Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 4.2 Quattro 2001  
Autor Wiadomość
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-08-02, 22:21   

Zawsze mnie korciło aby sobie kupić jakiś trzydrzwiowy sportowy samolocik..............nie znam się na hondeczkach ale chyba widziałem takie nadwozie z diodowymi lampami z tyłu w nadwoziu ciemny granat ul 1000lecia Lublin - lipiec.
 
 
Max 
Moje A8



Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Była Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: Było A8
Wiek: 41
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-09-19, 21:53   

Jako, że wymiana maski spowodowała, że zagościła u mnie pokrywa od S8 z grillem od tego samego modelu postanowiłem iśc za ciosem i przerobić zewnętrznie swoje zwykłe A8 na S8. Zapewne wielu z was będzie zdziwionych czmu Avusy od S8 z przed liftu... Otóż po pierwsze bardzo ciężko dostać Avusy od S8 D2 po lifcie a te kupiłem w super atrakcyjnej cenie, mi się generalnie moje 8 teraz bardzo podoba :-)
_________________
Było śliczne Audi A8 4.2 Quattro 2001r.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-09-20, 09:57   

Prelude bardzo fajna, mam do niej słabość bo sam chciałem kupić z oczywiście H22A pod maską. Śledziłem forum prelude z rok czasu, już byłem napalony na jedną klubową sztukę z dużą ilością gadżetów JDM, jednak pech chciał, że rozwaliłem piękną setkę C4, kasa została zablokowana, jak odzyskałem $ zbliżała się zima i dałem sobie spokój z prelude a czymś jeździć trzeba było więc kupiłem A6 C4 2.8 QUATTRO ;-)