Autor |
Wiadomość |
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2011-05-23, 12:19 [D3 ALL
] Wycieraczki nie działają
|
|
|
Wycieraczki przestały działać.
Ani nie odzywa sie pompka spryskiwacza, wycieraczki nie maja sily sie podniesc i jak sie podniosa to staja w polowie szyby i dupa.
WTF??? |
|
|
|
|
|
|
|
Wiśnia
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic 6hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: Było A8 D2 jest A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 13 Kwi 2010 Posty: 180 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 2011-05-23, 19:02
|
|
|
samo z siebie sie tak zrobilo ? czy juz taka kupiles ? podmieniales silnik ? |
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2011-05-23, 20:03
|
|
|
Co mówi VAG? Czy to tak jakby przechodziły w tryb serwisowy? |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
kukiluki
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 20 Wrz 2010 Posty: 86 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2011-05-23, 20:26
|
|
|
Do tej pory wycieraczki działały i nie wyglądało na to żeby miały się zepsuć.
Dzisiaj chciałem spryskać szybę i zonk - ani nie działa spryskiwacz a wycieraczki zachowują się jakby je ktoś przykleił do szyby.
Podniosłem pióra do góry i zaczęły chodzić. Spryskiwacz też zaczął działać - wtf?
Chwilę pochodziły na mokrej szybie i znowu się zaczęły zacinać.
Silnik sie kończy??
Na vagu nie sprawdzałem - nie mam. Mam tylko dominatora - nic nie pokazuje.. |
|
|
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2011-05-23, 20:33
|
|
|
Znany problem sa zapieczone!
Zdemontac caly zestaw z silnikiem.
Rozebrac ramiona i nasmarowac dokładnie wszystkie ruchome elementy.
Troche z tym zabawy bedzie ale pewny sukces |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-05-23, 22:32
|
|
|
też radze zdemontować,wyczyscić,nasmarować,poskladać i sprawdzić jak chula bedzie taniej bo nawet jak na chwile rozruszasz to i tak problem powróci, możesz przed całkowitym zdemontowaniem odpiąć kostke od silniczka,zdjac ramiona z mechanizmu i podpinając kable tzw. na krótko sprawdzić czy silniczek chodzi |
|
|
|
|
|
|
|
chrisvtr
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 166 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-24, 18:43
|
|
|
na 100 procent zapiekło soe na trzpieniu , tydzien temu mialem to samo , rozebrałem , papier scierny , troche szlifowania , smar i chodzą jak nowe , i dokladnie mialem tak samo , spryskiwacz tez przestal dzialac jak juz wycieraczki nie mialy siły , powodzenia a trudne to nie jest , napewno sobie poradzisz |
_________________ Live Fast Die Hard - Bad Boys for LIVE |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-05-25, 00:50
|
|
|
Łukasz, tak jak koledzy powyżej już napisali... pewnikiem się zapiekły... mechanizm jest z aluminium a nasze zimowe warunki drogowe jak i mycie chemią powodują to że na trzpieniach alu się utlenia, robią się wżery i wszystko się zapieka i staje - miałem to samo rok temu w S8.
Wyciągnąć cały mechanizm, rozpiąć na trzpieniach, oczyscić, nasmarować i po złożeniu powinno działać... to nie jest trudna robota tylko upierdliwa bo ciasno tam na podszybiu i trzeba sie troche nagimnastykować...
a natenczas lepiej ich nie włączaj bo możesz spalić silnik ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-05-25, 21:21
|
|
|
na warsztacie mamy właśnie D3 z tym objawem i w tym egzemplarzu te czynność chyba dwa razy w roku powtarzamy normalnie taka padaka te mechanizmy że szok... początkowo rozruszaliśmy WD-40 i śmigało ale problem się nasilał i rozbieraliśmy mechanizm lecz teraz klient przyjechał ostatnio po około roku z tym samym objawem. |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-10-17, 19:00
|
|
|
U mnie to samo sie dzis stało, nagle przestały działac, 0 reakcji na manetke, spryskiwacze też nie działaja, nie słychać pompki. mam nadzieje ze to nie przez to ze nalałem do zbiornika zwykłej wody zeby sprawdzic bo mi gdzies wyciekał prawie cały zbiorniczek za noc i tak już woda została, wyciek naprawiłem z rurki miedzy spryskami lamp a o wodzie zapomniałem od kilku dni a wczoraj i przedwczoraj złapał przymrozek moze z -5'C |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2011-10-17, 19:10
|
|
|
FOSS napisał/a: | , rozpiąć na trzpieniach, oczyscić, nasmarować |
polecam smar miedziany............nic go potem z tamtąd nie wypłucze i sie nie wytrze , robi fajną panewke nawet jak już sie zetrze razem z bieżnią.
