|
Autor |
Wiadomość |
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-02-15, 21:41
|
|
|
beyer28 napisał/a: | 123mielony, Dziękuję |
Nie ma za co,należało Ci się i już. |
|
|
|
|
|
|
|
Gunner
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 358 Skąd: Siedlce
|
Wysłany: 2016-02-16, 01:27
|
|
|
Zajebiście się prezentuje. Piękny, klasyczny wygląd, nic nie przekombinowane. Powiem nawet, ze kojarzy się z mafijną gablotą |
|
|
|
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-02-16, 07:05
|
|
|
Mijałem niedawno Twoje auto w Babicach |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-05, 15:31
|
|
|
Gunner, dzięki, staram się, aby utrzymać go w jak najbardziej klasycznej wersji, ale bardziej z ukierunkowaniem na S8 dzięki przedniej zawieszce S8, grillowi S8, recaro, kierownicy z biegami S8 i przelotowemu wydechowi udało się podkreślić "sportowość" auta. Jedyne co zostało do pełnej "wizualności" to lustra S8 i dystanse do "słoneczek"-plany na nadchodzącą wiosnę
A co do "mafijności" to nie powiem bo auto jest dość reprezentacyjne i pewnie dlatego za każdym razem przy rutynowej kontroli policyjnej muszę otwierać bagażnik do sprawdzenia
VanDyke, mijamy się często w tamtych okolicach, znamy się na forum i telefonicznie. Trzeba w końcu zrobić jakiegoś spota
W ostatnich dniach A8 dostało nowy uszczelniacz lewej półosi (OE ZF - 100zł z przesyłką) wraz ze świeżym olejem do przedniego dyfra (Mobil Mobilube SHC 75W90 - 1L 40zł), ze względu na wyciek. Dodatkowo poprawione i uszczelnione łączenie końcowego wydechu, nareszczie nie zaciąga mi już spalin do środka |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |