Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 2.8PB/LPG ] Falowanie obrotów na LPG na Drive  
Autor Wiadomość
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-28, 22:05   [D2 99 2.8PB/LPG ] Falowanie obrotów na LPG na Drive

Cześć, mam problem z falowaniem obrotów przy załączonym LPG przy postoju na biegu Drive.
Przez kilka sekund po zatrzymaniu obroty są stałe, po czym zaczynają się co raz bardziej bijać, aż zaczyna trząść samochodem.
Silnik ciepły.
Pojechałem na przegląd LPG, zrobili cały przegląd i wymienili świece (Denso K20TT) oraz przewody zapłonowe (NGK) ale niestety nic to nie pomogło.

Podczas jazdy na LPG nic się nie dzieje, silnik chodzi równo i równo przyspiesza.

Na benzynie również wszystko chodzi OK...
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-28, 22:36   

A na tym przeglądzie filtry gazu też Ci wymienili?
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-28, 22:57   

tak, obydwa
_________________

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-28, 23:43   

U mnie było podobnie aczkolwiek tylko na zimnym, tzn. telepał się w momencie przełączania na gaz i minimalnie falowały obroty, do osiągnięcia jakichś 70-80st. Po złapaniu 90st wszystko ustępowało. Wszystko wyjaśniło się gdy wymieniałem filtry gazy. Jeden z filtrów ciekłych-tych przy reduktorze pozbawiony był oringu, przez to wogule nie filtrował i cały syf szedł na ten drugi filtr-lotny, który po jakimś czasie od nadmiaru zanieszczyszczeń zrobił się niedrożny. Poprostu nie podawał odpowiedniej ilości gazu do wtrysków i przez to właśnie się dławił. Po wymianie spokój z telepaniem. U Ciebie jeśli piszesz, że na ciepłym to może wtryski już zawalone, a pod kompa podłączali Ci instalkę?
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2014-03-28, 23:44   

Jak długo masz listwę wtryskowa?
Bo jak po korekcie, filtrach, ukadzie WN dalej się dzieją cyrki to może czas na zmianę wtrysków lub ich czyszczenie.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-29, 06:37   Re: Falowanie obrotów na LPG na Drive

bazzzyl napisał/a:
Cześć, mam problem z falowaniem obrotów przy załączonym LPG przy postoju na biegu Drive.


Nieprawidłowy skład mieszanki paliwowej. Albo go zalewa albo ma za ubogą dawkę. Częsty objaw np przy instalacjach mieszalnikowych. Np. w Mojej A4 tak się dzieje po ostrej jeździe jak się zatrzymam zaczyna falować a po chwili się stabilizuje. W moim przypadku jest za bogata na wolnej chwili sobie ustawie.
Takie objawy może też powodować zapchany filtr powietrza. Ale podejrzewam że u Ciebie listwy wtryskowe już mówią "dziękujemy za miłą współpracę"
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-29, 09:26   

Wtryskiwacze to te niebieskie OMVL, rok mają.
Filtr powietrza jest OK.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-29, 14:57   

Cytat:
Wtryskiwacze to te niebieskie OMVL, rok mają.


to ze maja rok to malo wazne, raczej ile na nich jest przejechane KM...??

ja raz przez rok moja A4 zrobilem ponad 50kkm na Valtekach :D i o dziwo daly rade, ale i tek trzeba bylo wymienic...

polecam zestawy naprawcze i samu regenerowac...pare chwil zabawy a ile sie zaoszczedzi :) bo tu w Lodzi raz mi koles krzyknal za wymiane listwe VALTEK w V6 na nowe ok. 800pln (z montazem i utawieniem) natomiast za regeneracji ok. 500pln. :shock: :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-03-29, 17:52   

jak się ma słabe wtryski i słaby filtr i się tankuje tam gdzie nie trzeba :)
to ten typ tak ma :)
możesz zrobić tak że wd 40 wlewasz w listwę i odpalasz tak ze dwa razy
tylko Wd 40 reaguje z gumkami to po takiej aplikacji trzeba się przejechać ze 30 kilosów minimum ;)
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-30, 07:40   

Trudno mi powiedzieć ile zrobiły km, to scheda po poprzednim właścicielu.
Paliwko leję najczęściej na BP.
We wtorek wybieram się znowu do gazownika.
Przy okazji tak się zastanawiam, czy by może nie spróbować odłączyć akumulatora i zobaczyć, co się będzie działo...
Ogólnie to zastanawiam się, czy by nie zmodyfikować trochę tej instalacji.
Jakie rozsądny wtryski możecie polecić?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-03-30, 08:54   

podobno HANA albo BARRACUDA sa dobre....ale nie mialem przyjemnosci przetestowac ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-30, 09:41   

I jeszcze reduktor by się przydało wymienić.
Coś mi się o uszy obiło, że obecnie zamontowany TOMASETTO AT09 ARTIC to tylko "chciałby" obsługiwać te 240KM, a tak na prawdę to daje radę do 150.
 
 
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2014-03-30, 09:53   

Ja wam polece hane, niby mam niebieska slyszałem ze za duza ale u mnie jest ok :) Reduktory to tylko dwa ewentualnie gurtner black, a w Vr6 podobnym jak Twoj mialem valteki czerwone dawały sobie rade:) a parownik to chyba jednego silvera
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-30, 10:05   

A nie masz przypadkiem jakoś dziwnie wpiętej instalacji? Miałem podobnie tylko u mnie szarpania występowały na lpg w zakresie blisko 2000 obr/min. Po wyczyszczeniu listwy wtryskowej deczko pomogło ale co się potem okazało to utitrał się kabelek od sondy lambda który pobiera sobie sygnał do instalacji gazolu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-30, 10:27   

Dziwnie chyba nie, bo było dobrze, do czasu, aż się pokiełbasiło.
We wtorek jadę do gazownika, pewnie będzie mnie namawiał na świece irydowe.
Obecnie mam nówki Denso K20TT. Dać się namówić, czy zostać przy tych?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.