|
Autor |
Wiadomość |
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-10-28, 00:53
|
|
|
Michal_ST napisał/a: | Bardzo ładne D3 |
Dziękuję |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2018-10-28, 07:54
|
|
|
Unknown napisał/a: | pb41ns napisał/a: | A gdzie regenerowales przekładnie i co w niej wymienili? |
Zamówiłem przekładnie w firmie Cytat: | http://www.regeneracjaprzekladni.pl/kontakt/ |
Dostałem całą, zregenerowaną już.
Swoja wyciągnięta z samochodu, odeslalem im, aby odzyskać kaucję.
W swojej miałem luz na zebach/listwie. |
Moja przekładnia ruszając kierą lewo-prawo nie ma luzów ,ale podczas ruchów słychać stuki właśnie tak jak by z maglownicy, ten sam stuk występuję podczas najeżdżania na krawężnik na skręconych kołach, na szczęście udało mi się nabyć przekładnię z przebiegiem 39 tys. jak będzie chwilka to wymiana, co prawda ona pochodzi z "Esy" ale Michał twierdzi że podejdzie to na pewno tak będzie Jaka cena za regenerację ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2018-10-28, 08:14
|
|
|
Podejdzie , zmieniałem z młodego D3 kiedyś w moim ale tam czujnik jest inny i przełożyłem ze starej . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-12-09, 18:18
|
|
|
Myślę, że można odświeżyć nieco temat, bo się podziało.
Nie wszystko akurat z własnej woli
Pewnego pięknego sobotniego dnia się zapatrzyłem, były korki i tak oto skończyłem:
Pierwsza myśl - "kuźwa tylko nie przodem"
Prędkość nie była duża - 20 - 30 km/h i nagłe hamowanie wszystkich w korku, bo ktoś w ostatniej chwili przypomniał sobie, że musi skręcić.
Próbowałem jeszcze odbić w prawo, ale nie było gdzie - co okazało się błędem! jak walić lekko to belką!
Ja uderzyłem lampą, gdzie tak naprawdę same plastiki.
No ale cóż...życie. Zaczęło coś wyciekać, więc laweta i od razu do znajomego lakiernika.
Trzeba było zrobić szybką inwentaryzacje strat więc rękawy do góry. Plus tego taki, że wiem jak rozebrać przód w końcu
Straty :
- Zderzak
- Grill + ramka
- Pas przedni
- Chłodnica klimy
- Chłodnica płynu
- Mocowania lampy
- Pogięta maska
- Inne drobniejsze
Ceny w/w na allegro zabijają, ale udało się skompletować, pomniejsze pierdoły zamówione w ASO.
Jak już i tak auto jest unieruchomione to zakupiłem lampę i obie wysłałem na regeneracje + mały lifting.
Lampy mają czarne wnęki, a odbłyśniki są zregenerowane, szkła spolerowane. Naprawdę polecam ten zabieg! Teraz jest mega jasno przed autem.
Przy okazji wizyty w SPA reflektory zyskały mały bajer - tzw Devil Eye. Sterowane z telefonu poprzez BT.
Pas przedni, który dorwałem prosił się o odmalowanie, niestety fabrycznie jest pokryty takim jak by plastikiem? I tak musiałem ściągnąć tabliczkę auta, z którego był i nakleić swoją - więc szybki zabieg.
Kupienie tabliczki w ASO - to koszt 500zł. Na allegro gość dorabia za 100zł A skoro nie widać różnicy to po co przepłacać.
Tak więc z mojego błędu auto zyskało zregenerowane reflektory, ciemny przód (grill i ramka rejestracji od chyba W12? czarny połysk). Ramka grilla poszła w kolor - ściągnięcie tego chromu to można dać komuś za karę. Udręka. Lecz pomalowanie go będzie skutkowało, że lakier odejdzie. jest to prawdziwy chrom chrom. Zaślepka radaru pójdzie w kolor, ale to razem z maską, więc na razie jest szara.
W związku z powyższym przy 332 000 km wymienione:
- płyn chłodniczy na G12,
- ponownie olej wspomagania ASO
- zalany olej Motul 5W30
- filtry
Do wnętrza wleciał adapter AUX IN, wraz z funkcją BT - gra świetnie.
Jest to przygotowanie pod montaż Video Interface + Touch Screen prosto z Chin, pod to będzie wpięty Rasberry.
Montaż wydaje się być prosty, więc obfoce i podzielę się informacją. Niestety MMI 2G ma mniej gotowych rozwiązań. Większość gotowych zestawów jest pod MMI 3G przygotowywane.
No i wisienka na torcie - zamykanie bagażnika z pilota, dzięki schematom z forum.
takie małe, a cieszy...
Pozdrawiam! |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-02, 13:55
|
|
|
no to przerwa świąteczna minęła nie tylko na odpoczynku.
Wszystko zaczęło się od chęci zamontowania projektu od chłopaków z BlueWave Studio
https://www.youtube.com/watch?v=hyFfKFpXC-8
Mega fajny projekt. Lecz nie do końca spełniał moje wymagania.
Więc poszedłem w swoim kierunku, system na androidzie 6.0 z panelem dotykowym postawione na Banana Pi.
https://youtu.be/9vXtQkLtZNU
Całość zamontowana w schowku. Zmieniarka CD wyrzucona, bo i tak nie używam.
Z wniosków - działa.
Ekran ma słabą rozdzielczość, ale da się z tym żyć. Teraz będę szukał czegoś co można wstawić w jego miejsce. W końcu do zwykły ekran RGB.
Panel dotykowy - rezystancyjny. Działa i w sumie na tyle. W drodze z azji jest już pojemnościowy wraz z kontrolerem.
Internet, google maps, YT i inne takie działają. Teraz kwestia poprawienia jakości. |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-02, 20:39
|
|
|
Mam OpenAuto na biurku na rpi wrzucone. właśnie zasilacz też jest od nich.
Chłopacy z Wrocławia są więc widziałem jak na żywo to działa u nich w A8. W grudniu wypuścili ver 3 i jest obsługa dotyku i tel po BT z tego co pamiętam.
Ogólnie OpenAuto to fajny projekt, lecz ja chciałem coś bardziej niezależnego. W OpenAuto , aby uruchomić nawi musisz mieć tel z zainstalowanym Android Auto - możesz wrzucić modem usb do Rpi i bedzie YT. bo to na rasbianie wszystko. Ale nawigacja bez telefonu nie ruszy, nawet jak podłączysz GPS na USB.
Testowałem przez gpsd -c i w konsoli bez problemu pokazywał lokalizacje, lecz google maps przez przeglądarkę jej nie pobierają i ponoć to jest nie do przeskoczenia.
Apki Google Maps na Debiana nie ma, nawigacje na debiana pozostawiają wiele do życzenia. |
_________________
|
|
|
|
|
kkrzysi0
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 101 Skąd: LU/JG
|
|
|
|
|
|
|
|
Unknown
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: Audi A8L
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 208 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2019-01-03, 22:12
|
|
|
na androidzie jest w miare okej.zimny start jest długi, a rasbian z OpenAuto jest odmianą debiana. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|