Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Brak mocy prośba o analizę logów  
Autor Wiadomość
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 08:38   [D2 00 4.2PB ] Brak mocy prośba o analizę logów

Witam panowie długo się nie udzielałem na forum ale ciągle jestem :>
Proszę o pomoc bo moja niunia nie ma praktycznie wogule kopyta bardzo słabo ciągnie z dołu.
zrobiłem logi grup 90 i 93 oraz 02 i 33 oczywiście dynamiczne i proszę o jakieś sugestie.
Z tego co zaobserwowałem przepływka wypluła max 176g. a kupiłem ją 4 miechy temu nawa BOSCH.
Oraz nastawniki owszem pracują tylko korygują w -23 a nie w + i nie mogę pojąć dlaczego??
Spotkał się już ktoś z takim przypadkiem?

LOGI

http://vaglog.pl/log_251604.html

http://vaglog.pl/log_251605.html
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-25, 08:59   

Przepływomierz wyglada całkowicie do chrzanu. Pokazuje zdecydowanie za malo, ECU daje tyle paliwa ile pokaze przeplywka ale to jest tak ubogo, że sterownik nawet korektami nie potrafi sobie poradzic. Zobacz na sondy, masz non stop wzbogacenie mieszanki o 25% (czyli max co moze dac Ci sterownik) a i tak non stop jest ubogo (bo sondy lecą na 0-0,1 obie). Przepływka pokazuje przy max obrotach niecale 180 a powinna przynajmniej te 230 w poliftowym motorze.

Według mnie procedura powinna byc taka - najpierw podmień przepływomierz na sprawny od kogos (najlepiej od jakiegos kolegi z forum, bo szkoda kupować na pałę bo a nóż widelec to nie przepływka chociaz bardzo w to wątpię). Jak podmiana przepływki nie pomoże, to zmierz cisnienie paliwa na listwie wtryskowej podczas obciążenia (czyli podczas jazdy z pelnym butem). Jak nie będziesz miał tych 3,5-4 barów na pełnym bucie to albo regulator albo pompa paliwa siada.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-25, 09:28   

Przepływka powinna pokazywać max ok 270g/s
Ewidentnie ubogo masz to widać.
Zatkane katalizatory , dziura w dolocie, zawalony filtr powietrza, zwalona przepływka,może też być za mało wydajna pompa paliwa.
_________________

 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 09:31   

Przepływomierz oddałem do sklepu na gwarancję może mi wymienią. Niestety w okolicy nie ma za dużo a8 niestety. Dodam że dolot sprawdzony na szczelność kilka razy, zastanawiam się jeszcze czy egr może czasem nie jest cały czas otwarty i dlatego może nie iść tyle powietrza z filtra? Sprawdzę to w sobotę. Ciśnienie paliwa raczej ok bo pompę też już wymieniłem i na LPG są te same objawy czyli muł przede wszystkim na 4tym i 5tym biegu. A co myślisz kolego o tych logach nastawników? Dodam że wymieniane były chyba 6miesięcy temu.
Błędy jakie wywala komp po bucie to
17930
17927
16534
17746
17536
17538
17544
17546
Sondy wymieniłem już kilka razy i raczej są ok.
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 09:35   

Katow już nie mam filtr nowy dolot ok chyba że może tyle powietrza zaciągnąć przez np uszczelkę pod kolekrorem bo jej chyba nie ma jak sprawdzić bez zrywania?
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-25, 09:51   

Karol, ta przepływka musi pokazywac 230-240 bo kolega nam robi wode z mózgu swoimi opisami. W profilu ma przedliftowe S8 a logi nam wkleja z poliftowego zwyklego 4.2 (silnik AQF - przynajmniej tak wskazuje numer sterownika, którym zgłaszał się VAG do logowania)

