Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
No to uszczęśliwili mnie na siłę 2,0TDi  
Autor Wiadomość
dzidzia 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 160
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-01-19, 12:07   

to tak na pocieszenie :-P

http://moto.gadu-gadu.pl/...tm_medium=hover
_________________
quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!

http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-01-24, 21:02   

Lechu napisał/a:
audik napisał/a:
podobno przebija nawet truposza audi 2,5TDi


oj za mocno poleciałeś po 2003 spełniające normę spalania Euro 3 silniki 163 KM oraz 179 KM są bardzo udane.


bardzo udane :mrgreen: ....piszesz nie pij :mrgreen:

Psują się trochę mniej, po prostu 8-) ale ani one dobre ani ekonomiczne.
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2012-02-15, 20:26   

To ja dodam troszkę do tego tematu. Jeśli mają być one mniej awaryjne to co powiecie na to: http://www.autokrata.pl/a...i-2-0-tdi-12839
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-15, 20:30   

no ale usterka będzie usuwana bezpłatnie w ramach "akcji serwisowej"
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-02-15, 20:30   

W zeszłym tygodniu mój kolega odjechał na lawecie swoją Skodą Superb 2.0TDI.
Przy przebiegu 14Tkm przekręciła sie panewka :shock:
Dostanie nowy silnik w ramach gwarancji.Nowy silnik kosztuję w serwisie 49Tzł :mrgreen:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-02-15, 20:32   

EVAN napisał/a:
Nowy silnik kosztuję w serwisie 49Tzł

połowa wartości Auta :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
EVAN 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Lut 2011
Posty: 118
Skąd: małopolska
Wysłany: 2012-02-15, 20:34   

Prawie :-D
Lepszy numer opowiadał mu gośc z serwisu.
Mieli Skode 1.2TSI - padł silnik. Auto nowe kosztowało coś koło 60Tzł a silnik 38Tzł :mrgreen:
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-04-19, 16:39   

no to z 5-7tyś zrobione

- auto nie odpala poniżej -15C - ale to akurat aku, rok temu zmienione :mrgreen:
- popsuł się ręczny (elektryczny) - wymiana ponad 2tyś silnik i zacisk, bo tylko jedna strona
- wymiana żarników i przetwornicy, ale tu akurat nie ma końca bo co drugi dzień ściągany jest zderzak, żeby wymieniać (poza ASO) koszt już dobija do 1,5tyś mało bo część na gwarancji.....
- zmyślny przycisk do otwierania kufra kaput...
- przegląd ASO - 800zł - w tym odczytanie komputera ( 90 netto :D a wiem , że był czysty D )

do tego dodajmy:
- uszkodzoną przekładnie , o ring pod turbiną, klocki tarcze - razem 8,5 tyś

Niestety pozostałe nie wymienione popmpowtryskiwacze nie chcą się popsuć, pewnie już padną jak, skończy się ich wymiana za darmo 8-)

Auto ma przebieg 165tyś od zawsze servisowane i naprawiane w ASO :wpale:
Historia serwisowa nie mieści się na paru kartkach :D
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
BuiB 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 32
Dołączył: 28 Lut 2012
Posty: 9
Skąd: Germany-Polska/Ustka
Wysłany: 2012-04-21, 16:48   

Mój ojciec osobiście wymienił przez rok od kupna (w dniu kupna mial 168tys. obecnie ma 180tys. ) turbine, pompe oleju, i 4 pompowtryski także nawet najgorszemu wrogowi nie życze tego samochodu bez urazy ;) gdybym był na twoim miejscu bym go sprzedał jak najszybciej Pozdrawiam.
 
 
AMSTAFF 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ADAM
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 13 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 297
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2012-04-21, 22:16   

BuiB napisał/a:
gdybym był na twoim miejscu bym go sprzedał jak najszybciej Pozdrawiam.

fajnie by było móc sprzedać "służbówkę"... u mnie flota jest dość pokaźna... na nową D4 by stykło :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
_________________

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-07, 18:42   

Z politowaniem patrze na szczesliwych nabywcow świeżo sprowadzonych passatów 2.0 Tdi...W Niemczech słyszałem że te auta sa do 150tys potem jak jeszcze hasa trza sie pozbywac.
 
 
audik 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Kwi 2010
Posty: 84
Skąd: CRACOVIE
Wysłany: 2012-06-08, 11:02   

30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen:
_________________
no i "ni mom" A8 :/
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-06-08, 11:11   

audik napisał/a:
30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen:

Daj spokój zepsuj coś bo psujesz statystyki :-D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-06-08, 11:22   

123mielony napisał/a:
audik napisał/a:
30 dni bez usterki...idzie na rekord :mrgreen:
Daj spokój zepsuj coś bo psujesz statystyki :-D

I później się wszyscy dziwią , że auta są dowalone i nie ma nic normalnego do kupienia , a jak jest to za "miliony" ;-)
Że firmowy to nie oznacza , że trzeba go od razu psuć . U mnie w firmie są np premie za to , że szef nie musi ładować w naprawy aut ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-06-08, 11:55   

Podejrzewam że kolega audik może na wakację taka premię teraz dostać i statystyka i dzie w górę ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.