Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-11-27, 20:06
|
|
|
cl3hna napisał/a: | (co możecie usłyszeć na powyższym filmiku) | Jakim filmie ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-11-27, 20:47
|
|
|
danishow napisał/a: | cl3hna napisał/a: | (co możecie usłyszeć na powyższym filmiku) | Jakim filmie ? |
Coś się Pawłowi link nie wkleił
Tutaj wersja robocza: https://www.facebook.com/...97777156927906/
a tutaj wersja finalna: https://www.facebook.com/...01400266565595/
Nagrywane "kalkulatorem"... bo profi kamery jeszcze się nie dorobiłem |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Chmielu
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 44 Dołączył: 26 Lip 2017 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2017-11-28, 14:34
|
|
|
Kurcze - fajnie to i brzmi i wygląda
Jak do tego w środku nie za głośno to bajka
Ja do siebie poluję na zderzak od W12 - z tymi chromowanymi końcówkami |
|
|
|
|
cl3hna
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3, 100 C4
Wiek: 36 Dołączył: 19 Sty 2015 Posty: 39 Skąd: Radom/Warszawa
|
Wysłany: 2017-12-04, 10:14
|
|
|
Ja jestem mega zadowolony tylko muszę opanować zużycie paliwa...;) Teraz jak spadł śnieg jest jeszcze więcej 'fanu' z quattro i tego wydechu...jeżdząc po mieście mam automatyczny ruch wyciszenia radia i otwarcia szyby od strony kierowcy |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-04-23, 12:29
|
|
|
Tygodnik MOTOR w dzisiejszym wydaniu, w numerze 17-18, zamieścił następny artykuł nt. Audi A8 D3.
Nieskromnie i tym razem dodam, że artykuł ten ponownie powstał z moim aktywnym udziałem
Poniżej foto tego artykułu ale oczywiście polecam zakup wersji papierowej bo czyta się to wtedy inaczej
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Sifacil
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: ***
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: kto wie
Wiek: 32 Dołączył: 14 Lip 2014 Posty: 5 Skąd: Kędzierzyn Koźle
|
Wysłany: 2018-08-08, 11:22
|
|
|
Polecam usługi tego Pana. Rzeczowo, szybko i na temat. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-08-26, 09:51
|
|
|
Nie wiem o co kaman ale ostatnio jakiś plaga na wyciąganie silników mnie dopadła.
4.2bfm - miał być tylko rozrusznik oraz chłodniczka oleju
Niby wszytko do zrobienia na samochodzie - robiłem wielokrotnie - ale niestety ani jedno ani drugie nie współpracowało
Połamałem kilka narzędzi i finalnie silnik wyjechał z auta.
Przy okazji ujawniliśmy wyciek płynu spod pompy wody a przy jej demontażu urwały się 3 śruby - super
.
4.2bvn
Rozrząd do zrobienia więc motor i tak poleciał na dół.
A przy okazji turbo miało polecieć do sprawdzenia ale po demontażu już było wiadomo co dalej.
Przy okazji wyszło kilka innych rzeczy dodatkowych łącznie z pękniętą podłużnicą którą ktoś nieudolnie próbował łatać
.
.
4.2bfm - coś stuknęło i zaczął robić pod siebie olejem
Po oględzinach okazało się, że korba wyszła bokiem
.
.
.
. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-08-26, 11:33
|
|
|
ta korba to tak sama z siebie ? czy już wiadomo co było przyczyną ? |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-08-26, 12:25
|
|
|
[quote="drago_o"]Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie [/quote
Ale to chyba jak widzę to jest element niewymienny |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-08-26, 13:32
|
|
|
Lechu napisał/a: | ta korba to tak sama z siebie ? czy już wiadomo co było przyczyną ? |
Cóż, przyczyny nie znam na 100% a silnika na razie nie rozbieram.
Do auta wjeżdża drugi motor który stoi już ożeniony ze skrzynią i całym osprzętem i jest gotowy na wrzucenie do budy.
Jutro będzie już pewnie uruchomiony i wyjedzie o własnych siłach.
Co do przyczyn...
Podejrzewam długą jazdę z zapchanym katalizatorem i ciężka noga przy dławiącym się silniku bo korba poszła na tej stronie co był zapchany katalizator.
drago_o napisał/a: | Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie |
drago_o napisał/a: | Odkręca się ta podłużnice, a właściwie jej 40-45cm'rowy koniec z uchwytem na poduszkę silnika(wspornik) i pas przedni wiem bo wymianialem po spotkaniu z ,na pozór, płytką kałużą |
Karol, masz rację i jednocześnie się mylisz.
Masz rację - ta końcówka podłużnicy jest demontowalna i nie opłaca się jej naprawiać.
To jest właśnie ta kontrolowana strefa zgniotu.
Mylisz się - element na zdjęciu nie jest demontowalny, to stały punkt ramy przestrzennej do której bezpośrednio mocowana jest m.in. rama pomocnicza silnika czyli tzw. sanki.
Zobacz na zdjęciach poniżej...
Po lewej od tych śrub z główką Spline masz ten demontowalny element podłużnicy a po prawej jest już element stały który możesz tylko wyciąć i pospawać.
Pęknięty był ten element po prawej czyli prawa przednia śruba ramy pomocniczej silnika trzymała się elementu który dee facto był odłamany od elementu stałego.
W tym aucie pęknięty był również kielich prawego przedniego amortyzatora - to również zostało już naprawione.
Jak wygląda to obecnie widać na foto.
.
. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2019-08-13, 00:37
|
|
|
Zaaferowany organizacją zlotu oraz przeprowadzką siedziby firmy przegapiłem...
a tymczasem Auto Moto w czerwcowym numerze wypuściło artykuł nt. kupowania aut używanych, m.in. oczywiście Audi A8
.
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
|