Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Nie równo stoi  
Autor Wiadomość
bugiat 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 22
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-05-08, 11:47   [D2 94 4.2PB/LPG ] Nie równo stoi

Koledzy wpadło mi w łapy to co w podpisie i mam pytanie mianowicie:
przód stoi wyzenjniz tył i nie wiem czy spręzyny sa dłuższe z przodu czy coś z tyłem czy może cos innego?. Moge prosić o podpowiedz co i jak sprawdzic żeby dojść do tego co i jak wymienić/ naprawić?
_________________
Nie bądź łosiem zapie...laj V8
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-05-08, 12:25   

Zawieszenie w A8 konstruktorzy zaprojektowali nie biorąc pod uwagę że w 2012 roku ktoś wstawi tam LPG , taka instalacja to w zależności od 70-120kg więcej w bagażniku , temu się nie dziw że tył siedzie , ale zawsze możesz wymienić z tyłu sprężyny na nowe , może trochę się podniesie ;-)
Wyciągnij koło zapasowe i tył się trochę podniesie ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-05-08, 12:54   

Niestety większość tak ma. Można pokombinować z zawieszeniem (spręzyny), aby tu podnieść, albo gdzie indziej opuścić.
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-05-08, 13:18   

I nie tylko A8 a nawet 80B4, 100C4, A6 i nasze A8. To chyba taka ogólna przypadłość większości z modeli AUDI. Też myslałem że u mnie jest coś nie tak ale zwróciłem uwagę na inne auta tej marki i mają one tak samo i to nawet te które nie są wyposażone w instalację LPG.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-05-08, 16:12   

mdamian napisał/a:
Zawieszenie w A8 konstruktorzy zaprojektowali nie biorąc pod uwagę że w 2012 roku ktoś wstawi tam LPG , taka instalacja to w zależności od 70-120kg więcej w bagażniku


Ja pier....ole. Skąd masz takie informacje :?: :?: :?: Wiesz ile waży butla i litr gazu? Widzę, że znowu się zaczyna...
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-05-08, 17:00   

Mucholejkolator, butla 120L pełna LPG ile może warzyć ??
Tak strzeliłem , a twoim zdaniem jeśli ktoś ma butle 100L zalaną do fula to ta butla warzy 20kg ??
Ciekawe , wjedź sobie gdzieś na wagę przed tankowaniem i po tankowaniu i powiedz mi o ile zwiększy się waga twojego auta ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-05-11, 14:04   

Jakoś ta teoria z butla LPG wydaje mi się nie do końca chyba trafna. Ja u siebie mam butlę dosyć małą (wchodzi 36 litrów gazu), pusta butla waży podobnie co koło zapasowe i czy jest pełna czy pusta to nie widać jakiejś zauważalnej różnicy - cały czas według mnie tył auta stoi trochę za nisko. Jak ktoś ma butlę na pół bagażnika to pewnie różnicę widać.
 
 
roberth 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: robert
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 7
Skąd: slask
Wysłany: 2012-05-11, 16:20   

miałem a8 bez gazu kiedyś teraz mam a8 z gazem i w obydwu tył siedzi niżej, ten typ tak ma :-P

sposób-gwint :)
 
 
bugiat 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 22
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-05-12, 09:54   

ja mam 90 litrową ale wydaje mi sie ze to przód jest zbyt wysoko a tył ok- tak po analizie tego wszystkiego stwierdziłem :-/
_________________
Nie bądź łosiem zapie...laj V8
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-15, 20:19   

Kupiłem Audi nie miała gazu i tył stał niżej w stosunku do przodu, założyłem gaz tył stoi tak samo, obniżyłem przód, jest idealnie.
Ogólnie ze spreżynami na tył nie kombinuj z jakąś twardością bo to nic nie da, jak nie dostaniesz sprężyn które sa dłuższe o jeden zwój od oryginału nie licz na podniesienie tyłka, przerabiałem to w BMW i Audi. W BMW skończyło sie własnie na tym ze dostałem sprężyny dłuższe od oryginału, a w audi po jednej próbie wymiany tyłu, obniżyłem przód. A teraz czasami mam wrażenie że tył powinien z 1cm w dól pójść :)
 
 
bugiat 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptron.
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tommy
Jeżdzę: A8D2 4.2 , A4 1.8T 170 ps,
Wiek: 47
Dołączył: 07 Maj 2012
Posty: 22
Skąd: Żary
Wysłany: 2012-05-15, 22:18   

W sumie jak tak kukam to pasiłoby bardziej obnizyc przód . jakies patenty podpowiecie sprawdzone????
_________________
Nie bądź łosiem zapie...laj V8
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-05-15, 23:23   

zamontowac McPersony od s8 :mrgreen:
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-05-16, 09:00   

najtańszym rozwiazaniem jest kupno spreżyn obniżajacych, Ja np kupiłem używki firmy K.A.W. siadła jak panna do siusiania ;) Są tez do naszych ósemek sprężyny firmy Jamex i też się sprawdzają koszt coś koło 300zł nowe
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-09, 00:13   

Mam u siebie chyba podobny problem. NIe posiadam LPG. Chciałbym jednak cos zrobic by była równo lecz wole podnieść tył bo i tak jest juz za niska. Jak to najprosciej zrobic?? Szukać spręzyn czy może są jakies podkładki co nie narobią problemów??
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 42
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-06-09, 09:13   

Szukaj sprężyn , podkładki jakie są na rynku to ewentualnie sprawiają że auto nie "dobija do końca" ( Nie podniesie tobie auta) sprężyny załatwią sprawę
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.