Autor |
Wiadomość |
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:04
|
|
|
no tam najpierw musze pisac e-mail, ale ta za 444euro moge zamowic dzis i jutro bede ja mial i to nie jest regenerowana |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:29
|
|
|
to wychodzi lacznie zkosztami do polski ok 2500zl to tak taniej niz w polsce. Pozatym z USA juz sciagnolem orginalne klocki hamulcowe na przod do cramiki za 350 usd to wyszlo ok 1100zl, w polsce taki komplet musialbym wybulic 2500zl |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:32
|
|
|
Tylko ze jak poszły opiłki z pompy do magla to może być troche gorzej i sama wymiana pompy może za dużo nie pomóc - koledzy ostatnio na forum pisali ze płukaniu maglownicy tylko ze od D2 |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:38
|
|
|
ale z tego co ja wiem te opilki da sie zauwazyc golym okiem w plynie w zbiorniczku od wspomagania ja sie przygladalem i nic takiego nie widzialem no chyba ze te opilki to jak bakterie i tylko pod mikroskopem pozatym zlewalem juz stray plyn do naczynia i tez dokladnie sie przygladalem i nic niepokojacego nie zauwazylem, Moze by wrzucic do zbiorniczka magnes i po 2 dniach wyjac moze by to pomoglo w diagnozie czy u mnie te opilki wystepuja? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:40
|
|
|
Myśle ze opiłków gołym okiem nie zauważysz , sugeruje tylko ze przed wymianą pompy cały układ wypłukać , przewody maglownice zbiorniczek . Zeby póżniej nie było zadnych wątpliwości |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
klon_84 [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-08-01, 11:44
|
|
|
a jakie sa metody plukania takiego ukladu? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Radny A8 D3
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 34 Dołączył: 15 Lut 2016 Posty: 63 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-09-15, 09:35
|
|
|
Witam wszystkich. Posiadam audi a8d3 4.2 335 km i mam dziwny problem ze wspomaganiem. Dokładnie to tak. Od kad nocami zrobiło się chłodniej (tak poniżej +15 stopni) wspomaganie przestało działać. Co dziwne to raz jest a raz nie ma. Np. rano wstaje chce jechać do pracy odpalamy auto i brak wspomagania 😞 ale odrazu gaszenia i ponownie odpalamy i już jest wszystko ok i cały dzień jest ok . W Dodam, że w lato nigdy nie miałem czegoś takiego. Wyminilem płyn w całym układzie i nic nie pomogło. Co może być powodem ? Czy może to byś jakiś sterowanie no nie wiem przekaźnik czy coś takiego , a może coś całkiem innego. Proszę o wasze podpowiedzi ponieważ zbliża się zimą a jak teraz coś takiego się dzieje to co będzie przy minusowych temperaturach 😕 |
_________________ Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2 |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-09-15, 23:50
|
|
|
sprawdz bledy na servotronicu |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
roguwa
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2016 Posty: 10 Skąd: Michałów-Reginów
|
Wysłany: 2017-01-09, 09:48
|
|
|
Witam,
Panowie mam taki problem. Zakupiłem A8 D3 4,2 tdi . Po jakimś czasie padło wspomaganie. Po wyjęciu pompy okazało się że uszkodzony jest wałek łączący pompe z silnikiem. Wałek był "wyślizgany" od strony pompy. Okazało się również że pompa była już wcześniej regenerowana. Jak jjuż pompa była wyjęta, została oddana do sprawdzenia i ponownej regeneracji. Zalane oryginalnym płynem do wspomagania. Po miesiącu wspomaganie znowu padło. płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego. |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-09, 10:46
|
|
|
roguwawa napisał/a: | Po miesiącu wspomaganie znowu padło. płyn jest, wycieków brak. dzisiaj będzie demontaż pompy. Co może być nie tak ? wadliwa regeneracja po,py czy może jakiś zawór w układnie wspomagania się zaciął i nie przepuszcza płynu ? już nie mam siły do tego. |
Opiłki w układzie zabiły pompę? |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
roguwa
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 37 Dołączył: 13 Cze 2016 Posty: 10 Skąd: Michałów-Reginów
|
Wysłany: 2017-01-09, 18:33
|
|
|
sprawa wygląda tak: Kolejny raz wyślizgało wałek przenoszący napęd z silnika na pompę + tuleje od strony pompy. czym to może być spowodowane ?? jakiś zawór się blokuje w maglu i wzrasta znacznie ciśnienie w układzie, niszcząc ten wałek ?? |
|
|
|
|
|