Autor |
Wiadomość |
JIMM [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-08-02, 21:21
|
|
|
Zawsze mnie korciło aby sobie kupić jakiś trzydrzwiowy sportowy samolocik..............nie znam się na hondeczkach ale chyba widziałem takie nadwozie z diodowymi lampami z tyłu w nadwoziu ciemny granat ul 1000lecia Lublin - lipiec. |
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-19, 20:53
|
|
|
Jako, że wymiana maski spowodowała, że zagościła u mnie pokrywa od S8 z grillem od tego samego modelu postanowiłem iśc za ciosem i przerobić zewnętrznie swoje zwykłe A8 na S8. Zapewne wielu z was będzie zdziwionych czmu Avusy od S8 z przed liftu... Otóż po pierwsze bardzo ciężko dostać Avusy od S8 D2 po lifcie a te kupiłem w super atrakcyjnej cenie, mi się generalnie moje 8 teraz bardzo podoba :-)
|
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-09-20, 08:57
|
|
|
Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)
Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną |
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-09-20, 09:21
|
|
|
sebos17 napisał/a: | Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)
Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną |
zdecydowanie sprzedaj A6 i w to miejsce kup Prelude zaś swoje A8 zmień na A8 4.2 albo S8 :mrgreen: |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-09-20, 09:27
|
|
|
Max z tego wniosek wszystkie drogi prowadzą do dużych i szybkich samochodów ;-) A tak serio, jedno "oszczędniejsze" na co dzień musi zostać, które zobaczymy wiosną
Tak na marginesie, moja locha :-P http://www.a8team.pl/topics4/1238.htm#14883 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-20, 09:38
|
|
|
sebos17 napisał/a: | (...) Może to dziwne, ale gdyby nie forum prelude zapewne bym ją kupił... Mam około 195 cm wzrostu, trochę wymęczony kręgosłup, autem rocznie robię około 20-30 tys a w prelude na 18" trudno mówić o komforcie... Wiosną trafiłem na A8 2.8 quattro manual więc ją zawinąłem i tak się taczam sobie. Chodzi mi po głowie, aby sprzedać A6 i A8 na rzecz S8 tylko gdzie ja tym będę jeździł? ;-) a może A8 zostawić i kupić zamiast A6 prelke? :mrgreen: pomyślimy wiosną |
A ja powiem tak...
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
sebos17
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Sty 2010 Posty: 623 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2010-09-20, 10:05
|
|
|
FOSS napisał/a: |
A ja powiem tak...
jeżeli piszesz że masz wymęczony kręgosłup i narzekasz na komfort Prelude to polecam - nie kupuj S8... kup A8 4.2V8 po lifcie (najlepiej z końcówki produkcji bo łatwiej trafić mało zmęczone i full opcję) i będziesz miał auto mocne i komfortowe...
eSa ma swój urok ale zawiecha jest twarrrrrda niezależnie od rozmiaru opon. |
eSą nie latałem, dlatego jeżeli nawet dojdzie do zmian to najpierw pomacam, zdegustuję, wypróbuję. Jeżeli nie zmieści się w moich kryteriach to wybór będzie jeden.
Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie, do S8 założyć zawieszenie od A8. Względem fabrycznego A8 zyskamy mocniejszy silnik, lepsze hamulce i inne dobrodziejstwa wynikające z modelu S8 a przy tym będzie to tańsze i łatwiejsze rozwiązanie w porównaniu do podnoszenia walorów użytkowych zwykłej A8. Jeżeli zapadnie decyzja o sprzedaży auta zawieszenie można zamontować z powrotem i nie będzie śladu modyfikacji. |
|
|
|
|
djdemon_pl
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 159 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-20, 10:14
|
|
|
No właśnie Panowie - ja w swojej A8 mam zawieszenie od eski - tak poprzedni klient sobie zamówił - ale muszę przyznać - że komfort odbiega zdecydowanie od poprzedniej A8 z "normalnym: zawieszeniem... Przyznam, że boję się zbliżającej zimy i większych dziur na drodze.
Jak to jest z faktem przywrócenia zawieszenia od A8 - dużo modyfikacji ? |
_________________ "Wierny Ideałom"
Było: A8 4.2 '95, A8 4.2 D2 FL '99,
Jest: A8 4.2 D3 FL '05 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-09-20, 10:27
|
|
|
sebos17 napisał/a: | (...) Jest jeszcze jedno rozwiązanie, co prawda uwłaczające ideę S8, jednak pozostanie komfort i moc 8-) a mianowicie... |
No cóż... nie śmiałem proponować ale... całkiem słusznie i naukowo...
bądź co bądź to auto jest dla Ciebie a nie ty dla auta więc jeżeli tak będzie Ci lepiej i wygodniej to można zrobić tak jak mówisz ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-12-28, 15:30
|
|
|
tak sie teraz prezentuje moja A8, wizualnie zrobiona na sssss
No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-12-28, 16:16
|
|
|
Max napisał/a: | No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć |
Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?
Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-12-28, 16:36
|
|
|
FOSS napisał/a: | Max napisał/a: | No i moja ślicznotka zmieniła właściciela, trafiła w dobre ręce ;-) wątek można zamknąć |
Ktoś z klubu czy osoba z zewnątrz?
Ciekaw jestem kiedy za nim zatęsknisz... ;-) |
osoba z zewnątrz ale na forum jest zarejestrowany kolega, zapewne się pochwali ;-) Co do A8 to drugi raz już raczej takiego auta nie kupie :-) |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-12-28, 17:32
|
|
|
Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-12-28, 17:38
|
|
|
Ja tam szukam D3 a miałem eseD2, więc nie każdy :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Max
Moje A8
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 64 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-12-28, 17:50
|
|
|
daro72 napisał/a: | Dziwi mnie trochę, że każdy z forumowiczów który sprzeda swoją ósemkę stanowczo stwierdza iż nie powróci do A8/S8. Dziwi mnie to bo większość z nas kupowało te auta świadomie i na początku je chwalą, a potem większość z nich twierdzi iż są to auta bardzo awaryjne. Każde auta bez względu na markę mają prawo się psuć. Jest tylko ta różnica że niektóre z części są od kilku do kilkudziesięciu procent droższe. Ale każdy z nas kupując to auto z tym się liczył. |
ja akurat stałem się właścicielem mojej A8 zupełnie przez przypadek, gdybym normalnie kupował auto na pewno bym nie brał pod uwagę Audi A8 generalnie po pół roku eksploatacji i 5000 przejechanych kilometrów mam pozytywne wrażenia, bardzo fajny samochód ale zupełnie nie dla mnie ;-) |
_________________ Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
|
|
|
|
|
|