Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 ALL] Modyfikator Plus /ceramizery i inne dodatki  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-22, 00:17   

no i to moze byc cos... znana dobra firma...czemu by nie sprobowac ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2013-12-22, 00:27   

martin_rs4 napisał/a:
no i to moze byc cos... znana dobra firma...czemu by nie sprobowac ;)

Dokładnie. Tylko z tego względu się zdecydowałem, ale też nie od razu. Przypadkowo w moje ręce trafił taki środek: http://www.liqui-moly.pl/...etail?Itemid=0, który zalałem do 2,8 AAH. Zniknęło zjawisko stukania popychaczy przy rozruchu (od startu cicha praca silnika), co mnie zdumiało. Ogólnie silnik zaczął pracować równiej i ciszej, a auto miało nalatane 180 tysi. Po jakimś czasie, jak już miałem internet (tak, to było wiele lat temu) znalazłem tę firmę i znalazłem coś takiego jak ceramizer, więc postanowiłem też wypróbować.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-22, 10:10   

Jeżeli ktoś nie uznaje takich specyfików to jego sprawa , sam po raz pierwszy podchodziłem do tego z dystansem, ale złego zdania o tym nie mogę powiedzieć. Widać że w audi z nicasilem też spełnia swoją funkcję. Najważniejsze to przejechać te pierwsze 200km tak jak piszą do 2800obr i delikatnie.
taki ja zawsze stosowałem



Tutaj mam fotkę w moim byłym Sirionie też zagościł ceramizer pomiar sprężania po remoncie silnika i dotarciu ok 13,5bar po zastosowaniu ceramizera i przebiegu kilku tys km tak jak na foto
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-22, 10:28   

to teraz pytanie tego typu...czy mozna to zastosowac w silniku o przebiegu powyzej 250.000km. Ja tez mam to zjawisko stukania popychaczy przy rozruchu mimo czestych wymian oleju (co 10kkm) <onie>

poza tym takie jedno opakowanie jakie przedstawil pebo leje sie na 6L oleju...czyli do 8L trzaby by dolac jeszcze 1/4 kolejnego...czy nie koniecznie? :)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-12-22, 10:41   

Tutaj instrukcja do ceramizerow.pl
http://www.ceramizer.pl/c...asady%20silniki

A tem LM do uciszenia popychaczy to w dowolnym momencie eksploatacji i zalecany przy każdej wymianie oleju
_________________

 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-22, 10:50   

karol208 napisał/a:
A tem LM do uciszenia popychaczy to w dowolnym momencie eksploatacji i zalecany przy każdej wymianie oleju


no i git <okioki> bo w poniedziałek bede wymieniał olej na nowy to od razu wypróbuje :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
marcinusss 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2 40V
Wiek: 49
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 19
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-12-22, 12:16   

martin_rs4 napisał/a:
to teraz pytanie tego typu...czy mozna to zastosowac w silniku o przebiegu powyzej 250.000km. Ja tez mam to zjawisko stukania popychaczy przy rozruchu mimo czestych wymian oleju (co 10kkm) <onie>

poza tym takie jedno opakowanie jakie przedstawil pebo leje sie na 6L oleju...czyli do 8L trzaby by dolac jeszcze 1/4 kolejnego...czy nie koniecznie? :)
Kolego ja też mam nieraz to zjawisko.W książce o audi A8 S8,którą posiadam w wersji pdf jest to opisane,że jest to zjawisko normalne i nie ma co się przejmować.Zobaczymy jak będzie po aplikacji ceramizera.Pozdro.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-22, 12:52   

Tuleja cylindra posiada pory, które umożliwiają gromadzenie się w nich oleju podczas pracy silnika i jego smarowanie, ale jeśli zaleje się "uszlachetniacze" to te pory zostają wypełnione i wyrównana powierzchnia styku.. Więc jak ma to działać? Gdzie ten olej ma się osadzać?
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-22, 13:08   

a to ciekawe jest co tu piszesz ... <hmm>

pytanie tylko czy srodek do uciszenia popychaczy dziala na podobnej zasadzie co ceramizer....?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-12-22, 14:54   

zjawisko stuku popychaczy to to samo co te stuki spowodowane niby nastawnikiem faz rozrzadu czy to ten sam objaw i chodzi o to samo czy to zupelnie coś innego ??
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 49
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2013-12-22, 15:22   

martin_rs4 napisał/a:
to teraz pytanie tego typu...czy mozna to zastosowac w silniku o przebiegu powyzej 250.000km. Ja tez mam to zjawisko stukania popychaczy przy rozruchu mimo czestych wymian oleju (co 10kkm) <onie>

poza tym takie jedno opakowanie jakie przedstawil pebo leje sie na 6L oleju...czyli do 8L trzaby by dolac jeszcze 1/4 kolejnego...czy nie koniecznie? :)

