Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Warszawa - FOSS Motorsport  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-11-27, 20:06   

cl3hna napisał/a:
(co możecie usłyszeć na powyższym filmiku)
Jakim filmie ? <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-27, 20:47   

danishow napisał/a:
cl3hna napisał/a:
(co możecie usłyszeć na powyższym filmiku)
Jakim filmie ? <hmm>

Coś się Pawłowi link nie wkleił :)

Tutaj wersja robocza: https://www.facebook.com/...97777156927906/
a tutaj wersja finalna: https://www.facebook.com/...01400266565595/

Nagrywane "kalkulatorem"... bo profi kamery jeszcze się nie dorobiłem :D
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Chmielu 
Użytkownik



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lip 2017
Posty: 19
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-28, 14:34   

Kurcze - fajnie to i brzmi i wygląda :)
Jak do tego w środku nie za głośno to bajka :)

Ja do siebie poluję na zderzak od W12 - z tymi chromowanymi końcówkami :)
 
 
cl3hna 

Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3, 100 C4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2015
Posty: 39
Skąd: Radom/Warszawa
Wysłany: 2017-12-04, 10:14   

Ja jestem mega zadowolony tylko muszę opanować zużycie paliwa...;) Teraz jak spadł śnieg jest jeszcze więcej 'fanu' z quattro i tego wydechu...jeżdząc po mieście mam automatyczny ruch wyciszenia radia i otwarcia szyby od strony kierowcy <chura>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-04-23, 12:29   

Tygodnik MOTOR w dzisiejszym wydaniu, w numerze 17-18, zamieścił następny artykuł nt. Audi A8 D3.

Nieskromnie i tym razem dodam, że artykuł ten ponownie powstał z moim aktywnym udziałem <faktycznie>

Poniżej foto tego artykułu ale oczywiście polecam zakup wersji papierowej bo czyta się to wtedy inaczej ;)


_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Sifacil 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: ***
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: kto wie
Wiek: 32
Dołączył: 14 Lip 2014
Posty: 5
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Wysłany: 2018-08-08, 11:22   

Polecam usługi tego Pana. Rzeczowo, szybko i na temat.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-08-26, 09:51   

Nie wiem o co kaman ale ostatnio jakiś plaga na wyciąganie silników mnie dopadła.

4.2bfm - miał być tylko rozrusznik oraz chłodniczka oleju
Niby wszytko do zrobienia na samochodzie - robiłem wielokrotnie - ale niestety ani jedno ani drugie nie współpracowało :/
Połamałem kilka narzędzi i finalnie silnik wyjechał z auta.
Przy okazji ujawniliśmy wyciek płynu spod pompy wody a przy jej demontażu urwały się 3 śruby - super :/

.

4.2bvn
Rozrząd do zrobienia więc motor i tak poleciał na dół.
A przy okazji turbo miało polecieć do sprawdzenia ale po demontażu już było wiadomo co dalej.
Przy okazji wyszło kilka innych rzeczy dodatkowych łącznie z pękniętą podłużnicą którą ktoś nieudolnie próbował łatać :/


.
.

4.2bfm - coś stuknęło i zaczął robić pod siebie olejem
Po oględzinach okazało się, że korba wyszła bokiem :/

.
.
.
.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 39
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2018-08-26, 11:33   

ta korba to tak sama z siebie ? czy już wiadomo co było przyczyną ?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-26, 12:19   

Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-08-26, 12:25   

[quote="drago_o"]Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie [/quote
Ale to chyba jak widzę to jest element niewymienny
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-26, 12:38   

Odkręca się ta podłużnice, a właściwie jej 40-45cm'rowy koniec z uchwytem na poduszkę silnika(wspornik) i pas przedni :) wiem bo wymianialem po spotkaniu z ,na pozór, płytką kałużą :D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-08-26, 13:32   

Lechu napisał/a:
ta korba to tak sama z siebie ? czy już wiadomo co było przyczyną ?

Cóż, przyczyny nie znam na 100% a silnika na razie nie rozbieram.
Do auta wjeżdża drugi motor który stoi już ożeniony ze skrzynią i całym osprzętem i jest gotowy na wrzucenie do budy.
Jutro będzie już pewnie uruchomiony i wyjedzie o własnych siłach.

Co do przyczyn...
Podejrzewam długą jazdę z zapchanym katalizatorem i ciężka noga przy dławiącym się silniku bo korba poszła na tej stronie co był zapchany katalizator.

drago_o napisał/a:
Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie :)

drago_o napisał/a:
Odkręca się ta podłużnice, a właściwie jej 40-45cm'rowy koniec z uchwytem na poduszkę silnika(wspornik) i pas przedni :) wiem bo wymianialem po spotkaniu z ,na pozór, płytką kałużą :D

Karol, masz rację i jednocześnie się mylisz.

Masz rację - ta końcówka podłużnicy jest demontowalna i nie opłaca się jej naprawiać.
To jest właśnie ta kontrolowana strefa zgniotu.

Mylisz się - element na zdjęciu nie jest demontowalny, to stały punkt ramy przestrzennej do której bezpośrednio mocowana jest m.in. rama pomocnicza silnika czyli tzw. sanki.

Zobacz na zdjęciach poniżej...
Po lewej od tych śrub z główką Spline masz ten demontowalny element podłużnicy a po prawej jest już element stały który możesz tylko wyciąć i pospawać.
Pęknięty był ten element po prawej czyli prawa przednia śruba ramy pomocniczej silnika trzymała się elementu który dee facto był odłamany od elementu stałego.

W tym aucie pęknięty był również kielich prawego przedniego amortyzatora - to również zostało już naprawione.
Jak wygląda to obecnie widać na foto.

.
.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 34
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6726
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-08-26, 13:50   

Po zdjęciach myślałem że to inna część :) teraz widzę :P a spawa się to też ciężko bo czytałem o tym stopie i VW opatentowało i utajnilo dokładny skład :P
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-08-13, 00:37   

Zaaferowany organizacją zlotu oraz przeprowadzką siedziby firmy przegapiłem...
a tymczasem Auto Moto w czerwcowym numerze wypuściło artykuł nt. kupowania aut używanych, m.in. oczywiście Audi A8 :)


.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.