Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 4.2 Quattro 2001  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-02, 22:21   

Zawsze mnie korciło aby sobie kupić jakiś trzydrzwiowy sportowy samolocik..............nie znam się na hondeczkach ale chyba widziałem takie nadwozie z diodowymi lampami z tyłu w nadwoziu ciemny granat ul 1000lecia Lublin - lipiec.
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-19, 21:53   

Jako, że wymiana maski spowodowała, że zagościła u mnie pokrywa od S8 z grillem od tego samego modelu postanowiłem iśc za ciosem i przerobić zewnętrznie swoje zwykłe A8 na S8. Zapewne wielu z was będzie zdziwionych czmu Avusy od S8 z przed liftu... Otóż po pierwsze bardzo ciężko dostać Avusy od S8 D2 po lifcie a te kupiłem w super atrakcyjnej cenie, mi się generalnie moje 8 teraz bardzo podoba :-)
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-20, 09:57   

Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)

Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-20, 10:21   

sebos17 napisał/a:
Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)

Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną


zdecydowanie sprzedaj A6 i w to miejsce kup Prelude zaś swoje A8 zmień na A8 4.2 albo S8 :mrgreen:
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-20, 10:27   

Max z tego wniosek wszystkie drogi prowadzą do dużych i szybkich samochodów ;-) A tak serio, jedno "oszczędniejsze" na co dzień musi zostać, które zobaczymy wiosną

Tak na marginesie, moja locha :-P http://www.a8team.pl/topics4/1238.htm#14883
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-20, 10:38   

sebos17 napisał/a:
(...) Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną

A ja powiem tak...
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-20, 11:05   

FOSS napisał/a:

A ja powiem tak...
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon.


eSą nie latałem, dlatego jeżeli nawet dojdzie do zmian to najpierw pomacam, zdegustuję, wypróbuję. Jeżeli nie zmieści się w moich kryteriach to wybór będzie jeden.

Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie, do S8 założyć zawieszenie od A8. Względem fabrycznego A8 zyskamy mocniejszy silnik, lepsze hamulce i inne dobrodziejstwa wynikające z modelu S8 a przy tym będzie to tańsze i łatwiejsze rozwiązanie w porównaniu do podnoszenia walorów użytkowych zwykłej A8. Jeżeli zapadnie decyzja o sprzedaży auta zawieszenie można zamontować z powrotem i nie będzie śladu modyfikacji.
 
 
djdemon_pl 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 20 Wrz 2009
Posty: 159
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-09-20, 11:14   

No właśnie Panowie - ja w swojej A8 mam zawieszenie od eski - tak poprzedni klient sobie zamówił - ale muszę przyznać - że komfort odbiega zdecydowanie od poprzedniej A8 z "normalnym: zawieszeniem... Przyznam, że boję się zbliżającej zimy i większych dziur na drodze.

Jak to jest z faktem przywrócenia zawieszenia od A8 - dużo modyfikacji ?
_________________
"Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-20, 11:27   

sebos17 napisał/a:
(...) Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie...

No cóż... nie śmiałem proponować ale... całkiem słusznie i naukowo...
bądź co bądź to auto jest dla Ciebie a nie ty dla auta więc jeżeli tak będzie Ci lepiej i wygodniej to można zrobić tak jak mówisz ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-28, 15:30   

tak sie teraz prezentuje moja A8, wizualnie zrobiona na sssss





No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-12-28, 16:16   

Max napisał/a:
No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć

Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?

Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-28, 16:36   

FOSS napisał/a:
Max napisał/a:
No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć

Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?

Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-)


osoba z zewnątrz ale na forum jest zarejestrowany kolega, zapewne się pochwali ;-) Co do A8 to drugi raz już raczej takiego auta nie kupie :-)
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-12-28, 17:32   

Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
bronko86 
Moje A8


Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 37
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 87
Skąd: dolnyslask
Wysłany: 2010-12-28, 17:38   

Ja tam szukam D3 a miałem eseD2, więc nie każdy :mrgreen:
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-12-28, 17:50   

daro72 napisał/a:
Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył.


ja akurat stałem się właścicielem mojej A8 zupełnie przez przypadek, gdybym normalnie kupował auto na pewno bym nie brał pod uwagę Audi A8 :) generalnie po pół roku eksploatacji i 5000 przejechanych kilometrów mam pozytywne wrażenia, bardzo fajny samochód ale zupełnie nie dla mnie ;-)
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.