Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 98 2.8PB/LPG ] Obroty falują i nie ma mocy.  
Autor Wiadomość
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-29, 11:26   [D2 98 2.8PB/LPG ] Obroty falują i nie ma mocy.

Witam panów. Od jakiegoś czasu walczę z moim samochodzikiem i doszedłem do czeskiego remisu.

błędy które pokazał VAG to:

-18010 zasilanie 30
nieciągły

-16711 Nieprawidłowy sygnał czujnika stukowego (zwarcie do masy) Bank1 lub pojedynczy sensor
stały

-17924 Zawór przełączający kolektora dolotowego (przerwa w obwodzie)
nieciągły

-01165 Sterowanie przepustnicy ze sterownika . Różnica regulacji.
nieciągły

Plan mam taki ze w pierwszej kolejności wymieniam czujnik spalania stukowego ale chyba nie jest to przyczyną tego co się dzieje.

Problem jest taki ze falują obroty, na biegu jałowym obroty sięgają do 1400 - 1600, podczas jazdy szarpie i nie ma mocy. Im auto bardziej rozgrzane tym problem się nasila.
Ratujcie chłopaki mam poważny wypad do Czech na sylwestra i musze się uporać z tym problemem..

Pozdrawiam!
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2015-11-29, 13:58   

Zacznij od przepustnicy, bo to ona najczęściej odpowiada za falowanie obrotów. U Ciebie powinna już być sterowana elektronicznie (zakładam, że silnik masz o oznaczeniu ACK).
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-29, 23:19   

auto jest po wymianie silnika i przepustnica jest czyściuchna i faktycznie przed adaptacją była kicha po adaptacji auto odżyło i przejechałem może 100km i objawy wróciły. pytanie tylko czy może problemem być to ze przepustnica jest przełożona wraz z silnikiem z a6 i numery różnią się ostatnią literą (doczytałem ze nie ma to znaczenia ale może te informacje są błędne)?
 
 
KwaHu_1 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Wiek: 33
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 13
Skąd: Susz
Wysłany: 2015-11-30, 13:30   

a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?

skoro jest błąd na vagu to chce się temu przyjrzeć i posprawdzać czy to czasem nie przewody w końcu to mało awaryjny czujnik (choć nie niezniszczalny). sam czujnik mozna jakoś sprawdzić bez oscyloskopu?

pozdrawiam
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2015-11-30, 19:39   

KwaHu_1 napisał/a:
a powiedzcie Panowie prosze gdzie dokładnie są oba czujniki spalania stukowego? i czy informacja Bank 1 mówi o tym ze to czujnik przy prawej głowicy (od pasażera)?

tak strona pasażera
jest pod kolektorem ssącym przykręcony przy srodkowym cylindrze do bloku tuż pod głowicą
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.