie zadbać o niego : nowe tarcze nawiercane ,klocki coś z górnej pułki .To w zupełności powinno wystarczyć ;) .


hamulce sa ok poza tym ze jak sie rozgrzeja to czuc bicie w prawym kole delikatne wiec jak skoncze klocki to nowe tarcze i klocki musze zalozyc i z tad pomysl by odrazu wsadzic cos wiekrzego widzialem taka s8 wlasnie z przodem z cayenne 6 tloczkowe i roznica jest dosc wyczuwalna...
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-12, 12:10   

mariosrs napisał/a:
FOSS napisał/a:
sebos17 napisał/a:
... chyba subaru miało dwu tłoczkowe z ręcznym

Albo założyć 4-ro tłoczkowe i przerobić ręcznym na hydrauliczny ;)

Ale pytanie po co??
Czy przód jest zmieniony?
Co jest z przodu założone?

Zmiana samego tyłu to moim zdaniem pomyłka....
co z rozkładem sił hamujących??.....
co z układem ABS a tym bardziej z ESP w sytuacji awaryjnej??


Wszelkie dywagacje i tak niewiele dadzą dopóki mariosrs nie opisze o co dokładnie chodzi <tjaa>


Witam ponownie chodzi mi o to by zmienic przod na 6 tłoczkowe np cayenne i do tego tyl np 2 tloczkowe jak ma subaru.....


Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4
_________________
Było S8....:(
 
 
mariosrs 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 16
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-12, 15:10   

Cytat:
Hej ja mam zmienione na przód z cayenne i powiem Ci że wystarczy taka zmiana na tył ewntualnie można zmienić tarcze na większą bodajże po zamontowaniu adapterów podejdzie z Audi S4



p&p weszly tylko tarcze klocki dopasowales w porownaniu do tych 4 tloczkowych duza roznica do tych 6 ??
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-12, 15:36   

Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)
_________________
Było S8....:(
 
 
mariosrs 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mario
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 45
Dołączył: 04 Lut 2014
Posty: 16
Skąd: Wro
Wysłany: 2014-02-12, 21:25   

Grain napisał/a:
Różnica jest ogromna ja zmieniałem u siebie tarcze zaciski klocki i przewody, do zamontowania potrzebne są podkładki oduwające zacisk, wydaje mi się że to najlepiej wydane pieniądze w tym aucie, teraz zobaczyłem że masz lifta więc u Ciebie będzie troche inaczej tam jest inna zwrotnica, Sebos powinien Ci podpowiedzieć :)

ale w prownaniu do 4 czloczkowe 345 brembo ?az taka roznica ? a zmieniales tez pompe serwo czy na seri ?
 
 
Grain 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 241
Skąd: Chojnice
Wysłany: 2014-02-13, 10:57   

JA u siebie miałem hamulce Lucasa, pompa jest ori ale przydałaby się zmiana na wydajnieszą
_________________
Było S8....:(
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 44
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-02-13, 19:11   

Kolega Mucholejkolator zmieniał pompę ,wstawił od d3 i kiedy hamulce się nagrzeją same zaczynają łapać ale on nie zmieniał serva może to by coś zmieniło
 
 
Flash 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 15 Maj 2013
Posty: 69
Skąd: Kraków/Stavanger
Wysłany: 2014-03-05, 22:30   

Ktoś już wrzucił zaciski na tył pod tarcze 335mm od phaetona? Gdzieś już chyba czytałem że była zabawa z podpięciem ręcznego. Możecie podpowiedzieć jak wygląda montaż?

[edit]
Tak, wiem że jest to zacisk jednotłoczkowy :) Nie chciałem zakładać nowego tematu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.