Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-12-21, 13:00
|
|
|
Kolego marcinusss, ostrzegam.
Zaostrzasz swoje wypowiedzi coraz bardziej i jak tak dalej pójdzie zaczniemy usuwać całe twoje wypowiedzi.
Sam pisałeś do kolegi o jakiejś "babce dewotce" więc czego oczekujesz od strony przeciwnej.
Jak się koledzy nie opanujecie to temat trafi do śmietnika.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
marcinusss
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 49 Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-21, 13:27
|
|
|
FOSS napisał/a: | Kolego marcinusss, ostrzegam.
Zaostrzasz swoje wypowiedzi coraz bardziej i jak tak dalej pójdzie zaczniemy usuwać całe twoje wypowiedzi.
Sam pisałeś do kolegi o jakiejś "babce dewotce" więc czego oczekujesz od strony przeciwnej.
Jak się koledzy nie opanujecie to temat trafi do śmietnika.
Pozdrawiam, FOSS | Spoko spoko sytuacja opanowana <okioki> |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-21, 14:15
|
|
|
Testowalem na mojej pierwszej niuni bo puszczala brzydkie niebieskie bąki z rana przez chwile po odpaleniu.co ja tam nie wlewalem i nic.do omegi co klawiatura cykala dolalem doktorka.uciszylo na pare dni potem mocniej cykalo.znam typa co nalal do diesla doktorka i mu sie "wsciekl" turbina do wymiany....takie znam.moze i jak od nowosci by stosowac to by wydluzylo eksploatacje |
_________________
|
|
|
|
|
marcinusss
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 49 Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-21, 14:55
|
|
|
krystek78 napisał/a: | Testowalem na mojej pierwszej niuni bo puszczala brzydkie niebieskie bąki z rana przez chwile po odpaleniu.co ja tam nie wlewalem i nic.do omegi co klawiatura cykala dolalem doktorka.uciszylo na pare dni potem mocniej cykalo.znam typa co nalal do diesla doktorka i mu sie "wsciekl" turbina do wymiany....takie znam.moze i jak od nowosci by stosowac to by wydluzylo eksploatacje | Doktorek to kolego zupełnie co innego czyli kisiel totalny syf.Pozdro. |
|
|
|
|
|
|
|
krystek78
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46 Dołączył: 21 Mar 2013 Posty: 187 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:25
|
|
|
Wiem o tym kolego |
_________________
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2013-12-21, 15:34
|
|
|
Ja stosowałem ceramizery w każdym swoim aucie.
Nie wiem jak to on robi ale sprężanie wyrównuje i silnik ciszej chodzi.
Aktualnie w audi mam przejechane z ceramizerem 2 dawki na raz ponad 4tyś km i sprężanie mam 12,5bar na każdym. Przed zalaniem ciśnienie oscylowało różnie od 11,5 do 12.
W każdym aucie mi pomagał ceramizer. Jedyne co to uszczelniaczy zaworowych nie naprawia i innych uszczelnień gumowych. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
marcinusss
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 49 Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 19 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2013-12-21, 16:43
|
|
|
karol208 napisał/a: | Ja stosowałem ceramizery w każdym swoim aucie.
Nie wiem jak to on robi ale sprężanie wyrównuje i silnik ciszej chodzi.
Aktualnie w audi mam przejechane z ceramizerem 2 dawki na raz ponad 4tyś km i sprężanie mam 12,5bar na każdym. Przed zalaniem ciśnienie oscylowało różnie od 11,5 do 12.
W każdym aucie mi pomagał ceramizer. Jedyne co to uszczelniaczy zaworowych nie naprawia i innych uszczelnień gumowych. | No widzisz kolego ale co niektórzy będą negować to co robimy lub mamy zamiar zrobić choć byś dowodów 1000 tu przedstawił.Pozdro. <okioki> |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 21:46
|
|
|
kurde ostatnio cos o tym ceramizerze wspomonal moj mechanik, ze u kogos to zastosowal i faktycznie polepszylo sie to i owo,a le jakos sie nie moglem zdecydowac
Ale z tego co tu czytam jesli faktcznie poprawia to jak rowniez przedluza zywotnosc silnika to czemu by nie sprobowac....no bo jak narazie to nikt sie negatywnie nie wypowiedzial na ten temat oprocz tego ze "po co lac jesli silnik ok" ... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-12-21, 21:59
|
|
|
Kolega marcinusss ma rację, bo ceramizer naprawdę daje radę. Co prawda do a8 jeszcze nie lałem, ale kiedyś zapodałem w celice VII i kultura pracy silnika poprawiła się i znacząco ucichł. A do tego wielu mechaników to poleca, a więc czemu nie? A co do ostrzeżenia dla kolegi, to nie on zaczął, bo ktoś inny wyjechał z poziomem inteligencji, ja bym zareagował podobnie. Tyle w temacie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 22:06
|
|
|
beyer28 napisał/a: | Kolega marcinusss ma rację, |
bo Marciny zawsze maja racje <hura>
...ale abstrahując od tego co kto komu powiedzial....czy ktos da jakis przyklad negatywnego wplywu ceramizera na podzespoly badz zywotnosc silnika....no bo jezeli sa przeciwnicy takich specyfikow to chyba maja jakies negatywne doswiadczenia z nimi .... |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-12-21, 23:52
|
|
|
Jeżeli ktoś stosuje, to jaki sprawdzony specyfik wlewa? Wiem ze jest tego troszkę na rynku i jak wszystko pewnie są badziewia i porządne ceramizery. Nigdy w praktyce tego nie zgłębiłem |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-21, 23:57
|
|
|
i to jest wlasciwe pytanie...co polecacie ze sprawdzonych specyfikow |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
|
|
|
|
|