Autor |
Wiadomość |
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-08-12, 18:39
|
|
|
fcuk- zapomniałem papierową wersję kupić. Ehh. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-12, 20:15
|
|
|
marekp750 napisał/a: | W artykule zauważyłem dwa błędy merytoryczne: ... |
Noi?... Tylko dwa?...
Chciałbyś napisać jakieś sprostowanie?
Namiary na redaktora znajdziesz w gazecie |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-08-12, 21:55
|
|
|
marekp750 napisał/a: | Tak więc zgłosiłem, że są błędy merytoryczne. Sądzę, że nie powinny mieć miejsca w takim artykule. |
Napisz do gazety... że są błędy merytoryczne i że się z tym nie zgadzasz i żądasz zamieszczenia poprawki
marekp750 napisał/a: | Jeżeli uważasz, że to wina redaktora to po co piszesz to co wyżej podałem? |
Kto jest autorem artykułu?... sprawdź w podpisie.
Kto jest ekspertem z którym konsultowali różne informacje? - sprawdź w artykule.
Kto dostarczył pojazdów do artykułu?... - Gołym okiem widać na zdjęciach.
Skoro uczestniczyłem czynnie w powstawaniu tego artykułu to mam prawo napisać że w tym uczestniczyłem - to chyba logiczne
Apropos twoich uwag...
Dla nastawnika rozrządu dla głowicy po prawej stronie w silniku BFM ELSA proces wymontowania zaczyna tak:
"- Wymontować silnik"
...
Wiem, że można to zrobić bez targania silnika i robiłem to wielokrotnie w różnych odmianach 3.7/4.2 V8 ale...
skoro instrukcja serwisowa producenta podaje taką procedurę to czy autor artykułu popełnił błąd tak pisząc?... Hmmmm
Ale...
Z pewnych źródeł wiem, że inne czasopismo motoryzacyjne planuje również popełnić taki artykuł nt. Audi A8 D3 i to prawdopodobnie szerzej niż zrobił to MOTOR.
Skoro masz tak szeroką wiedzę i jak to z pewnych źródeł usłyszałem "budujesz swoją markę" to masz niepowtarzalną okazję zaistnieć szerzej - pisz artykuł i pokaż innym jak to naprawdę powinno wyglądać |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2017-10-04, 09:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-04, 09:34
|
|
|
Well done
W ubiegłym tygodniu wykonałem serwis mobilny w Niemczech.
Blisko nie było - 1150km w jedną stronę.
Przedmiotem naprawy była pneumatyka w A8D3.
Naprawa zakończona pełnym sukcesem
To nie pierwszy raz kiedy wykonuję naprawy "pod domem" klienta albo wręcz daleko od domu klienta czyli tam gdzie auto się zepsuło ale nie da się ukryć, że wyjazdy zagraniczne to jedne z dalszych, bardziej męczących podróży jakie trzeba odbyć i obarczone większą odpowiedzialnością. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Chmielu
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44 Dołączył: 26 Lip 2017 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-04, 10:32
|
|
|
FOSS napisał/a: | Blisko nie było - 1150km w jedną stronę. |
Ale w A8 taka trasa to sama przyjemność
A wracając do tematu, zakupiłem solar szyberek - będę doposażał |
|
|
|
|
master
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31 Dołączył: 26 Maj 2017 Posty: 3 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 2017-10-06, 17:13
|
|
|
Polecam pana Damiana
Auto kupione, wszystko załatwione jak należy. Nie pozostaje nic innego jak polecać innym osobą |
|
|
|
|
|
|
|
Dymian
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Mar 2011 Posty: 161 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2017-10-08, 11:33
|
|
|
i kolejne posty z tego tematu poszły do usunięcia, chociaż były kulturalne i nikogo nie obrażały. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-10-08, 11:57
|
|
|
no właśnie dlaczego??? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-08, 13:43
|
|
|
Dymian napisał/a: | i kolejne posty z tego tematu poszły do usunięcia, chociaż były kulturalne i nikogo nie obrażały. |
Ktoś usunął posty z tego tematu?....
A to ciekawe... i zastanawiające |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-16, 14:26
|
|
|
Po kilkunastodniowym okresie testowym już oficjalnie mogę powiedzieć...
Naprawiam sterowniki ABS z A8D3
Sterowniki z tymi typowymi usterkami w postaci ciągłych lub losowo wystepujących błędów powodujących rozłączenie systemu ABS i ESP, mogącymi mieć również istotny wpływ na pracę zegarów, zawieszenia, wspomagania kierownicy, skrzyni biegów i innych podzespołów... - naprawiam.
Jak przekonałem się na własnym aucie fabryczne sterowniki, ze względu na swoją konstrukcję i technologię wykonania, mają ograniczoną żywotność.
W przypadku awarii kupno drugiego używanego to tylko półśrodek - każdy z tych sterowników jest obarczony tym samym problemem i jeżeli nie był już naprawiany to każdy z nich, wcześniej czy później, padnie.
Więc jak komuś padnie sterownik to... naprawiam |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2017-10-27, 01:19, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-10-24, 14:53
|
|
|
Taka sytuacja...
Nie ma co siedzieć - trzeba by to teraz gdzieś założyć |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Chmielu
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44 Dołączył: 26 Lip 2017 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-10-24, 14:57
|
|
|
Heh
Nie dalej niż godzinę temu oglądałem komplet hebli z rs6
Znalazłem za 7k (na zwykłych tarczach - nie ceramika)
Tył z Mietka będziesz zakładał ?
Lepsze czy łatwiej dostępne od RS-owych ? |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1795 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2017-10-24, 15:37
|
|
|
Mi tu bardziej wygląda że RS i mietła ma takie same zaciski . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|