Bartek, uporządkuj opisy w profilu bo potem nie wiadomo jak ci pomagać i w efekcie koncowym (tak jak na przyklad Karol Ci podał wartość max odczytu przepływki) dostaniesz niewłaściwe informacje. No i weź jak człowiek postaraj sie i wyszukaj w googlu nazwy do tych numerów błędów bo nikt za Ciebie tego nie będzie robil (a przynajmniej mi się nie chce)

Uszczelka pod kolektorem nawet jak jest stara nie spowoduje Ci utraty przepływu o 35%. Na pewno trzeba sprawdzic jeszcze dolot, Karol dobrze napisał. Dziury w dolocie (przeciete gumy na przepustnicy, filtrze, niedokręcone opaski, nieszczelne odmy) mogą również powodować taki efekt jak masz w tej chwili w logu (i brak mocy w efekcie koncowym)
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-02-25, 10:13   

Bugalon, spojrzałem na 5V i myślałem że 40zaworowy. A to że nastawniki na minus walą to zapewne silnik ratuję się żeby go nie upaliło.
Może te s8 to optycznie tylko?
_________________

 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 10:18   

Poprawiłem opis moje auto to buda z S8 a silnik jakiś inteligentny założył 4.2 40V AQF
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-25, 10:48   

Jeszcze nigdy nie widzialem zeby nastawniki walily w minus, nawet na to nie zwrocilem uwagi. Ogólnie diagnoza jest taka, że masz mega za ubogo (brakuje paliwa). Jeśli masz nowa przeplywke jak napisałeś to zostaje kwestia dolotu i cisnienia paliwa na listwie.

I weź zdekoduj te błędy ze stera to może coś więcej powiemy, bo moze jakies problemy z przepustnica masz na przyklad i tego nie widac po logach za bardzo.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-25, 13:55   

Czekaj czekaj ty kupiłes te dziwadztwo w bordowym kolorze po nieudolnym swapie?? Jesli tak to tam jest taki młynek że masakra i cięzko bedzie dojśc o co kaman.
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 14:05   

Przepraszam ale tak na szybko kody szukałem bo w pracy jestem <boisie>

17930 17927 czyli przestawienie wałka niepoprawne działanie
błąd sporadyczny
16534 P0150 4096 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2 - obwód uszkodzony BŁĄD SPORADYCZNY
17746 P1338 4552 Czujnik położenia wału rozrządu CMP 1, bank 1 - otwarty obwód, zwarcie do plusa
17536 i 17538 mieszanka uboga na obu bankach
17544 P1136 Long Term Fuel Trim Add.Fuel,Bank1 System too Lean
17546 to samo korekta długo terminowa za ubogo dla banku 2
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 14:16   

Nie moja jest ciemna prawie czarna i mam ją już prawie 3ci rok ale swap też kiepsko. Wszystkie oznacza silnika skrzyni wszystkie wlepki i numery sterowników zdarte.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-25, 15:51   

Tzn kupiłes juz po tym swapie jak rozumie i no ktos sie nie postarał. Zatem czy od poczatku te problemy były?? Bo z tego co piszesz to trzeba by specjaliste(znam takich 2-3 w kraju) co by ci to od poczatku do kończa obadał. Niedawno miałem podobnego swapa więc wiem ile spraw sie może usrać.

Zasadnicze pytanie czy przepływke masz od lifta czy przedlifta-możesz dac jakies foto z pod maski?
 
 
bakusqadpl 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: AQF
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bart
Jeżdzę: S8 buda A8 silnik
Wiek: 37
Dołączył: 14 Kwi 2014
Posty: 33
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2016-02-25, 16:56   

Przepływomierz z fl nr bosch 0 280 218 069 fotkę bez obudowy mogę zrobić i wrzucić jutro
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-25, 17:06   

Oki wrzuć fotki może wizualnie sie coś zobaczy nie tak.

Nie odpisałes na pytanie czy to się dzieje od dawna czy jak auto nabyłes było ok?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.