Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
pytlar 
Moje A8



Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Gru 2013
Posty: 274
Skąd: Prabuty
Wysłany: 2016-08-28, 00:26   

takie odsunięcie zacisku w bok w skrajnym przypadku słabo by sie skończyło :P duże siły działaja i mógł by taki dystansik nie wytrzymać... niby nie dużo te 17mm, ale jakoś nikt nie idzie na taką łatwizne :P
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-08-28, 17:46   

O jakich siłach piszesz? Przecież robisz zwykły dystans przelotowy. Wszystko i tak jak w oryginale opiera się na dwóch M10 czy M12 bodajże tyle że 17mm dłuższych. Pytanie tylko dlaczego nikt nie poszedł w tym kierunku?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-08-28, 20:19   

Pepek, bo struganie samemu takich dystansów/adapterów może sie źle skończyć dla "strugacza" i pasażerów ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-08-28, 20:40   

Wy o kozie ja o wozie... Pytam dlaczego nikt nie poszedł szybszą i bezpieczniejszą drogą odsadzenia jarzma poprzez zastosowanie przelotowego kawałka płyty stalowej tylko każdy uparcie pcha się w dystans odsadzający koło, który wg mnie jest o wiele bardziej niebezpieczny i trudniejszy do wykonania. Jeśli to wg Was takie niebezpieczne to analogicznie można doczepić się dlaczego montujecie na tył adaptery żeby po taniości zostawić oryginalne zaciski zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk). Więc jeszcze raz, co stoi na przeszkodzie odsadzenia jarzma od zwrotnicy że zostawiający żeliwo z preFL pchają się w odsadzanie tarczy?
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-28, 20:47   

bo nie da sie tego spasowac tak jak myslisz

zostawiajac seryjna tarcze 360 i zeliwna zwrotke uszy zwrotnicy i jarzma pokrywaja sie w jednej glebokosci, nakladaja sie na siebie

a blacha na tyl to zaden powod do niepokoju, nawet zrobiona ze zwyklej stali ale kazdy robito co uwaza za sluszne tylko z glowa i bez oszczednosci

[ Dodano: 2016-08-28, 20:52 ]
inaczej ci to obrazujac, jak nalozysz jarzmo 360 na tarcze 360 uszy tego jarzma beda przy samej tarczy, bo taka ma ono budowe

a z kolei to samo dzieje sie z uszami zwrotnicy preFL, naloz tarcze na ta zwrotke i zobaczycz ta sama sytuacje, ze uszy zwrotnicy znajda sie tuz przy tarczy

w przedlifcie sruba mocowala zacisk do zwrotnicy i w zrotnicy byl gwint

w polifcie odwrotnie, sruba mocuje zwrotke do zacisku, w jarzmie masz gwint



kiedys tez myslalem aby za pomoca jakiegos pseuda plaskownika sprobowac zalozyc jarzmo tak aby bylo troche przesuniete po obwodzie aby ominac nakladanie sie uszu zwrotnicy i jarzma d3, ale to tez nie jest wykonalne bo jarzmo na to nie pozwala - przestrzen miedzy otworami w jarzmie nie jest na tyle wycieta aby ucho zwrotnicy weszlo sobie w nie

[ Dodano: 2016-08-28, 21:12 ]
reasumujac jesli chodzi o sprawoanie jarzm z d3 i prefl zwrotek

montaz jarzm glebiej niz uszy zwrotnicy jest niewykonalny

natomiast montaz jarzm po zewnetrznej stronie zwrotnicy jest mozliwy, ale raz trzeba by bylo znalezc tarcze ok 360mm plytsza od seryjnek 60tki o grubosc uszu (10-12mm chyba) i trzeba by bylo przewiercic uszy zwrotnicy tak aby zrobic otwor przelotowy z gwintowanego
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-28, 21:34   

Pepek napisał/a:
zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk)

Jarzmo z RS4 współpracuje z zaciskiem seryjnym d2 bo to te same zaciski. Do tych jarzm pasuje tylko tarcza 312mm, która do najtańszych nie należy a klocek pozostaje seryjny z D2 bo jest taki sam jak w rs4 i obejmuje całą tarczę.
_________________
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2016-08-28, 22:05   

pioteros napisał/a:
bo nie da sie tego spasowac tak jak myslisz(...)

