Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Dlaczego D4, a nie F01?  

Które byś wybrał?
F01
11%
 11%  [ 1 ]
D4
88%
 88%  [ 8 ]
Głosowań: 9
Wszystkich Głosów: 9

Autor Wiadomość
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-16, 23:17   Dlaczego D4, a nie F01?

Hej Panowie,
od jakiegoś czasu zbieram się do kupna albo D4 albo F01.
Wiem, że w necie jest pełno porównań itp ale chciałbym aby wypowiedzieli się ludzie, którzy stali przed podobnym dylematem i co wybrali ( a może W222 ;) ? )
W D4 silnik jaki najbardziej by mnie interesował to 4.2TDI, później 3l TDI, następnie jakiś benzyniak.
W F01 740d,730d,740i, i na saaaaaamym końcu 750i.

Dzięki za każdą odpowiedź ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2018-04-17, 07:10   

Dlaczego D4, a nie F01?
Bo D2 Rulez :D


:)
Zadajesz pytanie na forum samochodowym jednej z tych marek.
Wiadome to będzie, że większość będzie za A8. Ale z tych lat produkcji ja bym sie bardziej już skłaniał nad S-classe
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-17, 10:15   

Generalnie to tu jest zbyt mało posiadaczy d4 abyś miał wiarygodną opinie. Z tych dwóch badziewi , żadnego bym nie wybrał :)
_________________
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-17, 11:16   

krzychu22.p1i napisał/a:
Generalnie to tu jest zbyt mało posiadaczy d4 abyś miał wiarygodną opinie. Z tych dwóch badziewi , żadnego bym nie wybrał :)


A czemu? I co byś wybrał w podobnym budżecie?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5131
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-17, 15:18   

Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-17, 16:00   

grechut, D2. Resztę zainwestowałbym w odpicowanie auta, rodzine i wyjazd na wakacje.
_________________
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-04-17, 21:17   

Miałem podobny dylemat lecz z drugiej strony od zawsze tylko Bmw jak przyszedł czas na kolejną o stanołem przed wyborem f01 w gre wchodził tylko disel v 12 już mam padło na 740d i tu pojawiły się schody bo to najbardziej poszukiwana jednostka w f01 wszystkie jednostki bęzynowe mają wade fabryczną wtryskiwaczy które lały i doprowadzały do zatarcia silnika jak i turbin .
W motorach 740d kłopotliwe są również turbiny a ceny nie zajechanych egzemplarzy z potwierdzoną historią są 20 do 30 tyś wyższe niż benzyny i trzeba wydać za pierwsze roczniki ok 100/110 tyś zł a werje xdrive jeszcze więcej więc mój wybór padl na a8 z prawdziwą v8 i mocą z pojemności a nie z turbin jak w przypadku f01 740d
I wykrzesania z 3 litrów ponad 300km
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-17, 21:30   

Kruger napisał/a:
Miałem podobny dylemat lecz z drugiej strony od zawsze tylko Bmw jak przyszedł czas na kolejną o stanołem przed wyborem f01 w gre wchodził tylko disel v 12 już mam padło na 740d i tu pojawiły się schody bo to najbardziej poszukiwana jednostka w f01 wszystkie jednostki bęzynowe mają wade fabryczną wtryskiwaczy które lały i doprowadzały do zatarcia silnika jak i turbin .
W motorach 740d kłopotliwe są również turbiny a ceny nie zajechanych egzemplarzy z potwierdzoną historią są 20 do 30 tyś wyższe niż benzyny i trzeba wydać za pierwsze roczniki ok 100/110 tyś zł a werje xdrive jeszcze więcej więc mój wybór padl na a8 z prawdziwą v8 i mocą z pojemności a nie z turbin jak w przypadku f01 740d
I wykrzesania z 3 litrów ponad 300km


OK, a obiektywnie jesteś zadowolony czy nie? Chodzi mi o taką na prawdę obiektywna opinie, bo wielu ludzi nie potrafi się przyznać że wtopili kupując jakiś syf i usilnie mówią, że wszystko super i tak krąg załamania rośnie..
 
 
Kruger 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: SŁAWEK
Jeżdzę: Audi a8 d4
Pomógł: 3 razy
Wiek: 50
Dołączył: 01 Lut 2018
Posty: 84
Skąd: Bielsko-Białą
Wysłany: 2018-04-17, 21:56   

Obiektywnie na dzień wczorajszy byłem bardzo zadowolony 4.2 tdi ma naprawde ogromny zapas mocy i bardzo miłe spalanie komfort jest bardzo dobry no i quatro robi robotę dużo jeżdże na narty i bardzo mi sie przydało
Ale są też takie ,ceny części do audi w porównaniu do bmw to jakaś masakra choć mercedes jeszcze bardziej boli .Dziś szlak trafił coś z zawiszeniem i plany na Solden legły w gruzach a takich sytuacji nie znosze i jestę wściekły wiem że to bolączka audi i mam nadzieje że to szybko ogarne .Kupiłem niezajechane a8 za spore pieniądzę aby uniknąć takich awarii .
Wciąż jednak twierdze że to lepszy wybór niż f01 czy x6 bo o nim też myślałem
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-18, 12:19   

dice111 napisał/a:
Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.


jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
F01 jest ładna tylko ten napęd xDrive :/
D4 lifta z 4.0TFSI lub 4.2TDI (kto co woli) brałbym jak Misiewicz medale :D
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2018-04-18, 12:54   

Legendarny silnik 4.2 TDI V8
Nawet pracownicy BMW go cenią jest chyba w tej chwili numerem 1 na rynku
Niezawodność i kultura pracy
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-18, 15:21   

panton napisał/a:
dice111 napisał/a:
Wolałbym LSa. JIMM aka zanjac chyba miał tu LSa i ma D4, więc może się wypowiedzieć i porównać oba.


jeździłem LS460 z 2008 i nie zamieniłbym tego pudła na swojego strupa D3 w gnoju 4.2 V8
F01 jest ładna tylko ten napęd xDrive :/
D4 lifta z 4.0TFSI lub 4.2TDI (kto co woli) brałbym jak Misiewicz medale :D


Na lifta niestety mnie nie stać :(
Auto i tak będę kupował w DE ze względu na to, że tam się przeprowadzam i po prostu w PL mnie się nie opłaca ;)
Martwi mnie tylko jedno.. Ciekawe jak u nich z tymi serwisami olejowymi itp.. Czy robili co 10-15tys czy jak kazali co 30 :/
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2018-04-18, 15:41   

grechut, wedle książki... czyli LL (30kkm)
 
 
grechut 

Rocznik: 1988
Silnik cm3: 2993
Skrzynia: 8
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: --
Dołączył: 18 Lut 2016
Posty: 28
Skąd: Sieradz
Wysłany: 2018-04-18, 16:22   

panton, no i właśnie o to mi chodzi. Nie wiem jak to z tymi nowymi silnikami ale serwis chociażby olejowy co 30k km wydaje mi się z lekka przegięciem ( chociaż w moim S40 też był taki zalecany i tak robił właściciel od którego kupiłem auto i w sumie się nic nie działo, przy 240k km auto jeździło na fabrycznym oleju 0W ;)
 
 
rafalr93 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2011
Posty: 153
Skąd: RZuwary
Wysłany: 2018-04-18, 17:37   

krzychu22.p1i napisał/a:
grechut, D2. Resztę zainwestowałbym w odpicowanie auta, rodzine i wyjazd na wakacje.



Nie każdy chce jeździć starym kredensem <jezyk2>

A tak poważnie , ktoś chce pomoc w wyborze a tu nagle janusz motoryzacji mówi że on za tą kasę wolałby wyjazd na wakacje a dziecku kupić zabawkę ... <boisie>
A kogo to obchodzi ? Co to wnosi do tematu ?

Inni wolą przepić tą kasę ...

Wracają do tematu , to wybrałbym W222 500 long , ewentualnie 300 diesel .
D4 jakby nie było to już stary model .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.