Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 97 LPG ] Brak ABS i ESP . błąd  
Autor Wiadomość
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 22:19   [S8 D2 97 LPG ] Brak ABS i ESP . błąd

Witam, panowie mam taki problem, otóż w mojej S nie działa ABS , po podłączeniu do VAG-a wyskakuje błąd - czujnik kąta skrętu . czy on może być przyczyną niedziałającego ABS i ESP , jak tak to gdzie on sie znajduje? :) <bezradny>
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 22:36   

tak, on jest przyczyną! Musisz sklibrować VAGiem tem czujnik.

tu masz opisane jak to zrobić

http://wiki.ross-tech.com.../EDS/ASR/ESP%29
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-01-11, 22:37   

Oczywiście i to jest jego przyczyna. Albo uszkodzony czujnik albo, źle ustawiona zbieżność auta.
Panowie ustawiający zbieżność nie wiedzą, że nie tylko trzeba ustawić kierownice kijem na wprost. Należy również VAGiem sprawdzić czy kont skrętu jest idealnie ustawiony. Jest jaś granica tolerancji ale przekraczając tą granicę pojawiają się takie czary.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 22:41   

Ten czujnik odpowiada generalnie za ESP ale że jest to układ działający na jednej pompie wywala przy okazji błąd ABSu i nie działają oba....a teraz w zimę to się bardzo przydaje :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 22:44   

martin_rs4, Czarna Magia :) z tym kalibrowaniem tego czujnika :)
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 22:45   

dodam, że jak go kasuje to odrazu go wywala .
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 22:46   

mlody91 napisał/a:
martin_rs4, Czarna Magia :) z tym kalibrowaniem tego czujnika :)


nie no co Tyyy...pikuś :D jeśli nie masz kompa z kablem to musisz niestety jechać do kogoś kto ma i ogarnie Ci ten temat. Jak poszukasz tu na forum to gdzies to bybło dokładnie opisane nawet po "polskiemu" :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 22:48   

mlody91 napisał/a:
dodam, że jak go kasuje to odrazu go wywala .


logiczne bo bez kalibracji tego czujnika kasowanie błędu nic nie da. Jedna strona jak kręcisz będzie pokazywała prawidłowe odchylenia np. +35 natomiast w drugą strone już -350 i tu jest lipa. Trzeba to ustawić ponownie i będzie ok.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 22:52   

martin_rs4, na szczęście posiadam kompa, kabel i polski Vag 2.5 i 4.9 . tylko co dalej :)
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 22:53   

wrzuciłem na translator :) będzie trzeba sie pobawić jutro z tym .. :)
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 22:54   

nie wiem czy pokskim VAGiem to zrobisz. Ściągni sobie normalnego VCDS Lite albo VAG 4,9 czy cuś i tym zrobisz tak jak Ci w linku podesłałem, bo to jest właśnie z tego programu całe kodowanie.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 23:04   

VCDS Lite 1.2 zassany ,jutro spróbuje. a co jesli nie działa wcale ten czujnik??
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-01-11, 23:17   

Tzn, ze masz zerwaną taśmę i musisz wtedy znaleźć drugi. A miałeś cos przy kierownicy robine?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
mlody91 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: S8 manual & W12 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 04 Paź 2011
Posty: 202
Skąd: LBN
Wysłany: 2016-01-11, 23:19   

ja osobiście nic nie dłubałem, ale coś było ruszane, gdyż manetka nie działa jak powinna i tempomat przez to tez najprawdopodobniej nie odpala..
_________________
Audi Ojczyzno moja, tyś jest jak zdrowie, ile Cie trzeba cenić ten tylko się dowie kto Cię stracił...
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2016-01-23, 20:09   

jak by była taśma to jeszcze poduszka się zapali to raz
tylko przed kalibracją czujnika musi być taka żółta kropka
https://www.google.pl/sea...0y0qnTsXdvWM%3A
Sam mam u siebie to samo i jakoś daje radę bokiem latać po co komu jakiś abs i esp
tylko jak wprowadzisz kody to trzeba się przejechać z kierownicą na wprost
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.