Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Oporne wspomaganie  
Autor Wiadomość
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-02-25, 21:10   

Koledzy - według moich informacji nie ma gotowego zestawu naprawczego dla magli w A8 , każda robota to takie rzeźbienie i liczenie na to ze będzie ok . Zwykle kończy się na dobieraniu uszczelniaczy z Ursusa . Lepiej kupić używke .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2015-02-28, 09:24   

Michale-uszczelniacze listwy sa do kupienia bez zadnego problemu dokladnie takie jakie tam sa.Zestawu niema to fakt.Reszta elementow z hydrauliki silowej naszej przekladni rowniez w zakladzie ktory zajmuje sie hydraulika silowa bez problemu odnajduje w ofercie roznych producentow.
Zabawa jest gdy:
-wyrobiona jest obudowa i trzeba tulejowac by osiagnac nominalne wymiary
-wyrobione sa zeby na listwie i na walku kolumny-mozna regenerowac,sa technologie ale nie usze tlumaczyc ze to nie warto i to wrecz kilkukrotnie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-07, 11:30   

Podbije do tematu dzieląc się moim ostatnim rezulatetm naprawy owego opornego wspomagania :D

W pierwszej kolejności podziękowania dla Michała michalwruszak za cenne rady oraz dla Wiktora dziadek_yoyo od którego dostałem działający przekaźnik sevotronica <hihi> ..(Flacha się chłodzi :D )

Wiec i wymienił em ten przekaźnik na działający i zrobiłem płukanko całego układu wspomagania...przeczyszczony zbiorniczek (a syfu było <jezu> ) przepłukane węże oraz chłodnica wszystko najpierw płynem z zamiennika aby potem wlać oryginalny zakupiony w ASO płyn do wspomagania... 1 litr = 50zł ;)
Potej operacji nie to auto <hura> teraz to i na kołach 21" jednym paluszkiem można by kręcić...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
teeree 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: jarek
Jeżdzę: s8 d2
Wiek: 42
Dołączył: 24 Gru 2014
Posty: 72
Skąd: trzebnica
Wysłany: 2015-03-26, 06:12   

teeree napisał/a:
Witam,
przepraszam że odgrzeje kotleta,
ale mam pytanie, może ktoś wie gdzie mi zregenerują we Wrocławiu lub okolicach, maglownice?

kilka dni temu kupiłem samochód, sprzedający mówił ze magiel puka/stuka na dziurach,

a dziś zauważyłem że ciężko kręci się kierownica w prawo, w lewo idzie leciutko,
dodatkowo strasznie skrzypi, gdy kręcę w prawo,

przeczytałem kilka stron i wnioskuje że to magiel do regeneracji,
może ktoś jest mi wstanie polecić sprawdzony warsztat?



odebrałem auto od mechanika :
"nic nie puka nic nie skrzypi" , kierownica w lewo i prawo kreci się lekko,

regenerowała firma z pod Wrocławia, Mirków ul. rzemieślnicza ,
póki co jestem zadowolony, jedyny minus ale to wszyscy którzy mi ich polecali,
mówili że czasowo trzeba uzbroić się z cierpliwość - równe 3tygodnie czekałem,
mimo to jestem zadowolony
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 20:34   

martin_rs4, ale maglownice też wymieniałeś?
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-26, 20:41   

Mariusz właśnie jutro będę to robił :D mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków, jutro montuje i powinno być ok. Chcę to zrobić zanim załodze 19" bo jeszcze geometria mnie czeka...

Ehh dobrze ze z moim mechaniorem jak z bratem żyje, bo nie wiem ile by mnie to wszystko kosztowało i gdzie bym to roobił...

Czy ktoś mi powie czy ten zawór servotronica na magl jest rozbieraly czy lepiej nie ruszać? W nowym maglu na pewno mam przewód do wymiany,ale zastanawia mnie to czy sam zawór będzie sprawny...
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-26, 20:49   

Warto przed montażem sprawdzić przewody pod kątem uszkodzen , ewentualnie je jakoś zabezpieczyć by wilgoć lub woda szkód nie narobiła
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2015-03-26, 20:52   

Michał kabel mam na pewno do wymiany i będę ciągnął nowy, natomiast zastanawia mnie czy same te zawory na maglu się spują
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-26, 20:58   

Bardziej chodziło mi o zabepieczenie nowego przewodu , wyciagniesz stary to będzie można sprawdzić go czy działa , 6v napięcie trzeba podać na niego - jak dobrze pamiętam
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 20:59   

martin_rs4 napisał/a:
Mariusz właśnie jutro będę to robił :D mój magiel ma już taki luzy że żadna regeneracja nie pomoże. Dostałem drugi magiel bez ludów ani wycieków

To u mnie znowu brak luzów i wycieków, ale servo nie trybi. Podczas jazdy wspomaganie jak należy, ale na postoju ciężkawo :/ i chyba jedynym sposobem na naprawienie tego to regeneracja magla
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-26, 21:00   

Mariusz - sprawdz przekaźnik pod nogami pasażera
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 21:03   

Michał, a który to jest i po czym poznać, że coś z nim nie teges?
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2015-03-26, 21:05   

Numer 356 , pojeździj troche z wyciągnietym przekaźnikiem i zobacz czy będzie jakaś różnica

Tak wygląda - http://allegro.pl/servotr...5156589691.html
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-03-26, 21:16   

michalwruszak napisał/a:
Numer 356 , pojeździj troche z wyciągnietym przekaźnikiem i zobacz czy będzie jakaś różnica

Tak wygląda - http://allegro.pl/servotr...5156589691.html

A jakaś różnica powinna być wyczuwalna po wyjęciu tego?U mnie to wygląda tak- rano ruszam, wszystko pięknie, jednym paluszkiem i tak dalej :) bajka się kończy na pierwszych światłach gdzie servo gaśnie i na postoju oraz wolnej jeździe już ciężko :/
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-03-26, 21:21   

Zaworek servotronica jest wymienny. U mnie kiedys zgnił i wymianiałem na uzywkę w firmie co robi magle. Koszt 140zł wtedy sama wymiana wraz ze sprawdzeniem przekładni.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.