Przetestowałem już w kilku samochodach grupy VAG łącznie z tylną wycieraczka golfa :mrgreen: |
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-10-18, 12:10
|
|
|
Ramiona nie zapieczone na 100%
Na silniczku wycieraczek jest napiecie ale nie ma żadnych zmian napieciowych po przełaczaniu manetka wiec według elektryka cos padło z modułem wycieraczem.
Moze ktos na szybko powiedziec gdzie go szukac i jak to wyglada, jakis numer,schemat, jezeli to możliwe poprosze cos na meila : saberek750@tlen.pl lub jakas podpowiedz na 889 150 556 , bo jestem aktualnie w PL na urlopie i musze wracac do UK na niedziele wiec trzeba by to było naprawic jak najszybciej
[ Dodano: 2011-10-19, 21:26 ]
Saberek napisał/a: | Ramiona nie zapieczone na 100%
Na silniczku wycieraczek jest napiecie ale nie ma żadnych zmian napieciowych po przełaczaniu manetka wiec według elektryka cos padło z modułem wycieraczem.
Moze ktos na szybko powiedziec gdzie go szukac i jak to wyglada, jakis numer,schemat, jezeli to możliwe poprosze cos na meila : saberek750@tlen.pl lub jakas podpowiedz na 889 150 556 , bo jestem aktualnie w PL na urlopie i musze wracac do UK na niedziele wiec trzeba by to było naprawic jak najszybciej |
Wiec według elektryka cos nie łaczyło na kostce od manetki i spaliło sterownik wycieraczek ten na silniku.
Teraz juz sygnały z manetki dochodzą ale silnik dalej nie chce ruszyc,
ma ktoś z was taki silnik do sprzedania TYLKO DO ANGLIKA zeby mi pasował lub czy jak kupie na allegro od europejczyka czy bedzie pasował mi do anglika :?: :?: :?: :?: |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2011-10-21, 16:59
|
|
|
jeżeli chcesz silnik z modułem to mam na sprzedaż sprawny do angola pewnie będzie pasował jak coś to pisz na PW |
_________________
|
|
|
|
|
Saberek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Piotrek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 11 Lut 2011 Posty: 153 Skąd: Lloydminster, Alberta , Kanada
|
Wysłany: 2011-10-26, 22:51
|
|
|
Jak bys zadzwonił to pewnie bym kupił ten silnik ale ze nie wchodziłem kilka dni na forum to kupiłem polski silnik ( komplet z całym mechanizmem ) , załozyłem i działa tylko w druga strone, w piątek wracam do UK bo mi sie urlop skonczył i tam sobie kupie silnik :-/
Jak załoze silnik UK to bede miał cały PL komplet do sprzedania tanio mało używany :-) jak by ktoś potrzebował ;-)
Wiec sprzedam silnik + mechanizm wycieraczek do A8 2004 jak by ktos potrzebował ;-)
Update 14/11/11
Zalozylem silnik UK i niby wszystko dziala ale nie do konca.
Postoj wycieraczek raz dziala raz nie, to samo bylo na silniku PL.
Od samego dolu ( nie liczac nacisniecia w dol na szybkie pojedyncze machniecie )na manetce powinno byc ( jezeli sie myle to mnie poprawcie )
1.Postoj
2.Czasowka
3. I bieg
4. II bieg
U mnie na samym dole jest I bieg potem czasowka i znowu I i II bieg.
Jak machne manetka gora dol kilka razy i wrzuce na dol to jest postoj ale nie zawsze i trzeba manetka pomachac kilka razy zeby zlapalo postoj
Strasznie to wkurzajace :-x
Wie ktos co z tym zrobic ???
Jakies programowanie czy jak ??? |
|
|
|
|
|
|
|
Tomcio
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 13 Lis 2013 Posty: 113 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2014-04-21, 19:16
|
|
|
Odświeżę temat. Czy któryś z kolegów wyciągał kiedyś silnik z mechanizmem? Jeżeli tak to byłbym wdzięczny za info jak to wyjąć. |
_________________ 😎NIC NIE KLEI SIĘ JAK QUATTRO👍 |
|
|
|
|
|