Autor |
Wiadomość |
psych
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 32 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:30 [D2 ALL
] Jak powinno działając wisko w 3.7/4.2
|
|
|
Witam, mam następujący problem z Wiskozą: Wymieniłem poprzednie sprzęgło wiskotyczne, bo się nie załączalo - niezależnie od obrotów i temperatury kręciło się delikatnie, na wolnych obrotach.
Teraz po wymianie natomiast, mam tak, ze wisko kręci się praktycznie cały czas na równo z obrotami silnika. Ostre dodanie gazu powoduje unoszenie się piasku z ulicy, a zgaszenie silnika natychmiastowe zatrzymanie wiatraka.
Wydaje mi się, że powinno się tak dziać tylko na ciepłym silniku, tymczasem mam tak od chwili odpalenia.
Mechanik po montażu powiedział, że jest ok, tylko musi się ułożyć, tymczasem zrobiłem już kilkaset kilometrów i dalej sprzęgło sprawia wrażenie jakby go nie było wcale tylko było załączone "na stałe".
Pytanie brzmi, reklamować, czy ten typ tak ma? Przy jakiej temperaturze / po jakim czasie od odpalenia powinno załączyć się prawidłowo wisko?
Czy to możliwe, że nowe wisko musi pochodzić trochę, aby zaczęło działać prawidłowo? |
_________________ Pozdrawiam
Bartek Chojnacki |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:37
|
|
|
U mnie wiskoza załącza się dopiero przy 90 stopniach, jak jeżdżę spokojnie w mieście to się nie załączy, ale jak zacznę dusić to już słychać ten podmuch powietrza. Jak cały czas chodzi to nie może tak być chyba :-/ |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-05-29, 20:41
|
|
|
psych napisał/a: | Czy to możliwe, że nowe wisko musi pochodzić trochę, aby zaczęło działać prawidłowo? |
co to znaczy ??
skoro jest załączone non stop co coś nie tak , wracaj i reklamuj , pierwsze słyszę żeby dobre wisko było załączone non top , ja miałem ale na śruby skręcone ale samo się nie zblokowało .
załączać powinno się o ile się nie mylę to 94*C a nie być załączone non stop . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
psych
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 32 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-29, 21:09
|
|
|
mdamian napisał/a: | pierwsze słyszę żeby dobre wisko było załączone non top , ja miałem ale na śruby skręcone ale samo się nie zblokowało . |
Ale sam je skręciłeś, czy w nowym jest jakaś "blokada" której mógł nie zauważyć mechanik?
Bo wisko 100% nowe z intercarsu, zamiennik "Vemo", jesli ma to coś do rzeczy. |
_________________ Pozdrawiam
Bartek Chojnacki |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-05-29, 21:37
|
|
|
a ja znów słyszałem opinie ze visko powinno być przechowywane w magazynie na stojąco i po mątarzu w aucie, nie ruszane najlepiej do następnego dnia, dopiero wtedy wolno odpalić motor, to taki czas na ułozenie sie.
ps nie patrzcie na błedy bo coś mi sie zepsuło i nie poprawia mi byków :cry: |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-05-29, 21:49
|
|
|
Niestety Vemo tak wyje, jakby było cały czas zapięte. Na zimę zamontowałem stare visco, bo miałem dość. Wkurzało mnie to tego stopnia, że wymieniłem na Behra-Hella, które zachowuje się jak powinno. Zapina się przy 90st z groszami i nawet załączone chyba nie huczy jak Vemo.
Tak marginesie półroczne Vemo jest do oddania, jeśli ktoś lubi takie efekty. |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-05-30, 09:24
|
|
|
niektorzy wlasnie mechanicy mowia ze 24 godz prze dmontazem wisko poiwnno stac na stojaco albo zamontowac i odczekac taki sam okres wlasnie zbey sie ulozylo ........ a nie ktorrzy wmagaja aby hurtownie na polkach trzymaly je pionowo |
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2011-05-30, 16:56
|
|
|
psych napisał/a: | Ale sam je skręciłeś, czy w nowym jest jakaś "blokada" której mógł nie zauważyć mechanik?
