Autor |
Wiadomość |
COZZI
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 48 Skąd: London
|
Wysłany: 2012-10-31, 23:20 [D3 preFL ALL
] Zmiana przodu na "duży grill"
|
|
|
Witam
Jestem po zabiegu przerobki przodu z pre lifta na duzy grill, chetnie dziele sie swoimi etapami oraz aby wreszcie pozbawic innych mitycznego pogladu czy da sie czy nie da to zrobic... ;-)
Nie da sie zmienic tylko zderzaka- chyba ze ten hoffele ale osobiscie nie podoba mi sie to.
Do wymiany potrzebne sa:
- naj drozsza i najtrudniejsza do kupna MASKA (jest inna od pre lift)
- obie lampy przednie ( maja inny ksztalt od pre lift- UWAGA, sa rozne typy- xenon, bi xenon, z doswietleniem zakretow i bez doswietlenia oraz z diodami led w "wewnetrznym okularu")
- zdecydowanie zderzak i grill (tez do wyboru Audi A8 lub S8- oczywiscie roznia sie od siebie)
- halogeny, kratki do zderzaka
Blotniki nie wymagaja wymiany.
Opcja na lampy jest tez taka:
Zmienic tylko klosze- ale Uwaga, trzeba wtedy porozcinac plastiki w jednych lampacz a klosze w drugich- czyli potrzebne 4 lampy aby zlozyc 2, ale za to zero zmian co do elektryki.
Osobiscie przerabialem na model S8 ale msle ze z A8 to dokladnie to samo.
Chetnie pomoge zainteresowanym, podpowiem, opisze dokladniej- w krotce dodam wiecej zdjec.
Pozdrawiam Powodzenia
Polecam rowniez AZ servis Gdansk
|
|
|
|
|
|
|
|
jojo-jar
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: D3 4.2, D2 4.2,
Pomógł: 2 razy Wiek: 43 Dołączył: 04 Wrz 2009 Posty: 205 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2012-11-01, 00:35
|
|
|
1,5 roku temu tez zmieniałem przód w D3 i ja musiałem błotniki docinać od spodu bo nie chciało spasowac. Cięcie było w miejscu nie widocznym, od spodu błotnika. Dobry pomysł z tymi lampami, tylko ciezko kupic same obudowy
[ Dodano: 2012-11-01, 00:36 ]
PS. tez zmieniałem na S8. |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
COZZI
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 48 Skąd: London
|
Wysłany: 2012-11-01, 18:00
|
|
|
Dzieki, dla mnie osobiscie to male wyzwanie, nie jestem mechanikiem ani specjalista, bardziej entuzjasta "majsterkowania" :shock:
To prawda z blotnikami- trzeba przyciac od spodu (w niewidocznym miejscu) na ok 3-4 cm dlugosci- latwe podejscie dla szlifierki katowej bez demontowania blotnikow . |
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-06, 18:22
|
|
|
COZZI a wzmocnienie czolowe/pas przedni jest taki sam..? przed i po lifcie..? |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
kiki
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3 USA
Wiek: 52 Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 17 Skąd: warminsko mazurskie
|
Wysłany: 2012-12-06, 20:22
|
|
|
taki sam |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-06, 21:31
|
|
|
kiki..dzieki a czy ten pas przedni dla poszczegolnycg wersji silnikowych bedzie inny...np czy 4.2mpi i np 3.0tdi maja to wzmocnienie identyczne, czy sa gdzies jakis roznice? |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
kiki
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3 USA
Wiek: 52 Dołączył: 21 Paź 2012 Posty: 17 Skąd: warminsko mazurskie
|
Wysłany: 2012-12-07, 09:35
|
|
|
Inne są tylko wiatraki i chłodnice |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Tajco
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tajco
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO, BMW X3 3.0i M54
Pomógł: 2 razy Dołączył: 29 Lip 2012 Posty: 106 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-12-07, 14:43
|
|
|
Dzieki |
_________________ BORN FROM JETS |
|
|
|
|
COZZI
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Automatyczna
Zasilanie: ON
Imię: Pirates
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Kwi 2012 Posty: 48 Skąd: London
|
Wysłany: 2012-12-07, 22:52
|
|
|
tak jak kolega wyzej napisal- pas przedni pasuje - maska wskakuje w te same uchwyty, lampy te same uchwyty i sruby- oraz zderzak sie zgrywa idealnie- mocowania itd- chlkodnice zapewne trioche sie roznia
pozdrawiam- P.S- podeslij fotki po przerobce i przed jak masz |
|
|
|
|
|
|
|
georg
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: grzegorz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 46 Dołączył: 14 Lut 2013 Posty: 37 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 2013-07-03, 16:23
|
|
|
witam, lampy się przekodowuje przy zmianie przodu.dzięks |
_________________ GEORG |
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2013-07-14, 10:51
|
|
|
Witam
A powiedzcie Mi panowie czy po Vinie lub kodzie wyposażeniu można stwierdzić czy auto ma mieć duży grill czy mały.
Pozdrawiam |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-14, 10:54
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | A powiedzcie Mi panowie czy po Vinie lub kodzie wyposażeniu można stwierdzić czy auto ma mieć duży grill czy mały. |
No oczywiście, po numerze VIN będzie to wiadomo ponad wszelką wątpliwość. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
orkaskawina
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy Wiek: 47 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 470 Skąd: Skawina
|
Wysłany: 2013-07-14, 11:23
|
|
|
A to cyfra czy litera odpowiada czy po prostu po dacie produkcji . |
_________________ Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-07-14, 23:56
|
|
|
orkaskawina napisał/a: | A to cyfra czy litera odpowiada czy po prostu po dacie produkcji . |
Po-lift to roczniki 2005 i teoretycznie od roku modelowego 2006 ale wiem, że pierwsze po-lifty wyjechały już w kwietniu 2005. Rok modelowy zmienia się teoretycznie w połowie roku więc te pierwsze wcześniejsze po-lifty wyjątkowo miały już w numerze VIN cyfrę 6 i dodatkową informację o takiej właśnie zmianie.
Po numerze VIN można oczywiście przejrzeć całe wyposażenie fabryczne twojego auta i ponad wszelką wątpliwość stwierdzić czy zderzak przedni wyszedł z dużym grillem czy małym.
Generalnie "single frame" występował już w rocznikach 2004 bo najpierw wszedł z modelem W12.... dopiero w następnym roku wszystkie A8 bez względu na silnik otrzymały duży grill ale konkretne informacje to w ASO albo w ETCE.
Jak mnie oczy nie mylą to mały grill był chyba do numeru VIN xxxxxx4Ex5x030000
Duży grill najpierw w W12 od numeru VIN xxxxxx4Ex5x030000 i później już we wszystkich wersjach silnikowych od numeru VIN xxxxxx4Ex6x000001....
no chyba że się mylę to niech mnie ktoś poprawi ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|