I teraz wszystko jasne. Dzięki za dokładne wyjaśnienie <brawo>
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-28, 22:18   

krzychu22.p1i napisał/a:
Pepek napisał/a:
zamiast zakupić jarzma z RS4 (pomijam obejmowanie powierzchni tarczy przez oryginalny zacisk)

Jarzmo z RS4 współpracuje z zaciskiem seryjnym d2 bo to te same zaciski. Do tych jarzm pasuje tylko tarcza 312mm, która do najtańszych nie należy a klocek pozostaje seryjny z D2 bo jest taki sam jak w rs4 i obejmuje całą tarczę.


to ze klocek nie obejmuje calej powierzchni niczemu nie przeszkadza

utwierdzam sie w tym przekonaniu bo co raz wiecej nowych aut tak ma, ostatnio znajomy kupil nowke merive gdzie klocek zostawia sporo miesa na tarczy, widocznie poszli po rozum do glowy i zaczynaja produkowac uniwersalne tarcze zarowno na przednia jak i tylna os

co to zaciskow z rs4 - tam nie ma takiego samego zacisku jak w d2, jest inny ale klocek jest faktycznie ten sam, taki sam, poza tym te jarzma juz chyba nie sa dostepne, a nwet jesli to za masakryczna sume - pomijam tarcze bo 310ti z d3 sa niemalze identyczne wymiarowo i zapewne pasowaly by pod te jarzma z tym ze zaraz wiekszosc znow by marudzila ze sporo tarczy zostaje nieuzyta ;)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-08-29, 08:45   

To jest to samo. Gdybys mial te jarzma i zaciski w rekach to bys inaczej spiewal. Klocek obejmune w rs4 tarcze bo wysokosc powierzchni roboczej tarczy jest mniejsza. Biorac jako przyklad 310 tam powierzchnia robocza jest wieksza i zostawia na dole pasek. Nowe jarzmo kosztuje 610zl/szt

Klocek ma obejmowac cala tarcze bo inaczej to mie wyglada i gryzie sie z moja wizja. Jak robic to dobrze a nie po lebkach.

Dobra konjec OT, wysprzatam temat bo sie balagan robi.
_________________
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-31, 20:28   

co to znaczy wizją ? to że się gryzie z wizną to nei znaczy że hamuje gorzej niż na tarczy z RSy która po prostu miała mniejszą powierzchnię tarcia

podać ci przykład z A8 ? znajdz sobie w ETCE seryjny numer tarczy tył do s8 d2 polifta - to sobie zobaczysz pewną ciekawostkę

[ Dodano: 2016-08-31, 20:33 ]
dobra, nie trudź się

AUDI po pewnym roku zastapiło seryjna tarcze od S8 280x22 tarczą z A4 B5/B6 która normalnie była na przedniej osi i była fabrycznie przeznaczona pod większy klocek, więc zaprowadzając S8mke do serwisu na wymianę tarcz tył zapewne wsadzone zostały by tarcze nieprzystosowane pod mały klocek i też byś miał niewykorzystany pasek na tarczy

Numer tarczy 8E0615301P
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-08-31, 20:56   

pioteros napisał/a:
też byś miał niewykorzystany pasek na tarczy
Takie cuda tez często w "japończykach" widzę, poza tym ja też tak teraz mam i mi to nie przeszkadza :D
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-08-31, 21:45   

domyslam sie bo tez tak mam i jest rewelacja jesli chodzi o hamowanie ;)
 
 
marcin1983 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 103
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-03-11, 16:08   

witam. jako że i ja nabyłem zaciski od d3 pod tarcze 360mn to potrzebuje schemat dystansu tego co idzie między piaste a tarcze hamulcową. moze ktoś taki posiada i chciałby się podzielić.
z góry dziekuje
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2017-03-12, 12:37   

nie wiem czy ktos ci sie podzieli ale mozna wszystko samemu sobie wymierzyc zdejmujac koło, wazna jest grubosc samego dystansu
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2017-03-12, 20:35   

Grubośc samego dystansu to 17mm. O wymiary pytac trzeba kolegi SenatorS8 byc moze wam zdradzi te wymiary :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.