Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[ S8 D2 2002 ] Podniesienie mocy w S8  
Autor Wiadomość
przemoR888 
Moje A8


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 27 Paź 2009
Posty: 263
Skąd: wielkopolska/ Piła
Wysłany: 2010-02-22, 22:03   

szkoda że nie przerabiali silnika 4,2 na jakieś 2000KM :mrgreen:
 
 
pet3r 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 24 Wrz 2009
Posty: 246
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2010-02-22, 23:09   

opanowali tuning 2.2T to teraz tylko dorzucają większe turbiny i konie rosną :)
liczyłem na uturbianie 4.2 :-/
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-05-18, 14:21   

pet3r napisał/a:

liczyłem na uturbianie 4.2 :-/


http://www.pes-tuning.com/
 
 
cichusz 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a4 b5
Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 10
Skąd: Radom
Wysłany: 2010-05-20, 13:40   

nio wlasnie pes-tuning.com wedlug mnie 4.2 biturbo???- NIE ale 4.2 kompressor jak naj bardziej TAK. do kompressora ladujacego do 0.7bar nie trzeba nic zakowac. zwykly tez da rade.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-05-20, 15:52   

pet3r napisał/a:
liczyłem na uturbianie 4.2 :-/

Osobiście to nie wiem czy jest sens uturbiania naszego wolnnossącego 4,2V8... koszty zrobią się niebotyczne :roll:

Jeżeli chciałbyś bawić się w coś takiego i takie koszty to wg. mnie dużo łatwiej kupić jakiś silnik z RS6 C5 4,2V8 Bi-turbo i wrzucać w budę D2-ki... koszty może i większe ale konstrukcja fabryczna jest moim zdaniem lepsza niż ewentualne przeróbki ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-20, 16:37   

jedyne co można sensownie moim zdaniem zrobić to lekki program w ECU, zwiększający lekko (może ze 2-3%) moment w całym przebiegu - co w odpowiedzi zwiększy trochę moc, poza tym o ile dałoby się to zrobić programowo to podnieść max RPM z około 6200 na np 6400 co też parę koni doda i dodatkowo adrenalinki (lubię wysokie obroty), do tego pewnie trzeba by też program w skrzyni dłubać - czyli koszty i tak byłyby dość spore, stąd zapewne praktyczny brak takich modyfikacji?
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-05-20, 20:43   

Każdy ma swoje racje, ja podchodzę do tego tak:

- A8 służy mi na co dzień i czy miałbym pod maską 150 KM czy 400 KM to wykorzystywał bym je podobnie ponieważ sam na siebie nałożyłem tryb spokojnego dojeżdżania do pracy (względy bezpieczeństwa i finansowe).

- Auto X na weekendy które za jakiś czas zakupię będzie służyło do uwalniania pokładów adrenaliny. Takie auto wręcz nawet trzeba cały czas dłubać i szukać swojej granicy (mowa o silniku, zawieszeniu, wyglądzie itp). Dla mnie takie rozwiązanie ma sens i uzasadnienie, z autem można związać się na wiele lat.

Modyfikacje samochodu używanego codziennie (mowa o czymś grubszym) dla mnie są jak wyrzucone pieniądze w błoto. Auto takie za jakiś czas trzeba sprzedać i kupić nowsze. Często później trudno jest znaleźć amatora na nie seryny samochód nie mówiąc już o odzyskaniu pieniędzy.
 
 
MorgothV8
[Usunięty]

Wysłany: 2010-05-21, 05:35   

Dokładnie, ja stawiam na niezawodność. I tutaj A8 nie zawodzi praktycznie (tfu tfu) nigdy
OT: Oby nie zawiodła mnie w drodze do Murmańska zimą...
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-02-24, 06:43   

Ciekawe czy naprawdę te dwadzieścia koników więcej się robi http://www.audipages.com/...temArticle.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.