Autor |
Wiadomość |
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-04-16, 01:15 [D2 94 4.2PB/LPG
] Późno się przełącza na LPG
|
|
|
Witam posiadam istalke LPG stag300 + reduktor KME GOLD. Problem mam nastepujacy: Na sterowniku mam ustawioną temp. przełaczenia sie na gaz 35 stopni. Podglądając parametry staga przey odpalonym silnku w momencie gdy reduktor osiagnie 35 stopni wyskakuje blad zbyt niskie cisnienie gazu i nie przelacza sie na gaz cisnienie reduktora jest małe, dopiero gdy silnik osiagnie z 75, 80 stopni to cisnienie zmienia sie na 1.28 , cos takiego i wtedy sie przelacza na gaz i normalnie pracuje silnik.. Czyzby to oznaczalo smierc reduktora ? |
|
|
|
|
|
|
|
damiangow
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-04-16, 03:25
|
|
|
W reduktorze jest możliwość regulacji tego ciśnienia zdaje się, o ile dobrze pamiętam (jeśli się mylę poprawcie mnie). Może jest za bardzo skręcony. Co do staga to też mam ten komputer i zdaje się, że w serwisie można ustawić niższą temperaturę. Sprawdź jeszcze zawór przy butli czy nie jest skręcony i upewnij się, że masz odpowiednią średnicą wyjścia z zaworu gazu, bo to niby też ma znaczenie przy silnikach, które biorą dużą dawkę. |
_________________ Quattro + 4.2 + V8 = wszystko co trzeba |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-16, 04:58
|
|
|
Ciśnienie na reduktorze ustawiasz kluczem ampułowym w czole reduktora bodaj kręcąc w przeciwną stronę do wskazówek zegara. Ja u siebie mam podkręcone do 1,65. Co do temperatury przełączania to przestawiasz ją na pierwszej stronie programu w parametrach. Ustawienie temperatury przełączania.
|
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-04-16, 10:42
|
|
|
dziekuje koledzy za zainteresowanie. W AC Synchro mam ustawiona temperature 35 stopni, w momencie gdy chce sie przelączyc na gaz, a nie moze wyskakuje mi błąd w AC synchro "zbyt niskie ciśnienie" dodam ze wczesniej bylo dobrze, tylko ostatnio tak sie dzieje. To cyba raczej reduktor ? jak reduktor ma juz nawet 40 stopni to nadal cisnienie jest w granicach 0.05 lub 0.5 nie pamietam, az w pewnym momenci skoczy na 1.30 i zaczyna pracowac na gazie |
|
|
|
|
|
|
|
Wrocek66
Użytkownik
Silnik cm3: 5.7
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Jeep
Wiek: 58 Dołączył: 11 Gru 2010 Posty: 16 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-04-16, 15:05
|
|
|
Reduktor do czyszczenia - blokuje się zawór ciśnieniowy który jest w środku lub jeśli reduktor masz zintegrowany z elektrozaworem to sprawdź czy nie blokuje się trzpień na elektrozaworze . |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-16, 23:17
|
|
|
W sterowniku jest też opcja ustawienia minimalnego ciśnienia pracy na LPG - jak ktoś coś poprzestawiał to może być tak, że twoje minimalne zamiast np 0,4 jest 1,2 |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-04-17, 22:03
|
|
|
reduktor wyczyscilem, ale nic nie pomogło, nie moglem sie dostac do kanału przez ktory przeplywa gaz (przy elektrozaworze). Koledzy spróbuję jeszcze zmienic cisnienie. Ile powinno wynosic na biegu jałowym ? Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ? |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-04-18, 14:29
|
|
|
importcompany napisał/a: | Bede musial jeszcze raz kalibrowac czasy wtrysku i tworzyc mape benzyny, gazu ? |
Raczej powinieneś (nie zaszkodzi). Inne ciśnienie inne parametry na wtryskach tak mi się wydaje. W końcu to nie zajmuje tak wiele czasu.
importcompany napisał/a: | Ile powinno wynosic na biegu jałowym ? |
Ja u siebie mam ustawione 1,65 i przy tym ciśnieniu najlepiej chodzi. Nie wiem czy to dobre ciśnienie ale przy niższym brakowało mu mocy. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2011-04-18, 20:41
|
|
|
ja miałem podobny problem, też mam golda i staga. Dużo kombinowałem żeby golda doprowadzić do użytku tzw regeneracja czyli czyszczenie, wymiana membran itp to tylko czasowe załatwienie sprawy, mój po regeneracji chodził jeszcze pół roku ale potem problem wrócił. Wydałem kase na membrany, na benzynę :mrgreen: , straciłem czas i tak lipa....a potem po poradzie na LPG-forum kupiłem na allegro nowego golda na allegro za 350 zł i problem zniknął :mrgreen: wymiana jest dziecinnie prosta. |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-04-18, 22:06
|
|
|
importcompany napisał/a: | Ile powinno wynosic na biegu jałowym ? |
przy prawidłowo dobranej instalacji (dysze itp) ok 1-1,1 bar |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|