Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 2.8PB/LPG ] brak napiecia na wtyczce do pompy paliw  
Autor Wiadomość
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-03, 16:47   [D2 96 2.8PB/LPG ] brak napiecia na wtyczce do pompy paliw

Witam
Od dłuższego czasu próbuje rozkminić bolączke mojej ósemeczki.
Mialem taki problem ze autko chodziło sobie na wolnych obrotach z 5 minut może i gdy wsiadłem do niego wrzuciłem R nagle zaczęło się dusić dławić szybko przełączyłem na LPG i chodziło normalnie pojechałem do garażu i tam przerzuciłem z powrotem na PB i zaś zaczęło sie dusić dławic i zgasło. Na Pb nie chce chodzic na gazie chodzi dobrze więc podejrzewam pompe paliwa lecz na początku chciałem zobaczyć czy ona w ogóle chodzi. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki są OK, chciałem zobaczyć czy jest napięcie na wtyczce przy pompie co sie okazało nie ma w ogóle i nurtujący problem to:
1. Gdzie jest przekaźnik od pompy paliwa (wiem gdzie są przekaźniki ale nie wiem który to)
2. Chciałem zobaczyć czy pompa w ogóle chodzi ale jak podać jej napięcie na wtyczce (zdjęcie poniżej) próbowałem wiele kombinacji lecz niestety nic nie słychać żeby chodziła

 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-03, 17:42   

brązowy to masa nie ma tam jak pomylić
jak nie ma tam prądu podczas kręcenia rozrusznikiem i jak jej podasz
nie pompuje to chyba dwie rzeczy ci się zepsuły na raz
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-03, 18:15   

Podczas kręcenia rozrusznikiem??? myślałem że wystarczy włączyć zapłon i już powinna pompka chodzić
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-03, 19:19   

Marek_a8 napisał/a:
wystarczy włączyć zapłon

dokładnie , tak jest u mnie , włączam zapłon i słyszę jak pompa podaje paliwo ze zbiornika , nie trzeba kręcić silnikiem .
tylko że pompa dostaje sygnał chyba na około 1-2sek jak włączysz zapłon , a żeby sygnał szedł dalej do pompy to silnik musi pracować .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2900
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-12-04, 08:14   

Marek_a8 napisał/a:
Podczas kręcenia rozrusznikiem??? myślałem że wystarczy włączyć zapłon i już powinna pompka chodzić


no tak ale tylko na chwilkę a jak zaczniesz kręcić to powinna chodzić cały czas
i to już sterowane z ecu na podstawie czujników itp
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
johnmark 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 25 Wrz 2011
Posty: 47
Skąd: obecnie Austria
Wysłany: 2011-12-04, 20:35   

najlepiej będzie Ci to kolego sprawdzić w dwie osoby. Przewody do pompy paliwa to brązowy (minus) a zielony z czerwonym paskiem to jest plus. Podłącz do nich próbnik a następnie obserwując wskazanie włącz zapłon, powinno pojawić się na chwilę napięcie, wyeliminujesz problem dopływu prądu i będziesz wiedział czy koncentrować się na pompie czy też na dopływie prądu.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-04, 20:37   

a ja bym sprawdził pierw bezpieczniki ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-10, 19:38   

Sprawa załatwiona jednak to była pompa jeszcze był orginał. :lol:
Dziwi mnie jednak to że po wyjęciu i podaniu jej napięcia cisza lecz przekręcilem wirnik ten na dole lekko śrubokrętem i podłączyłem ja pod napięcie i działa :?: :shock:
czyzby sie tylko zawisiła jest taka możliwość??
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-10, 19:47   

skoro raz się tobie zawiesiła , to będzie się zawieszać , nowa pompa może rozwiązać ten problem ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Marek_a8 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 23
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2011-12-10, 20:11   

no nowa rozwiązała problem autko śmiga.
narazie ze względu na idące świeta musiałem założyć zamiennik firma WRC narazie jeździ zobaczymy jak długo przynajmniej ma rok gwarancji.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-12-10, 20:29   

nie dopuszczaj PB poniżej połowy zbiornika i będzie oki . ;-)
Ja kupiłem najtańszy zamiennik pompy paliwowej i już ponad rok śmigam , nie daję zejśc poniżej pół zbiornika PB ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
oma142 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: michał
Jeżdzę: audi a8
Wiek: 37
Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 45
Skąd: strzelin
Wysłany: 2012-05-26, 19:15   

mam pytanie mam tak jak kolega ale pompa napewno jest dobra i bezpieczniki tez a nie ma napiecia na kosce przy pompie... pomocy
_________________
audi bogiem... a8 nałogiem...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-05-26, 19:23   

oma142, a sprawdzałeś napięcie na włączonym zapłonie czy wyłączonym :?:
Napięcie jest podawane na około 1-2 sek. do pompy , potem jest odłączone , aż silnik zakręci , wtedy znowu jest podawany prąd . Jedna osoba musi "kręcić silnikiem" , a druga musi sprawdzić czy jest prąd .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Mikigd 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 123
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2012-05-26, 19:37   

oma142 napisał/a:
mam pytanie mam tak jak kolega ale pompa napewno jest dobra i bezpieczniki tez a nie ma napiecia na kosce przy pompie... pomocy


Pytanie - A który bezpiecznik odpowieda za pompę ? Gdzie jest ? Bo widzę że sprawdzałęś ten bezpiecznik
_________________
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-05-26, 20:23   

http://www.a8team.pl/topi...bezpiecznik%F3w
Wystarczy wejść w zakładkę "szukaj" i od razu wyskoczyło ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.