Do 4,2 spokojnie możesz wlać dwa opakowania środka do wyciszania zaworów, a ceramizer (ceretec, albo ten, o którym pisze karol208, sprawdzałem, też dobry i tańszy) to oddzielna sprawa. Oba środki nie przeszkadzają sobie tzn. środek do zaworów i ceramizer. Oczywiście, suma składników czyli oleju do silnika i dodatków nie może być większa niż zalecany poziom oleju w silniku. Czyli jeśli masz poziom oleju na optimum (środek na bagnecie), to przed dolaniem nie zaszkodzi odciągnąć nieco oleju - wystarczy zastosować strzykawkę (np. taką dużą do nasączania mięsa, koszt 6 złociszy i rurkę igielitową). I ważne to co napisali krzychu22.p1i i karol208. Są to reakcje fizykochemiczne (szczegóły innym razem), więc zaczynają działać po pewnym czasie, wymagają czasu aby wniknąć we wszystkie przestrzenie między mechanizmami, pory i zagłębienia w metalu, odpowiedniej temperatury, a to wszystko wymaga czasu, więc i pracy silnika. Dobrze zatem wlać to przed jakąś trasą, a później niech to odstoi pewien czas (doba, dwie) - aby się "nasączyło". To tak w naprawdę maksymalnym skrócie.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 17:22   

Ile to ja godzin spędziłem na lekturze zanim wydałem te 66 zł to głowa mała. Aż wkońcu mysle mam dupowóz-daewoo nexię-silnik pracuje ok ale zobaczymy no i tam sobie to zapodałem na próbę. Po przejechaniu 1500km (sciśle do instrukcji) zauważyłem wiekszą kulturke pracy silnika-wyraźnie ciszej. Czy spalanie mniejsze to trudno powiedziec ale oleju przestała brac całkowicie chyba że depcze autobahnami to wtedy 3setki na 10tyś. A wcześniej było ok litra bo po 2 tyś dolałem ok ćwiartkę. Niejeden mechanik czy zwyczajnie ktos kto się zna dziwił się słysząc tę nexię a raczej jej nie słysząc bo tak cichutko i płynnie sobie cykała aż wsadziłem WMa :D

W A8 wlałem tez ceramizer a nawet dwa w odstępie 500km. Dużo jeździłem po miescie więc spokojnie sie rozprowadził i potem utrwalił co zaobserwowałem? WIekszą kulture pracy silnika-to samo co w nexii. Spalanie to już nie wypowoiadam się bo w miedzyczasie noga się zrobiła cięższa i chyba nie zauwazam róznicy jednak moje auta nie pala tyle co wiekszosc a nieco mniej-w podpisie widać A8 średnie spalanie z roku.

Ktoś tam uwierzy ktoś nie,ja wiem tylko że w dzisiejszych czasach technologia pozwala tworzyć bezawaryjne śilniki ale tego nie robia z wiadomego powodu-dlatego tez nie zastosuja zadnych nanotechnologi bo wtedy na serwisie nie zarobią. Wsio na temat.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2013-12-22, 17:41   

no i takie odpowiedzi mnie satysfakcjonują :D bo ci tzw. "przeciwnicy" jakos z braku argumentow ucichli <brawo2>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-12-22, 17:55   

martin_rs4, przeciwnik to nie zastosował tego więc nie wiem o co kaman ale jak ja zupy nie jadłem to nie powiem czy słona czy słodka. Nie przypominam sobie bym spotkał się z negatywną sprawdzona opinią-czyli że ktos kupił i mu silnik kaput. Owszem byli tacy co im kaput ale oni mieli motory juz w stanie agonii :)
CO najważniejsze to nie należy wrzucać ceramizera i motodoktora do jednej szuflady bo to dwa zupełnie inne srodki o innym stopniu przeznaczenia i działania.
1.Motodoktor reanimuje na jakis czas trupa i potrafi zaszkodzić sprawnemu motorowi.
2.Modyfikator plus-najdroższa rzecz podobna do ceramizera ale nie wglębiałem sie w to zbytnio
3.Ceramizer to rzecz mi znana o której juz sie wypowiedziałem powyżej.
4.Środki na bazie teflonu-opinie użytkowników sa rozbieżne więc nie zastosował bym i nie mozna po tym dać juz ceramizera.
5.Uszlachetniacze olejów np firmy Liqi Moly są cos warte ale i nie tanie więc nie stosowałem ich,jednak marka raczej przekonuje mnie że to nie do końca placebo więc zaszkodzić nie powinny,instrukcje zastosowania dość treściwe.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-12-22, 18:03   

W takim razie poczynię testy na własnym innym aucie. Do ślicznotki tego nie zaleję bo oleju nie bierze i jeździ jak wściekła to po co ruszać <niewiem> .Zobaczymy co to wyjdzie w praniu.
_________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.