Bo wisko 100% nowe z intercarsu, zamiennik "Vemo", jesli ma to coś do rzeczy. |
przyznam szczerze że nie wiedziałem czy ma blokadę czy nie :mrgreen:
człowiek uczy się całe życie ;-)
tomekzabrze napisał/a: | nie ktorzy wmagaja aby hurtownie na polkach trzymaly je pionowo |
hmm , Producent może opakowania zamówić z odpowiednim nadrukiem i hurtownik będzie wiedział jak ma postawić opakowanie nawet jak będzie pionowe ;-) |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2011-05-30, 17:12
|
|
|
hurtownik moze i wie ale czy tego przestrzegaja to wiem ze w wiekszosicprzypadkow nie:) |
|
|
|
|
psych
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 17 Sie 2010 Posty: 32 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2011-05-30, 17:31
|
|
|
artekk napisał/a: | Niestety Vemo tak wyje, jakby było cały czas zapięte. |
Tak właśnie zrobiłem jak mówisz, zwróciłem to Vemo do hurtowni i wziąłem dzisiaj oryginał Hella/Behr.. Jutro będę miał zamontowane nowe i mam nadzieje na świety spokój w tym temacie, chociaż wyszło trochę drożej niż chciałem |
_________________ Pozdrawiam
Bartek Chojnacki |
|
|
|
|
|
|
|
Klimass1
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4HP-24
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian/Dawid
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 4 razy Wiek: 51 Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 387 Skąd: Syców
|
Wysłany: 2011-05-30, 21:50
|
|
|
zmienialiśmy visco też jakiś czas temu ale akurat nie było to przyczyna tego czego szukaliśmy , mamy visco oryginalne behr-a ze zmazanym nadrukiem audi i chodzi jak należy włącza się na 90* może troszkę za , jak jest gorąco na dworze częściej się włącza. Jak zmieniać visco to tylko oryginał , podróbki tak mają , do a6 jakiś czas temu jakąś podróbkę zakładaliśmy i też cały czas wyło |
_________________ Regulamin - reklama.
602-11-90-63
Działosza
56-500 Syców
A6 C6 BMK wymiana wtrysków? |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-06-12, 09:25
|
|
|
ludzie, pomocy...
ostatnio samochód mi się prawie zagotował, więc wisko do wymiany...
i się zaczęło... najpierw zamiennik - oczywiście wstyd jeździć bo szumi jak stary autobus... 2 dni przejechałem i na reklamacje... wczoraj odżałowałem i dostałem BERU, najlepsze jakie mieli na hurtowni... założone wedle instrukcji od michałwruszak (chłopak niezastąpiony w pomocy ), wisko cały dzień stało w pionie, zamontowane wieczorem, samochód odpalony na drugi dzień i dalej dupa blada... wyje jak wściekłe
https://youtu.be/vvZL8u67fHE
tu mniejwiecej jak to słychać na niedogrzanym silniku...
teraz pytanie - może jest nadzieja i się ułoży?? się uspokoi?? bo wkurza mnie dźwięk szumu autobusu zamiast mruczącej V8... |
|
|
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-06-12, 10:57
|
|
|
Panowie ile kosztuje wiskoza? i gdzie to najlepiej kupić? jakiej firmy? |
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-06-12, 11:22
|
|
|
Michałwruszak pomoże, pisz do niego dobre ceny i fachowa pomoc! |
|
|
|
|
|
|
|
speedanad
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 01 Lut 2015 Posty: 52 Skąd: Stegna
|
Wysłany: 2015-06-12, 11:24
|
|
|
no właśnie o nim myślałem, tylko chciałem wysłuchać zdania chłopaków. |
|
|
|
|
|