Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Puszcza niebieską chmure  
Autor Wiadomość
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-08-09, 17:02   [D2 94 4.2PB/LPG ] Puszcza niebieską chmure

Witam koledzy szukałem na forum takiego problemu który dotyka moją niunie tzn. jak auto pochodzi jakiś czas na biegu jałowym np. czekam na czerwonym świetle zapali się zielone w momencie dodania gazu (niebieska chmura :/ ) to jest znak że bierze olej, tak ? ale jak ją ciągle ganiam na bucie to nie widac tego, czy ktoś wymieniał uszczelniacze w 4.2 ? oleju mi sporo ubywa, ale mam wyciek przy simeringu na wale.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2011-08-09, 21:17   

Chmura w najgorszym kolorze. Ewidentnie do komór lub komory spalania dostaje się olej. Oby nie był to zużyty układ cylindry - tłoki (pierścienie), bo wtedy niezbędny będzie remont "silnika" Tak czy siak musisz zacząć wg. mnie od sprawdzenia ciśnienia na cylindrach. Jak będzie w normie, to można przypuszczać ,że dół silnika jest ok. Pozostaje, zdjęcia głowicy i zdiagnozowanie uszczelniaczy zaworowych. Oby to one były przyczyną. Nie wiem czy jeszcze u nas w silnikach w jakimś miejscu olej może się przedostawać do oleju, ale skoro masz wyciek na simmeringu wału to uważam, że trzeba gruntownie przejrzeć cały "piec" :-|

Pozdro
 
 
jaano 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Janusz
Jeżdzę: A8 D2 Q
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2011-08-11, 01:41   

ja miałem mieć wyciek na tym uszczelniaczu i mechanicy z Wyr mnie tak na tym wycieli że skasowali mi części, kase za wymiane i... nic nie wymienili a przyczyną okazała sie gumowa rurka odpowietrzenia (chyba odma) wału korbowego z którego pod dolotem się lało i dymiłem na postoju a auto pod spodem az do tylnego zderzaka było mokre.. wiec najpierw spokojnie sprawdz

jesli dymi z rury - to chyba nie ciekawie...
chyba taniej znajdziesz silnik niż remont..
_________________
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-08-11, 09:08   

a miales tez zalany alternator olejem ? odmy wymienialem dwie ta dluga i od tylnej strony silnika

[ Dodano: 2011-08-11, 13:32 ]
czy ktoś wymieniał kiedys uszczelniacze zaworów ?
 
 
lysyadam27 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 29
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2011-08-31, 22:28   

Kolego może to uszczelniacze zaworowe.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-09-01, 07:27   

niebieski dymek to wina uszczelniaczy, ja bym sie nie martwil tym, moja tez puszczala i dolewalem litr na 1000 km, tragedii nie bylo. Uszczelniacze to zwalenie glowic, jak dobry fachman to poradzi bez sciagania i dopomoze sobie powietrzem sprezonym. Nic nie wymieniaj bo to bez sensu.
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-09-17, 13:06   

Dziekuje koledzy za pomoc:)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-09-17, 14:36   

importcompany napisał/a:
Dziekuje koledzy za pomoc:)

Zrobiłeś coś z tym, czy to zostawiłeś jak było?
 
 
Wiśnia 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Kwi 2010
Posty: 180
Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2011-09-19, 11:41   

Zostawilem tak jak jest... a tez masz ten problem ?
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-09-19, 17:43   

No właśnie nie ale, ;-) lubię wiedzieć co i jak czasami
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.