|
Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5138 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-09-03, 12:22
|
|
|
Może być co najwyżej podobnie jak choćby z modułem PDC z literką A, który nie obsługuje wizualizacji w MMI, ale da się go również przerobić tak, by działał jak C itp - tylko nie wszystko jest opłacalne i to jest główny powód szukania dokładnie tych samych modułów. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
kor
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jan
Jeżdzę: S8 D3, PajeroII 3.5, CL600c140
Wiek: 44 Dołączył: 21 Wrz 2014 Posty: 49 Skąd: Strzegom
|
Wysłany: 2016-09-10, 09:15
|
|
|
A tak w ogóle to trzeba zamknąć temat. Wymiana pompy ze sterownikiem załatwiła sprawę.
Dla zainteresowanych:
- nie regeneruje się tych sterowników;
- ja kupiłem jedyną dostępną o tym samym numerze za 2000,00
- koszt w ASO najpierw diagnozy, potem wymiany pompy (całej) i kodowanie - 842,00 (zalali układ nowym płynem, więc spokój na 2 lata)
- rozwiewam mit jakoby ASO nie chciało montować używek związanych z bezpieczeństwem (jakby nie patrzył sprawa dotyczyła hamulców)
jak pisałem koszt nowej pompy ze sterownikiem 13000,00 (do mojego modelu teraz stosuje się uniwersalny zestaw z końcówką CS, ja mam AB i taką znalazłem. Musi być ten sam nr, albo ten uniwersalny CS). Gdzieś na ebayu widziałem nówki pompy za 1700$.
Może się to komuś przyda. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga
Prywatność. |