Autor |
Wiadomość |
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-19, 18:33 [D3 03 4.2MPI/LPG
] prawie 200 kodów błędu - czy to norma
|
|
|
ciągle rozprawiam się z moim nowo nabytym a8, od dwuch tygodni stoi w warsztacie a ja nawet dnia nie miałem by sie nim nacieszyc;( dziś po podłaczeniu do kompa wyskoczyło chyba z 200 dziwacznych błedów, już nie wiem czym sie porzejmować a czym nie. Czu u was tez ich tyle jest? ;( |
|
|
|
|
|
|
|
aro51
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: F11
Pomógł: 38 razy Dołączył: 23 Lis 2010 Posty: 614 Skąd: Mazowieckie
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-19, 18:56
|
|
|
kupiłem kota w worku, miał ie tylko przegrzewać silnik, po wymianie termostatu już sie nie grzeje. Kolenym problemem jest wiatrak chlodnicy ( jeden chodzi na 100% drugi stoi w miejscu) w pt podączam nowe (uzywane) wiatraki i zobaczymy co bedzie. Poza tym wszytsko w aucie działa, ale skad te dziewaczne błedy? auto bezwypadkowe, serwisowane, 100% orginalny lakier - wydawalo sie, ze bedzie wszytsko dobrz |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-19, 19:06
|
|
|
tak, aku był słaby, ogolnie straicłem po kilku godzinach walki rachubę:P z akumulatorem tez jest problem, bo coś go rozładowywuje a patrząc na te wszystkie błedy nie wiem kiedy dojdę do przyczyny... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-19, 19:12
|
|
|
wertuje forum juz 2 tydzien a glowa mi paruje przede wszystkim musze najpierw uporac sie z problemem wentylatorów ( jeden chodzi cała para a drugi stoi ) bledy 18080 (wentylator 1 - zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie) i bład 18308 ( uszkodzenie w układzie wentylatora 2) |
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-08-19, 20:16
|
|
|
Kolego zmierz akumulator czy trzyma prąd, bo ten jak byl juz rozladowany to bedzie padal i nigdy sie nie pozbedziesz tych błędów. Potem pokasoj bledy i wez sie za te ktore powrócą. Bateria to podstawa |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2015-08-20, 07:18
|
|
|
Rozładowaniy akumulator daje błędy typu zwarcie do masy itp. Podlaczajacy pod prostownik, skasuj błędy wszystkie i wtedy skanuj. Jak padnie aku to znowu będą zwarcia do masy w każdym module. Drugi wiatrak chłodnicy nie zawsze się kręci. A tym bardziej nie równo z pierwszym. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-20, 10:02
|
|
|
to kiedy rusza drugi wiatrak? ale ten blad wskakzuje na to ze tez jest chyba walniety;( |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2015-08-20, 11:39
|
|
|
Kosik87, zacznij od wymiany aku (najlepiej z modułem zarządzania energią - nowy z polifta lub ostatnia seria) na nowy z zakodowaniem oczywiście a dopiero później bierz się za resztę tematów / problemów |
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-20, 11:43
|
|
|
Jaki jest symbol tego modułu?
Gdzie sie znajduje?
A wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;( |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2015-08-20, 12:28
|
|
|
Kosik87 napisał/a: | jaki jest symbol tego modułu? |
Z literką C na końcu jest poprawiony : http://www.a8team.pl/d3-0...-vt8321,105.htm
A znajduje się tam gdzie akumulator , jest do niego przewód masowy przykręcony . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
leon0376
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy Wiek: 48 Dołączył: 13 Wrz 2009 Posty: 383 Skąd: FR
|
Wysłany: 2015-08-20, 13:37
|
|
|
Kosik87 napisał/a: | a wracajac do akumulatora to ten ma dopiero dwa lata varty 110, wiec chyba mozna powiedziec ze jest nowy?? ;( |
Kolego nie sugeruj sie wiekiem akumulatora bo wystarczy ze chociaz raz byl wyladowany do zera i juz jest na bubel, nawet jezeli jeszcze nie jest to zachwile bedzie.Niech ktos pomierzy jaka ma moc rozruchowa bo to wlasnie przy rozruchu jest duzy pobór prądu i lapie te wsystkie bledy typu"zwarcie do masy". |
_________________ Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla |
|
|
|
|
|
|
|
Kosik87
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: d3
Dołączył: 06 Sie 2015 Posty: 75 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-08-20, 22:05
|
|
|
moj mechanik mowi, ze akumulator jest na 100% ok, wiec nie wiem czy wymienic tylko ten moduł zarzadzania energią? |
|
|
|
|
|