Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 2000r 4.2 - Beyer28  
Autor Wiadomość
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 16:08   A8 D2 2000r 4.2 - Beyer28

Witam wszystkich!
Jako, że jestem na forum już od jakiegoś czasu i nie miałem wcześniej okazji przedstawić swojego auta to chciałbym to nadrobić <hihi>

Audi A8 D2 4.2 z 2000r, samochód w 2008 sprowadzony ze Szwajcarii. Ja osobiście zakupiłem je od jednego z naszych klubowych kolegów w połowie 2013r z przebiegiem 265000km, aktualnie ma 283000 km. Zakupu absolutnie nie żałuję, bo trafiła mi się dobrze utrzymana sztuka aczkolwiek parę rzeczy trzeba było zrobić, aby cieszyć się stanem bardzo dobrym. W "klubowych" rękach od 2011r i przez ten czas trochę rzeczy zostało w niej zrobione:

-montaż LPG przy 264000 km
-kompletny remont skrzyni biegów przy 260000 km
-kompletny rozrząd z pompą wody przy 279300 km
-wymieniona przednia szyba z powodu pajęczynki po kamieniu
-pompka spryskiwacza
-odma oleju (separator) - ori, ale używka w świetnym stanie
-radio CB wmontowane w półkę pod kierownicą + antena helikalna w miejsce starej anteny po telefonie
-całe drewno w środku oklejone na czarny połysk folią 3M
-nowy akumulator
-przedni grill S8
-nowe teleskopy tylnej klapy
-alu ramki na zegary
-wstawione recaro - pełna elektryka
-kierownica 3ramienna S8 z biegami
-amorki Bilstein B6 sport
-sprężyny od S8 1BE
-zdjęty kaganiec <amasz>
-przyciemnione tylne boczne i tylna szyba na max
-chłodniczka oleju bo ciekła
-komplet nowych opon zimowych Nankang Snow Viva 2 245/45 R18 100V XL (grudzień 2013)
-regeneracja tylnych zacisków przy 271746km (zapieczone tłoczki)
-tarcze Zimmerman i klocki Ferodo na przód przy 272800km
-pasek wieloklinowy Gates przy 274000km
-przelotowy tłumik końcowy, pięknie bzyczy <muzyka>
-naprawa elektrozaworów klimy, wymiana pompki nagrzewnicy (padła lewa strefa klimy)
-wymiana świec na Beru przy 274800km
-nowe uszczelki pokrywy zaworów po uprzedniej diagnozie nastawników
-ori felgi S-Line „słoneczka” R19 ET45
-regeneracja Xenonów z polaryzacją odbłyśników i polerką kloszy
-komplet używanych opon letnich Michelin Pilot Sport 3
255/40 ZR19 100Y
-wymiana kompletnego zawieszenia przedniego z łącznikami stabilizatora, drążkami kierowniczymi, końcówkami drążków i gumami stabilizatora przy 278800 km
-korek (OE) zbiorniczka płynu chłodniczego
-wentylator/wiatrak klimatyzacji Termotec
-tuner tv/odtwarzacz mp3
-tarcze TRW i klocki TRW na tył przy 282800 km
-aluminiowa rozpórka kielichów

Jeśli chodzi o wymiany olejów, filtrów i płynów to nie będę wypisywał dokładnie, bo to jest raczej oczywiste, ale tak z grubsza: olej silnikowy wymieniany średnio co 5tys km na Valvoline Max Life 5w40 - ostatnia wymiana 3 tyg temu przy 282800km. Jeśli chodzi o skrzynię olej z filtrem i uszczelką wymieniam średnio co 10tys (wymiana statyczna oczywiście) na Mobil ATF LT 71141 - ostatnia wymiana przy 279242 km. Olej w dyfrach wymieniony na Mobil Mobilube SHC 75W90 przy 279242 km.

Aktualnie auto prezentuje się tak:



























Wszelakie opinie, uwagi i sugestie mile widziane <prosze>
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-13, 16:17   

A fotek mao coś <fujarka>
 
 
matrose1983 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic Sport F1
Zasilanie: ON
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 201
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-02-13, 16:33   

zapowiada sie gruubo
dawaj więcej fotek <brawo>
_________________
:)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-13, 16:36   

beyer28 napisał/a:
olej silnikowy wymieniany średnio co 5tys km (...). Jeśli chodzi o skrzynię olej z filtrem i uszczelką wymieniam średnio co 10tys (wymiana statyczna oczywiście

Co tak często?
_________________
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 16:42   

Apophis, już są ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 16:53   

krzychu22.p1i, dość często to fakt, ale u mnie te wymiany związane były z czymś tam zawsze. Jeśli chodzi o silnik to moje wymiany spowodowały były 2 krotnym płukaniem silnika ze względu na nagar zgromadzony w środku. Robiłem płukanie silnika ze świerzym olejem, jeździłem 4tys km i znów płukanie i znów wymiana oleju.
Jeśli chodzi o skrzynię, to częste wycieki z wtyczki sterownika wymuszały na mnie wymianę oleju, bo do wymiany oringów w nich zawsze trzeba było zwalać michę, a co za tym idzie zawsze lałem świeży olej z filtrem i uszczelką

Pewnie gdyby wszystko było ok to nie byłbym tak nadgorliwy. Ale poszło mu to na zdrowie ;)
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-13, 18:45   

Noo wreszcie bayerancka furka :)

Dobrze sie prezenci-co do czestych wymian to jestes chyba pierwszy co to robi w druga strone :) No racja że nie zaszkodzi na pewno :)
 
 
gonias 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 208
Skąd: Turek (WLKP)
Wysłany: 2016-02-13, 19:10   

Pięknie się prezentuje Twoje ósemeczka <okok> , widzę że masz dekory oklejone folią w połysku, jak się sprawuje ? pokazują się ślady zużycia ? :)
_________________

 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-13, 19:20   

wymiana oleju co 5k km :) nice
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 19:25   

matrose1983, Apophis, gonias, Dzięki <hihi> Z oklejonym drewnem już kupiłem i raczej nie widać po niej większego zużycia. Jakieś tam minimalne ryski są, ale jak na 3 lata po oklejeniu trzyma się bardzo dobrze. Mikrofibrą trzeba czyścić, bo porysować łatwo
_________________
4.2 ASG 299 km katalizatory.

Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8

-------------
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2016-02-13, 20:16   

beyer28, no srodek mega sympatyczny, podoba mi sie taka kolorystyka :D Dobra fura, co tu duzo gadac ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 40
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2016-02-13, 20:39   

fajny kolor wnętrza masz <okok> ładna 8semeczka <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-13, 20:54   

Mega pedantycznie zadbane auto - nawet zwrotnice się świecą :) Mariusz <brawo>
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2016-02-13, 23:09   

O... gdzieś już widziałem to auto... nawet wielokrotnie <okok>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bazzzyl 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 328
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-13, 23:29   

Miałem przyjemność jechać z Mariuszem.
Widać, że dba o swoją Niunię :)
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.