Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC Pomógł: 8 razy Dołączył: 28 Cze 2014 Posty: 1802 Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2016-06-28, 06:45
to nie muszą akurat byc w twoim przypadku swiece ale mogą ,ja pojezdzilem rok jakos i tez nie wiezyłem ze to one nawalaja ....
zobacze ile teraz te nowe co kupilem wytrzymaja ... jak wykrecilem swiece to w sumie nie bylo tak zabardzo widac czy cos sie z nimi dzieje
ale mówie zmienie i to akurat mi pomoglo
ty masz s8 nie wiele tu raczej aut z takim silnikiem .. swiece mogą i sie róznić od zwyklej 4.2 mpi
spróbuj kupić nowe i coś bedziesz juz mógł pominąć aby szukac dalej..
mozesz zaczac od tego jak wygladaja twoje filtry /filter powietrza...
dobierz swiece /sprobuj dobrac swiece z odpowiednia temp
mozesz miec swiece okopcona[zabrudzone filtry,jazda na krotkich odcinach] ,stopiona[zle dobrana temp. swiecy] zaolejona ,zaolowiona ,zapopielona[zly olej],pekniety izolator[np spadla swieca] jest duzo przyczyn ty masz bardzo wymagajacy silnik
te przypadki sprawiaja ze jest nieregularny zaplon
_________________ Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: AUDI S8 D3 5.2 FSI V10
Wiek: 46 Dołączył: 23 Paź 2015 Posty: 134 Skąd: Kalisz
Wysłany: 2016-06-29, 18:50
Wymieniłem świece i wszystko wróciło do normy
Jednak najprostsze rzeczy są najmniej do przewidzenia.
Ale tak poza tym zmieniam auto na 2 lata młodsze z USA. A co tam napaliłem się 😁 Jak już będzie pokaże wszystko na forum . Moja obecna S8 musi iść na handel, choć szkoda.🙃
A TO NIESPODZIANKA 😆😆😆
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum