Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG ] LPG do oceny - co zrobić aby było lepiej  
Autor Wiadomość
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-21, 11:15   

pepi napisał/a:
mi się nic nie zmienia ;)
bo jak nie ma po co to po co drapać ?

Czyli jesteś typowym Polakiem (czytasz instrukcje dopiero jak coś się zepsuję)
Ja niestety zanim coś kupię to poczytać muszę.

Postaram się nagrać to zjawisko u mnie jak się uda.
Ogólnie sterownik jest OK, tylko ma kilka niejasności dla mnie i braków.
Tak jak już pisałem wcześniej dużym plusem jest łagodne przejście na LPG. Reszta wykładała się sterowników przy tzw. ,,zimnym vagu"
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-21, 12:50   

dlatego nie ma zimnego bo to jedyny sterownik który działa na żywo ;)
a ni jak inne powielają sygnały
Po co ja mam czytać ?
jak większość sterowników ma podobne zasady :)
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-10-24, 09:40   

Zamieszczam filmik jak to wygląda u mnie.
https://www.youtube.com/watch?v=cyOeTcqqE48
_________________

 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2014-11-27, 01:18   

Proszę o ocenę instalacji którą mi wykonali. Czy jest to dobrze zamontowane waszym zdaniem, co ewentualnie poprawić. Instalacja jest świeża - około 1 tyś km przelotu na niej i niby nie ma problemu, ale proszę o sugestię. Instalacja wykonana w zakładzie montażu lpg w Bydgoszczy (najstarszy i podobno najlepszy zakład montażu w Bydgoszczy).

http://www.fotosik.pl/pok...3712474648.html
http://www.fotosik.pl/pok...7724ca85b5.html
http://www.fotosik.pl/pok...78c5d4ba9a.html
http://www.fotosik.pl/pok...198f37db34.html
http://www.fotosik.pl/pok...15ccac1f6a.html
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2014-11-27, 07:13   

Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-27, 07:34   

tragedia :)
i tyle można powiedzieć
już daje ten wyczyn w odpowiednim dziale :)
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-27, 09:37   

Za estetyke - 1 siadaj <jezu>
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz(jesli auto robione na szybko bez starannosci , co widac po pkt 1, to przy odcinaniu miedzi mamy ladny karb zmniejszajacy rednice rurki)
Reszta tak jak napisano.
Brak kompensacji ,2 filtrow FL ,czujnik cisnienia nie tam gdzie ma byc,

ESTETYKA do usranej smierci.

Musze swoje zdiecie dac. :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-11-27, 14:50   

o matko i córko <jezu> 2km niepotrzebnego druciarstwa...
lesdud napisał/a:
(najstarszy i podobno najlepszy zakład montażu w Bydgoszczy).


1 . to że najstarszy to widać, bo kiedys na estetyke mało zwracano uwage, miało jeździc a nie wyglądac...2. najlepszy...może być, co by potwierdzało nr. 1 ze mają tyle zamówień że brak im czasu na estetyke. Ale patrząc po tym co tu odwalili to wątpliwe jest to że są najlepsi <lipa>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-27, 18:09   

najlepsi z najgorszych <hura>
 
 
lesdud 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5hp24 ECX
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 preFL
Wiek: 42
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 145
Skąd: ololice Inowrocławia
Wysłany: 2014-11-28, 02:58   

karol208 napisał/a:
Brak kompensacji rozdzielaczy na wtryski. Ja bym puścił dwa osobne filtry FL, czujnik ciśnienia i temperatury powinien być za filtrem FL, wężyki trochę długie (wkrętka - wtrysk). W tym silniku hanki da się ładnie upchać (szkoda osłony silnika). Ciekawe opaski zaciskowe węży LPG, czy nie zrzuci węży przy przyrostach ciśnienia?
Ogólnie osprzęt ok kwestia uporządkowania tego i ustawienia.


Koledzy, podpowiedzcie mi co daje kompensacja - muszę się czymś podeprzeć jak pojadę by przerobili?
Dlaczego czujnik powinien być za filtrem fazy lotnej?
Dlaczego lepiej jak są 2 osobne filtry fazy lotnej?
Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)?
W czym lepsze faro od miedzi?

Auto spala mi od 16 do 19l LPG w cyklu mieszanym. Samej trasy nie sprawdzałem. Spalanie na gazie wychodzi średnio o 2-3 litry więcej na 100km niż to co pokazuje FIS - czy to normalne?

A czy to że nie ma kompensacji - to może dlatego że reduktor jest KME Twin (NOWOŚĆ - 2xSilver w jednym) - czy może być tak, że on nie potrzebuje kompensacji?

Ps.Za instalację zapłaciłem 3900 (miało być wstępnie 4400). Upust miałem po znajomości niby- bo monterzy instalowali już w szwagra 8 autach LPG i to na jego zniżkach mi założyli. Szwagier nigdy nie miał problemów w żadnym aucie, ale to były auta typu corsa, micra, swift (L-ki).

Instalacja to:
komp: STAG
wtryski: HANA zielone
reduktor: KME Twin do 400KM
Wlew we wlewie (cały- nie wkręcany)
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu

czy to dobra cena za tzw. "druciarstwo". Czy to z powodu tej ceny nie mogłem liczyć na lepszą estetykę?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 06:05   

To normalne. Połakomileś się na taniośc teraz bedzie trza poprawiać :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-11-28, 08:13   

podobnie montuje brc
jakby co a na pewno nie lepiej :)

Jak to mówią praw fizyki się nie da niczym zniwelować
-kompensacja -ma na celu wyrównanie ciśnień czyli jak depniesz to na jednej listwie może być 1,0 a na drugiej 0,5 powiedzmy a komp zobaczy 1,0 np
- czujnik powinien być za filtrem fazy lotne- dlatego że raz to filtr może ograniczać ciśnienie druga sprawa że niefiltrowany gaz może zapchać mapsensor
-Czy tak duża odległość z wtrysku do wkrętki na coś wpływa (np. wioększe zuzycie LPG)- chodzi bardziej o wkręcanie się auta na obroty i droga jest mniejsza tym spadek mocy na lpg jest mniej odczuwalny spalanie też jest mniejsze
prawdopodobnie masz wkrętki dane tak jak daje brc czyli pod wiatr jak wiertarka podeszła czyli bez zdejmowania kolektora .
co do miedzi jest ok porównywalna z faro tylko jak ktoś ją po drodze nie załamał ;)
a przy faro jest to nie możliwe !
Zabawki masz ok tylko wykonanie takie poniżej krytyki styl brc tylko brc na takim gniocie będzie sobie radziło znakomicie .
Gdzie przy stagu mogą być problemy

http://lpg-forum.pl/post5...s8%20d2#p586164
http://lpg-forum.pl/post4...a8%20d2#p426421
http://lpg-forum.pl/post4...ilit=a8#p491022
http://lpg-forum.pl/post5...ilit=a8#p502881

a mogło być w takim stylu


Można to tanio poprawić nawet samemu w 1-2 godziny tylko jak wkrętki ok
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-28, 10:54   

lesdud napisał/a:
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu

Literówka?
_________________
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-28, 11:59   

Witam!

SenatorS8 napisał/a:
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.

Stefan.

DODANO:
Witam!

krzychu22.p1i napisał/a:
lesdud napisał/a:
Butla w kole 56l (zablokowany zawór) - wchodzi 65litrów gazu

Literówka
-nie .Zycie.Po prostu tyle wejdzie.
Cytat:
komp: STAG


SenatorS8 napisał/a:
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.

lesdud napisał/a:
komp: STAG
-Pozbadz sie tego bo to zrodlo klopotow.Mysle ze chyba tylko Karol 208 potrafi to "ogarnac"

Pozdrawiam.Stefan.

DODANO:
Witam!

Cos sie "skiepscilo" i nie mozna edytowac oraz "uciekaja" posty w trakcie pisania.

Stefan.


Witam!
Edytuj proszę Swoje posty i nie pisz jeden pod drugim

ernesto.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-11-28, 12:05   

majkaistefan napisał/a:
Witam!

SenatorS8 napisał/a:
Czemu nie zalozone do zasilania FARO tylko miedz
-tu sie zachowali moim zdaniem przytomnie.

Stefan.


Rozwiń proszę teorię. Czy tu chodzi o to, że w FARO powodem są te końcówki co zwężają średnicę a w miedzi jest ona stała o ile się nie zagnie?
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2014-11-28, 14:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.