Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Warszawa - FOSS Motorsport  
Autor Wiadomość
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-08-12, 14:56   

W artykule zauważyłem dwa błędy merytoryczne:

1. podaje się, że nie ma krótkiej wersji W12 D3
2. do wymiany nastawników wymagane jest wyciągnięcie silnika
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-08-12, 18:39   

fcuk- zapomniałem papierową wersję kupić. Ehh.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-08-12, 20:15   

marekp750 napisał/a:
W artykule zauważyłem dwa błędy merytoryczne: ...

Noi?... Tylko dwa?...
Chciałbyś napisać jakieś sprostowanie?
Namiary na redaktora znajdziesz w gazecie <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2017-08-12, 20:36   

Zacytuję to co wyżej napisałeś:

"Nieskromnie tym razem dodam, że artykuł ten powstał z moim aktywnym udziałem zarówno w zakresie merytorycznym jak i sprzętowym :) "

Tak więc zgłosiłem, że są błędy merytoryczne. Sądzę, że nie powinny mieć miejsca w takim artykule.

Jeżeli uważasz, że to wina redaktora to po co piszesz to co wyżej podałem?
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-08-12, 21:55   

marekp750 napisał/a:
Tak więc zgłosiłem, że są błędy merytoryczne. Sądzę, że nie powinny mieć miejsca w takim artykule.

Napisz do gazety... że są błędy merytoryczne i że się z tym nie zgadzasz i żądasz zamieszczenia poprawki <faktycznie>

marekp750 napisał/a:
Jeżeli uważasz, że to wina redaktora to po co piszesz to co wyżej podałem?

Kto jest autorem artykułu?... sprawdź w podpisie.
Kto jest ekspertem z którym konsultowali różne informacje? - sprawdź w artykule.
Kto dostarczył pojazdów do artykułu?... - Gołym okiem widać na zdjęciach.
Skoro uczestniczyłem czynnie w powstawaniu tego artykułu to mam prawo napisać że w tym uczestniczyłem - to chyba logiczne :)


Apropos twoich uwag...
Dla nastawnika rozrządu dla głowicy po prawej stronie w silniku BFM ELSA proces wymontowania zaczyna tak:
"- Wymontować silnik"
... <hmm>

Wiem, że można to zrobić bez targania silnika i robiłem to wielokrotnie w różnych odmianach 3.7/4.2 V8 ale...
skoro instrukcja serwisowa producenta podaje taką procedurę to czy autor artykułu popełnił błąd tak pisząc?... Hmmmm <hmm>


Ale...
Z pewnych źródeł wiem, że inne czasopismo motoryzacyjne planuje również popełnić taki artykuł nt. Audi A8 D3 i to prawdopodobnie szerzej niż zrobił to MOTOR.
Skoro masz tak szeroką wiedzę i jak to z pewnych źródeł usłyszałem "budujesz swoją markę" to masz niepowtarzalną okazję zaistnieć szerzej - pisz artykuł i pokaż innym jak to naprawdę powinno wyglądać <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2017-10-04, 09:34, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-04, 09:34   

Well done <faktycznie>

W ubiegłym tygodniu wykonałem serwis mobilny w Niemczech.
Blisko nie było - 1150km w jedną stronę.
Przedmiotem naprawy była pneumatyka w A8D3.
Naprawa zakończona pełnym sukcesem :)

To nie pierwszy raz kiedy wykonuję naprawy "pod domem" klienta albo wręcz daleko od domu klienta czyli tam gdzie auto się zepsuło ale nie da się ukryć, że wyjazdy zagraniczne to jedne z dalszych, bardziej męczących podróży jakie trzeba odbyć i obarczone większą odpowiedzialnością.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Chmielu 
Użytkownik



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-04, 10:32   

FOSS napisał/a:
Blisko nie było - 1150km w jedną stronę.


Ale w A8 taka trasa to sama przyjemność ;)

A wracając do tematu, zakupiłem solar szyberek - będę doposażał :)
 
 
master 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 31
Dołączył: 26 Maj 2017
Posty: 3
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2017-10-06, 17:13   

Polecam pana Damiana

Auto kupione, wszystko załatwione jak należy. Nie pozostaje nic innego jak polecać innym osobą <okok> ;)
 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-10-08, 11:33   

i kolejne posty z tego tematu poszły do usunięcia, chociaż były kulturalne i nikogo nie obrażały.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-10-08, 11:57   

no właśnie dlaczego???
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-08, 13:43   

Dymian napisał/a:
i kolejne posty z tego tematu poszły do usunięcia, chociaż były kulturalne i nikogo nie obrażały.

Ktoś usunął posty z tego tematu?....
A to ciekawe... i zastanawiające <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-16, 14:26   

Po kilkunastodniowym okresie testowym już oficjalnie mogę powiedzieć...
Naprawiam sterowniki ABS z A8D3 <faktycznie>

Sterowniki z tymi typowymi usterkami w postaci ciągłych lub losowo wystepujących błędów powodujących rozłączenie systemu ABS i ESP, mogącymi mieć również istotny wpływ na pracę zegarów, zawieszenia, wspomagania kierownicy, skrzyni biegów i innych podzespołów... - naprawiam.

Jak przekonałem się na własnym aucie fabryczne sterowniki, ze względu na swoją konstrukcję i technologię wykonania, mają ograniczoną żywotność.
W przypadku awarii kupno drugiego używanego to tylko półśrodek - każdy z tych sterowników jest obarczony tym samym problemem i jeżeli nie był już naprawiany to każdy z nich, wcześniej czy później, padnie.

Więc jak komuś padnie sterownik to... naprawiam <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2017-10-27, 01:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-24, 14:53   

Taka sytuacja...



Nie ma co siedzieć - trzeba by to teraz gdzieś założyć <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Chmielu 
Użytkownik



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-24, 14:57   

Heh :)
Nie dalej niż godzinę temu oglądałem komplet hebli z rs6 :)
Znalazłem za 7k (na zwykłych tarczach - nie ceramika)
Tył z Mietka będziesz zakładał ?
Lepsze czy łatwiej dostępne od RS-owych ?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC A8 D3 BVN
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1795
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-24, 15:37   

Mi tu bardziej wygląda że RS i mietła ma takie same zaciski .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.