Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Unknown Chocolate  
Autor Wiadomość
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-20, 18:49   

W sumie stuknęło 330 000 km i przyszedł czas na hamulce. Więc wpis bym nie zapomniał ;)

kupiłem komplet klocki + tarcze na przód i tył TRW po czym okazało się, że tarcze TRW (DF4268S) są bardzo uniwersalne i posiadają da rozstawy dziur i brak możliwości zamontowania blokady tarczy (ta taka mała śrubka).

A zawsze w D2 wnerwiało mnie zakładanie koła jak tarcza zsuwała się, albo kręciła razem z kołem jak chciałem natrafić na otwory.

Więc szybki manewr i wymiana tarcz przednich na ATE, które już mają tylko 5 otworów i normalnie możliwość montażu zabezpieczenia.
Z braku ATE na tył od ręki to już byłem zmuszony zamontować te nieszczęsne TRW.



i chyba dam na msze za tego kto wymyślił, że z tyłu nie trzeba demontować jarzma, aby wyciągnąć tarcze <prosze>




przy okazji wpadły na przód łączniki do regulowania zawieszenia. Tył obniżyłem -25mm za pomocą samego VCDS'a i na chwilę obecną jest idealnie dla mnie. a przede wszystkim nie wygląda jak "załatwiający się pies"




U mnie w tym roku zima zaczęła się wcześniej i na zimówkach latam od sierpnia :)

Rotory made in china nie wytrzymały dziury przy 100km/h.

Prawa przednia felga zaliczyła 5 pęknięć i zeszło powietrze, tylna prawa zaliczyła 3 pęknięcia, ale dzielnie trzymała powietrze.




i pamiątkowa sesja sprzed zlotu i zakopanego




Mam wrażenie, że te chromy na bocznych trójkątach z tyłu były grzebane, są krzywo, a z jednego zszedł chrom. To da się jakoś prosto zdemontować?
i muszę podkleić listwę drzwi. odkleiła się przodem i przy otwieraniu haczy o przednie drzwi.





i trochę po czasie znalazłem kilka zdjęć ;) ups...



_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-10-21, 11:29   

Unknown napisał/a:
albo kręciła razem z kołem jak chciałem natrafić na otwory.

Temu fabrycznie w bagażniku powinieneś mieć plastykową szpilkę, którą wkręcasz, by tarcza Ci się nie przesunęła z otworem przy zakładaniu koła.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-21, 19:26   

ahaaa, to już wiem do czego to służy:





dzięki dice111!

niemniej jednak w D2 tego nie miałem :)
_________________

 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5070
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-10-21, 19:48   

Ale na wyposażeniu D2 też było ;)
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-10-21, 19:55   

Unknown napisał/a:
ahaaa, to już wiem do czego to służy:


[url=https://images92.fotosik.pl/60/99c5edebe8dd70d8med.jpg]Obrazek[/URL]


dzięki dice111!

niemniej jednak w D2 tego nie miałem :)


haha generalnie mało osób wie, ze to istnieje, a jest to na prawdę bardzo przydatna rzecz. W każdym Audi miałem. Nawet ostatnio AMSTAFFa uświadomiłem o istnieniu tej szpilki. <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2018-10-21, 20:06   

Jeszcze dodatkowo w rączce śrubokręta jest miejsce żeby śrubę od kół włożyć i wstepnie wkręcic w piastę <jezyk2>
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6703
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-22, 05:19   

Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość ;)

A do czego jest to czarne płaskie (tego nie mam w moim zestawie) i ten drucik?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2018-10-22, 05:54   

Drut wygięty do ściągania dekli z felg .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-22, 07:37   

drago_o napisał/a:
Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość ;)

A do czego jest to czarne płaskie (tego nie mam w moim zestawie) i ten drucik?


to czarne płaskie wydaję mi się, że jest do ściągania zaślepek (czy jak to nazwać) ze śrub kół, takie choćby szczypce plastikowe.

tak przynajmniej ma ojciec w A6 C5.


_________________

 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-10-22, 08:56   

drago_o napisał/a:
Tarcze polecam przykręcić do pisasty na przyszłość ;)

Niestety nie wszystkie piasty posiadają taką możliwość.
I nie bardzo wiem z czego to wynika.
Można by to zrzucić na rok produkcji, że te z początku nie miały otworu na śrubę ale z takimi piastami spotkałem się również w późniejszych rocznikach nawet z po-lifta <bezradny>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6703
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-10-22, 09:34   

FOSS napisał/a:
Niestety nie wszystkie piasty posiadają taką możliwość.
I nie bardzo wiem z czego to wynika.
Można by to zrzucić na rok produkcji, że te z początku nie miały otworu na śrubę ale z takimi piastami spotkałem się również w późniejszych rocznikach nawet z po-lifta

A moje w przedlifcie mają miejsce na przykręcenie :) Trochę mnie tym zaskoczyłeś. Może korzystali z dwóch dostawców albo uzależnione były rozmiarem fabrycznym hamulców...
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-27, 16:46   

W sumie zapomniałem o tym, że jakieś 7tyś km temu wpadła regenerowana przekładnia kierownicza i wszystkie luzy znikły z układu kierowniczego.


I jakoś udało się zaprosić lato jeszcze na chwilę.



Przy okazji wpadł zestaw filtrów powietrza/kabiny/paliwa




Teraz zacząłem się interesować takim to urządzeniem, firma z Wrocławia z tego co widać po danych. Fajna alternatywa jeżeli ma się MMI 2G High, bo rozwiązania androidowych nie znalazłem.


Cytat:
https://www.youtube.com/watch?v=hyFfKFpXC-8
_________________

 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-10-27, 19:50   

A gdzie regenerowales przekładnie i co w niej wymienili?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 12 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2018-10-27, 22:32   

Bardzo ładne D3 :)
 
 
Unknown 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 208
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-10-28, 00:52   

pb41ns napisał/a:
A gdzie regenerowales przekładnie i co w niej wymienili?


Zamówiłem przekładnie w firmie
Cytat:
http://www.regeneracjaprzekladni.pl/kontakt/


Dostałem całą, zregenerowaną już.

Swoja wyciągnięta z samochodu, odeslalem im, aby odzyskać kaucję.
W swojej miałem luz na zebach/listwie.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.