Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
j3drek 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 22 Sty 2015
Posty: 154
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-03-31, 23:03   

W mojej A8 są zwrotnice 4D0 407 257K
_________________
Życie jest zbyt krótkie by jeździć dieslem ;)
https://www.youtube.com/watch?v=61vgHeGrZ9M
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2017-03-31, 23:46   

No to tylko odkręcasz stary zacisk z jarzmem i zakładasz ten z D3.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-04-17, 14:16   

Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-04-17, 14:43   

krisker napisał/a:
Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?

Nie wiem jak tam koledzy na tych swoich swap'owanych się czują ale nie ma co ukrywać, 360mm też można zajeździć.
Myślisz, że dlaczego w D3 zdejmuję te zaciski?... - bo zakładam jeszcze większe ;)

360mm na pewno będą lepsze niż 323mm - polecam, zakładałem kilkukrotnie do D2.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-17, 16:12   

krisker napisał/a:
Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?


Ja jestem mega zadowolony. Co prawda mam oryginalne tarcze i miałem kilkukrotnie ostre hamowanie, ale nic się nie pogięło, a jeżdżę już ponad 1,5 roku. Jest to swap na duuuużżżyyy +

ale jest jeden minus tego taki, że zostawiając tyle hamulce w oryginale 269mm, przód potrafi mocno zanurkować. Dlatego u mnie w przyszłym miesiącu wyląduje jeszcze na tyle zestaw 330mm od D4 i myślę, że przy takim zestawie 360 / 330 będzie idealnie.

Ale jak najbardziej zmieniać te śmietniki 323 na 360 <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-04-17, 20:15   

ja również polecam jak przedmówca <okok> , już rok jeżdze i złego słowa nie powiem, przy starym zestawie po mocnym hamowaniu podejrzewam że drugi raz bym sie już nie zatrzymał, a tu przy zestawie 360 hamulec dalej jest ,więc nie ma co sie zastanawiać, ja natomiast poszedłem o jeden kroczek dalej i zmieniłem przewody elastyczne na te w stalowym oplocie
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-04-17, 20:22   

w imieniu kolegi co ujezdza moją byłą S8kę (teraz z hamulcami z mojej obecnej D3)
dokładam +1

jest zdecydowana poprawa
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-17, 21:06   

krisker napisał/a:
Odkopię wątek. Czy posiadacze 360mm z D3 są nadal zadowoleni? U mnie znowu tarcze (323mm) biją i nie chcę już się pakować w to g. Zdarzyło się komuś bicie na swapowanych 360?

W pewnym sensie. Na pewno jest to o wiele lepsze niż 314. Niestety jak ktoś tu już kiedyś wspominał o ile dobre i sprawne 314 czy 323 na tym śmiesznym 3-prowadnicowym zacisku jest dobre dla jednego hamowania to na 360 można zahamować ze dwa max trzy razy. Tak że w sytuacji awaryjnej oba są wg mnie ok. A jak się ktoś lubi ścigać to wszystkie w/w są do niczego. Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga. Odnośnie bicia to tu mam dość ciekawy objaw, tj przy powolnym wytracaniu prędkości do 120km jest ok, potem zaczyna telepać i ustaje przy 80. Jak mu depnę to tego nie ma, ale wtedy się boję że gruz może zrobić fikołka :D Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-04-17, 21:29   

Pepek napisał/a:
Szczerze to teraz absolutnie nie pchałbym się w 360 z D3 (chyba żeby mi ktoś za darmo dał) a 380 z D4. Mimo że zacisk to wg mnie klon, bo nawet zestaw naprawczy jest ten sam to różnica jest wyczuwalna.

A 380 z D4 pasuje P&P i jak się to ma do 380 z eski D3?
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-17, 21:51   

Jest taniej i masz maksimum 8 letnie tajle. Taniej jest też jak zamiast S8 D3 dajesz W12 D3. Ewentualnie tarcza z S8/W12 D3 stoczona z 385 na 380 i zacisk z D4 (choć na upartego można i tego nie toczyć bo się samo dotrze).
Przy czym w przypadku montażu 380 z D4 najlepiej mieć cały komplet z auta czyli zaciski + tarcze + ewentualnie przewody (jeśli ich nie ma to absolutnie nie kupować w chorej cenie do D4 tylko po taniości z T5). No i ZTCP między zwrotnicę a jarzmo przychodzi adapter 7mm (duże słowo jak na kawałek płaskownika z dwoma otworami :D ), ale to teraz z głowy lecę i musiałbym to sprawdzić.
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-17, 22:02   

Pepek napisał/a:
Co do nurkowania ryja to niestety 330 z Q5/D4 niewiele pomaga
Mam taki zestaw od dwóch lat na aucie i nie mam problemu z nurkowaniem, już o tym pisałem na forum.
Przed zmianą tylnych hebli, podczas hamowania to prawie asfalt zderzakiem zbierałem <cicho>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Pepek 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Maj 2016
Posty: 521
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2018-04-17, 22:14   

Też mam 330, przedtem 280 a jeszcze wcześniej 269. Do tego zrobione zaciski. I auto nurkuje. Mniej, ale nurkuje. No ale ja mam zawieszenie tapczan, a docelowo jak się trafi to wleci 'pływający' amerykanin :)
_________________
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-04-17, 22:24   

Pepek napisał/a:
No ale ja mam zawieszenie tapczan...
A no to tłumaczy "nurkowanie", u mnie siedzi fabryczne eSkowe, do tego talerzyki więc znacznie sztywniejsze zawieszenie.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-04-17, 23:03   

Nie będzie nurkować, czy trajkotać abs z przodu jak tył będzie adekwatny. Przerabiam właśnie już 3x tył i to już ostatnie podejście.
_________________
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2018-04-18, 08:45   

Dzięki za odpowiedzi. Będę szukał zestawu. Do FLa potrzebuję:
1. Tarcze i klocki 360
2. Zaciski z jarzmami do ww. tarcz
3. Opcjonalnie osłon tarcz 360

Tak?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.