Autor |
Wiadomość |
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-11, 14:01 [D2 96 4.2PB/LPG
] pukanie przy dodaniu gazu
|
|
|
witam
od wczoraj jestem posiadaczem A8 D2 4.2
po powrocie do domu zauważyłem,że kiedy jadę i po odpszczeniu gazu wcisne go ponownie to slychac stuk w tylnej częsci podwzia.
to samo tyczy sie kiedy wrzucam wsteczny.
dodam ,że kiedy nie wciskam gozu a jedynie go "muskam" to stuk nie wystepuję...
jesli przeoczyłem gdzies temat w wyszukiwarce to z góry przepraszam
pozdro! |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-11, 15:54
|
|
|
Kolego matrose1983,
Proszę o edytowanie swojego tematu i zastosowanie tagów zgodnie z regulaminem forum.
Tagi wybiera się z listy zaraz obok pola gdzie wpisywany jest tytuł. Popraw również tytuł tematu by był bardziej zrozumiały dla forumowiczów.
Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty |
Pozdrawiam ernesto. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
piotrek1980
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 19 Maj 2011 Posty: 38 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-18, 16:29
|
|
|
może podpora na wale jest do wymiany?
groszowe sprawy |
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-02-21, 17:42
|
|
|
Problem został rozwiązany:
okazało się, że tylne zawieszenie ledwo żyło i to powodowało stuki przy obciążeniach
pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-02-21, 19:01
|
|
|
Mam to samo czasami, do wymiany poduszki wózka tylnego. |
_________________
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2014-03-04, 19:12
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Mam to samo czasami, do wymiany poduszki wózka tylnego. |
orientowałes sie jakie koszta?
ja jednak zbytnio sie pochwaliłem co prawda stuki ucichły po zrobieniu tylnego zawieszenia jednak dalej coś puka... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2014-03-06, 23:02
|
|
|
Dokładnie, ori w ASO ponad 300zł/szt. Te poliuretany robione były na moje zamówienie (wysyłałem im całą tylną ławę do pomiarów), od półtorej roku siedzą w moim aucie i złego słowa powiedzieć o nich nie mogę |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2014-04-06, 00:19
|
|
|
Koledzy mam bardzo podobny problem a nie chce zakładać nowego tematu.Problem polega na tym, że gdy jade ze stałą prędkością wszystko jest okej. Gdy odejme gazu i gwałtownie go dodam, czuć mocne uderzenie na całej budzie (czasami gdy z ludżmi jadę to sie aż przestraszą, natomiast gdy lekko muskam jest ok. Zawiecha jest w porządku, niedawno była robiona, Nasiliło się to od jakiegoś miesiącą. Gdy auto jest na postoju silnik chodzi równo wiec poduszki silnika raczej odpadają. Może to być za to odpowiedzialna poduszka na skrzyni biegów i czy ktoś borykał się już ktoś z podobnym problemem? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-06, 00:36
|
|
|
A próbowałeś przeskoczyć na Tip i na 1 biegu dodawać i ujmować gazu podczas jazdy, występują szarpnięcia? Najprawdopodobniej będą to luzy w układzie napędowym. Szukaj luzów na poduszkach nie tylko skrzyni ale i silnika też, podpora wału, mocowanie ławy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
pawelbtw
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 21 Sie 2012 Posty: 82 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 2014-04-06, 01:41
|
|
|
ernesto, Tak, stuknięcia występują na każdym biegu. Czyli każda z tych rzeczy może być za to odpowiedzialna? |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-06, 07:29
|
|
|
Dokładnie a na Tip jak jedziesz np na 4 czy 5 biegu i na niskich obrotach potrafi szarpnąć autem jak mocno dasz gazu? Skrzynia szarpie przy zrzucaniu ? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-04-06, 07:56
|
|
|
podpinam pod temat bo zauważyłem ostatnio że np jechałem na tip 3 bieg 30/h wciskam pedał i ciągnie ładnie ale powyżej 3tyś obr jest wrażenie jakby zmienił bieg obroty lekko spadają ale jest dalej na 3 biegu i dalej ciągnie do czerwonego ,pozniej zmienia na 4 sam czyli jest ok ,tipa prawie nie używam ale jakoś dziwne to jest z tymi obrotami |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-04-06, 09:50
|
|
|
tomek808, wygląda na konwerter, u mnie było to samo. Potem przeniosło się na i na 4 bieg. Na zimnym jest gorzej a w zimie jeszcze gorzej. Poszukaj bo było na forum sporo o przyczynach kończącego się konwertera. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-04-06, 21:53
|
|
|
ernesto nie strasz ... ;( konwerter czyli sprzęgło hydro ? na razie mam w planach kupno uszczelek i oring na wsteczny + pierwsza wymiana oleju 255k ......na D nie ma żadnych szarpań jak zimny czy ciepły ,czasem delikatne na 100km jedno .tylko na tip jakby w 3-4 tyś obr. zmieniał bieg ....może maly stan oleju się robi bo leje z tego wałka na wsteczny i muszę to szybko robić . |
|
|
|
|
|