Autor |
Wiadomość |
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-06, 10:42 [D3 03 3.7MPI/LPG
] NIe chce odpalić, Cyka
|
|
|
Witam, wczoraj odstawiłem auto a dziś rano nie chce odpalić, po przekręceniu kluczyka auto robi cyk, pompa paliwa pracuje i kontrolki przygasają i nic więcej, błędy vcds-em to
19510 - Starter Will Not Turn
P3054 - 001 - Jammed or Electrical Malfunction
próbowałem coś robić czytając różne posty i rozebrałem coś takiego
wyskakuje mi jeszcze błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
Proszę bardzo o pomoc
Tagi wybieramy z rozwijanej listy obok napisu temat.
Nie piszemy ręcznie. Jeśli występuje problem z zapisaniem tagów, edytuj temat i dopisz w poście wzmiankę a moderatorzy poprawią. |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-11-06, 11:08
|
|
|
Czy auto przy którejś próbie odpaliło? |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-06, 11:14
|
|
|
nie, ani razu a kręcę od 4 godzin z przerwami, prąd przechodzi przez ten wyłącznik akumulatora mimo błędu. I czy ten błąd bezpiecznika spowoduje brak rozruchu? czy mimo niego powinien odpalić jak przechodzi prąd? bo nie wiem czy jutro rozrusznik ściągać czy to zamawiać |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-11-06, 13:52
|
|
|
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-06, 21:29
|
|
|
Próbowałem rozbieram ten bezpiecznik i za którymś razem przestało wywalać ten błąd
02137 - Battery Cut-Out Relay (J655)
007 - Short to Ground - MIL ON
niestety auto dalej nie odpalało a moja radość nie trwała długo ponieważ gdy podpiąłem drugie aku kablami do pierwszego to znów wywala błąd i jeszcze dodam że nie ważne czy ten kabel z lewej strony bezpiecznika idący do rozrusznika jest odpięty czy podpięty to auto zachowuje się tak samo. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-06, 23:23
|
|
|
Rozumiem, że rozrusznik nie kręci?! ...i tu szukałbym przyczyny. By to potwierdzić wystarczy dać plus na kabel sterujący przy rozruszniku |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-06, 23:59
|
|
|
Danishow czyli w ten sposób mogę sprawdzić mechanicznie czy sam rozrusznik kręci czy go rozbierać trzeba? który to jest ten plus sterujący? ten gruby kabel co idzie od akumulatora? a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu czy tym się narazie nie przejmować. Dziękuję za odpowiedz |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-07, 11:09
|
|
|
mmmat napisał/a: | ten gruby kabel co idzie od akumulatora? | Ten gruby to główny zasilający a Ty musisz podać prąd pod sterujący (znacznie cieńszy kabel, chyba przykręcony nakrętką M6).
mmmat napisał/a: | a ten bład battery cut-off może spowodować brak roruchu | Oczywiście, że tak ...przyczyn może być wiele |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-07, 15:58
|
|
|
dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie, może to dzięki wilgoci bo dziś padało, styk się polepszył i wystarczy wyczyścić połączenia. Oby obyło się bez wyciągania rozrusznika, choć to pojedyncze zawieszenie się daje do myślenia że to wina rozrusznika.
Odpala mimo błędu, tylko denerwuje teraz kontrolka ABS, jest jakiś sposób by ten bezpiecznik tanio naprawić?
Przxy próbach po kilku godzinach auto odpala ale jakoś ciężej. |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-07, 20:14
|
|
|
mmmat napisał/a: | dziś auto odpaliło, i odpala cały czas teraz, raz tylko się zawiesiło coś jakby rozrusznik zakręcił raz i stanął, ale przy kolejnej próbie już normalnie | To najprawdopodobniej wina styków w elektromagnesie, radziłbym się tym zająć dopóki odpala bo może się okazać że zostaniesz uziemiony w najmniej oczekiwanym momencie. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-10, 23:40
|
|
|
odpalało, po którymś razem znów brak reakcji... ale na szczęście po 30 próbie jednak zapaliło, dziś rano odpaliło a po zgaszeniu już nie tylko po którejś próbie rozrusznik zrobił tak jakby pół obrotu i stop i do tej pory nic. Więc zabieram się za wyciągnięcie rozrusznika, mam już nowy bendiks i szczotki, starczy?? i najważniejsze proszę doświadczonych kolegów o pomoc i udzielenie informacji jak się do tej wymiany trzeba zabrać, od czego zacząć, trzeba odkręcać sanki i łapę? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-11, 08:08
|
|
|
ale jak coś pykało czyli elektromagnes wyskakiwał
czyli raczej szczotki
połącz jeszcze dwa m8 i czy będzie kręcił na pusto .
Ja w w starszym modelu robiłem sanki w dół i łapę od motoru trzeba wykręcić
tylko sanki wystarczy z jednej strony opuścić |
|
|
|
|
mmmat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 02 Cze 2015 Posty: 111 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 2015-11-11, 12:59
|
|
|
Dziękuję kolego, tak właśnie będę dziś robił jak napisałeś, miałem tylko nadzieję że jest już jakiś szybszy sposób dwa m8 to te 2 kabelki cienkie w kostce przed rozrusznikiem? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-11-11, 17:01
|
|
|
jeden jest m6 i dwa m8 tak praktycznie symetrycznie
które spina magnes a raczej ten bolec w nim
na jeden masz podany stały plus który po tym idzie na tą drugą m8 która jest szczotkami |
|
|
|
|
|