Autor |
Wiadomość |
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-04, 13:58 [S8 D2 97
] SWAP tarcz tylnych z Phaetona
|
|
|
Witam
Od jakiegoś czasu po zmianie przednich hebli na Brembo z Cayenne chodzi mi po głowie zamysł zmiany tarcz hamulcowych tylnych z oryginalnych 269mm na 335mm od VW Phaetona. Chcę zastosować oryginalny zacisk odsunięty za pomocą odpowiedniego adaptera, tarcze nieznacznie stoczyć aby klocek brał całą powierzchnią. Problem stanowią jednak linki od ręcznego, które to muszą być odpowiednio dłuższe (ok 7cm). Czy ktoś posiada wiedzę z czego dobrać takowe linki lub namiar na firmę która solidnie dorabia takie rzeczy? Z góry dziękuję. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-04, 14:09
|
|
|
Linki od longa albo linex.pl |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-01-04, 18:15
|
|
|
Linki Samochodowe - PIAST. Rynduch Jarosław
Adres: Bosa 26A, Poznań
Telefon:61 866 63 23
korzystalem z ich uslug kilka lat temu bylem zadowolony , ale chyba musialbys wyslac swoje linki i dobrze wytlumaczyc czego oczekujesz |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-04, 18:20
|
|
|
Dzięki, jakie są orientacyjne koszta takich linek? |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2016-01-14, 20:24
|
|
|
Ja zakładałem tarcze 330mm (audi q5) na oryginalnym zacisku i linki zostawiłem seryjne.
Jesteście pewni ze trzeba je wymieniać przy 335mm? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-14, 21:24
|
|
|
Jeśli chcesz mieć 335 i wygląd to musisz mieć zacisk z phaetona. Do tego jarzmo z adapterem i jak ma być to dobrze bez naprężeń to linki muszą być z longa.
Są też jarzma z RS ale ciężko zdobyć te p&p pod 335mm..
Jeśli masz w nosie wygląd to zostaw zacisk z d2 i wkładaj 335mm. Zostanie pasek, taki sam jak obecnie masz.
//Edit. Poprawiłem gafę.
krzychu22.p1i |
_________________
|
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2016-01-15, 19:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-14, 22:29
|
|
|
Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.
Znaczy mam taką nadzieję. |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-14, 23:34
|
|
|
PC napisał/a: | Paska nie będzie bo tarczę nieznacznie stoczę aby klocek brał całą powierzchnie, linki od longa w drodze, piastę, tarcze 335 mam a zacisk z angielskiej s8 wyciągnę. Tokarz zrobi adaptery na miarę, biały montaż i gitara będzie.
Znaczy mam taką nadzieję. |
A pozniej tez je wywazysz jak te niestoczone? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2016-01-15, 07:52
|
|
|
nie każda tarcza jest na obwodzie wyważana nacinana |
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-15, 11:06
|
|
|
a jak? |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-01-15, 16:39
|
|
|
Bez sensu kupować 335 i staczać ją do 325... |
_________________
|
|
|
|
|
PC
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 33 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2016-01-15, 18:33
|
|
|
Odsuwając zacisk o ponad 5cm od osi zwiększa się siła hamowania. Zasada działania dźwigni. O walorach wzrokowych już nie wspomnę.
Ktoś tu chyba przysypiał na lekcji fizyki. |
|
|
|
|
|
|
|
uszek
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy Wiek: 38 Dołączył: 21 Mar 2012 Posty: 857 Skąd: RZ
|
Wysłany: 2016-01-15, 19:19
|
|
|
Kolego to nie takie proste jak CI sie wydaje. nie wywazysz pozniej tarcz, beda miały bicie to też fizyka. A Krzysiek chyba wie co mówi, podejrzewam że więcej wie na temat swapu hamulców w d2. |
|
|
|
|
|