Autor |
Wiadomość |
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2010-02-22, 22:03
|
|
|
szkoda że nie przerabiali silnika 4,2 na jakieś 2000KM :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
pet3r
Moje A8
Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Octavia II RS
Pomógł: 2 razy Dołączył: 24 Wrz 2009 Posty: 246 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2010-02-22, 23:09
|
|
|
opanowali tuning 2.2T to teraz tylko dorzucają większe turbiny i konie rosną
liczyłem na uturbianie 4.2 :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
|
|
|
|
cichusz
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: a4 b5
Dołączył: 09 Maj 2010 Posty: 10 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2010-05-20, 13:40
|
|
|
nio wlasnie pes-tuning.com wedlug mnie 4.2 biturbo???- NIE ale 4.2 kompressor jak naj bardziej TAK. do kompressora ladujacego do 0.7bar nie trzeba nic zakowac. zwykly tez da rade. |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-05-20, 15:52
|
|
|
pet3r napisał/a: | liczyłem na uturbianie 4.2 :-/ |
Osobiście to nie wiem czy jest sens uturbiania naszego wolnnossącego 4,2V8... koszty zrobią się niebotyczne :roll:
Jeżeli chciałbyś bawić się w coś takiego i takie koszty to wg. mnie dużo łatwiej kupić jakiś silnik z RS6 C5 4,2V8 Bi-turbo i wrzucać w budę D2-ki... koszty może i większe ale konstrukcja fabryczna jest moim zdaniem lepsza niż ewentualne przeróbki ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-20, 16:37
|
|
|
jedyne co można sensownie moim zdaniem zrobić to lekki program w ECU, zwiększający lekko (może ze 2-3%) moment w całym przebiegu - co w odpowiedzi zwiększy trochę moc, poza tym o ile dałoby się to zrobić programowo to podnieść max RPM z około 6200 na np 6400 co też parę koni doda i dodatkowo adrenalinki (lubię wysokie obroty), do tego pewnie trzeba by też program w skrzyni dłubać - czyli koszty i tak byłyby dość spore, stąd zapewne praktyczny brak takich modyfikacji? |
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-05-20, 20:43
|
|
|
Każdy ma swoje racje, ja podchodzę do tego tak:
- A8 służy mi na co dzień i czy miałbym pod maską 150 KM czy 400 KM to wykorzystywał bym je podobnie ponieważ sam na siebie nałożyłem tryb spokojnego dojeżdżania do pracy (względy bezpieczeństwa i finansowe).
- Auto X na weekendy które za jakiś czas zakupię będzie służyło do uwalniania pokładów adrenaliny. Takie auto wręcz nawet trzeba cały czas dłubać i szukać swojej granicy (mowa o silniku, zawieszeniu, wyglądzie itp). Dla mnie takie rozwiązanie ma sens i uzasadnienie, z autem można związać się na wiele lat.
Modyfikacje samochodu używanego codziennie (mowa o czymś grubszym) dla mnie są jak wyrzucone pieniądze w błoto. Auto takie za jakiś czas trzeba sprzedać i kupić nowsze. Często później trudno jest znaleźć amatora na nie seryny samochód nie mówiąc już o odzyskaniu pieniędzy. |
|
|
|
|
MorgothV8 [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-05-21, 05:35
|
|
|
Dokładnie, ja stawiam na niezawodność. I tutaj A8 nie zawodzi praktycznie (tfu tfu) nigdy
OT: Oby nie zawiodła mnie w drodze do Murmańska zimą... |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
|
|
|
|
|