Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-13, 23:53
|
|
|
robertas, martin_rs4, michalwruszak, Dzięki Panowie do ciemnej karoserii zawsze wolałem jasny środek. A co do pedantyczności to jak już coś robię, staram się aby błyszczało
A8 ma odświeżony cały przód. W tamtym roku miałem delikatną stłuczkę, po której została wymieniona maska oraz lewy błotnik - w sumie nie było takiej potrzeby, ale nie lubię naprawianych części
Pomalowane zostały maska, oba błotniki, zderzak i wrzuciłem wówczas grill S8. Części stare trzymam do wglądu dla ewentualnego przyszłego nabywcy, na chama można wrzucać i dalej jeździć |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-02-14, 06:53
|
|
|
Mariusz auto wygląda rewelacyjnie |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-14, 09:54
|
|
|
masz tel w podłokietniku?
działa? |
_________________
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-14, 14:34
|
|
|
matrose1983, Nie mam telefonu w podłokietniku, kiedyś był, ale został wymontowany. Pewnie przyuważyłeś to na jednym ze zdjęć, ale to zwykła komórka, która przypadkowo tam się znalazła
foss, Dokładnie...poprzedni właściciel jak i ja wielokrotnie zajeżdżaliśmy nim do Ciebie na różne naprawy
bazzzyl, Akurat tamta przejażdżka Bartku tak średnio była udana, bo jak pewnie pamiętasz zaczął Nam się grzać na światłach ze względu na wadliwy wiatrak klimatyzacji. Jakby co to zapraszam na kolejne przejażdżki
ernesto, Dzięki Erni. Akualnie wygląd tego auta jest zadowalający. Zostało jedynie w przyszłości odświeżyć tylny zderzak, bo przez tyle lat już kilka rysek zdążył nazbierać.
Najbardziej cieszy mnie, że przód udało się doprowadzić do odpowiedniego stanu. Gdy kupiłem go przód już był zmęczony trochę życiem. Jakieś minimalne pękniecia na zderzaku, dokładce. Mnóstwo kropek po kamyczkach na masce i błotnikach, a więc od razu chciałem coś z tym zrobić. Pech chciał, że któregoś pięknego dnia jakaś kobitka wjechała mi w tył na światłach, a że na N wówczas byłem to przestawiło mnie na samochód przede mną. Szczerze to uszkodzenia wielkie nie były, a dzięki pieniądzom uzyskanym z ubezpieczalni udało mi się wszystko pięknie naprawić i jeszcze sporo zostało. Jeśli chodzi o przód to zostało zrobione:
1. Zakup maski z grillem S8 wraz z pomalowaniem - 1100zł
2. Zakup błotnika lewego z pomalowaniem obu - 1000zł
3. Zderzak i dokładkę musiałem delikatnie pospawać ze względu na mikropęknięcia i oczywiście malowanko - 500zł
4. Zakupione zostały również odboje przednie i lewy halogen - 200zł
5. Extra zrobiłem wówczas jeszcze regenerację xenonów z ponowną polaryzacją odbłyśników i polerką kloszy - 750zł |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-14, 15:12
|
|
|
kawał dobrej roboty.
750zł gdzie robiles regeneracje xenonów?
u mne juz ledwo co swieca,widać w dzien poświatę zółtego z lamp |
_________________
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-15, 20:24
|
|
|
matrose1983, u mnie przed robotą było to samo, żółtawe jakby dymione światło i do tego wręcz brązowe klosze...kiepsko to wyglądało, ale po tylu latach to standard. Znajomy mechanik porozklejał lampy, zawiozłem odbłyśniki do zakładu zajmującego się metalizacją próżniową (stare odbłyśniki zamiast chromu posiadały już powypalane czarne plamy ), a ja z majstrem polerowałem klosze i pryzmaty kilka dni - po 1 dniu na klosz Wszystko wyszło elegancko aczkolwiek z polerki kloszy i pryzmatów byłem nie do końca zadowolony. Ogólnie dobrze wyszła polerka, ale mimo wszystko jasno żółty osadzik został, nie do spolerowania niestety. Byłem z tym nawet jeszcze u profesjonalisty w polerce i powiedział, że już nic więcej z tego nie uda się uzyskać, bo to niestety sam plastik jest przesiąknięty tym osadem, taki standard. Ale mimo wszystko mega jestem zadowolony, bo w końcu mam piękny, biały i intensywny xenon. Polecam wszystkim |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:02
|
|
|
ładnie ładnie,ja myslałem ze te 750zł to koszta oddania lamp do regeneracji tego seca co u nas na forum się ogłasza
innymi masz u mnie krechę za:
połamana podkładke rejestracji
odpryski na przednim grillu
pamiętaj,diabeł tkwi w szczegółach... |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:15
|
|
|
matrose1983 napisał/a: | pamiętaj,diabeł tkwi w szczegółach... |
Pamiętaj, że defekty stanowią o pięknie samochodu..
Ja robiłem regenerację w "regeneracja HC" z reklam forum, metalizacja próżniowa oraz polerka kloszy. We własnym zakresie polerowałem pryzmat. Efekt jest |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
matrose1983
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 201 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:20
|
|
|
no dobra,50% usprawiedliwiona
a ta uszczerbiona ramka to co,tak zostanie?!?! |
_________________
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:24
|
|
|
beyer28
Co tu dużo pisać |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|