|
Autor |
Wiadomość |
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-06-22, 15:36
|
|
|
no własnie mógł byś zapodać jakiś schemacik pinów w przycisku i jak to podłączyć, bo ja tez mam roletki i guzik w desce a nie ma wiązki :-/ i jak chce opuscić, podnieść roletke to robie to na krótko z akumulatora.
Jak byś dał jakiś opis to moze bym tez porzezbił |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2905 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2011-06-22, 17:47
|
|
|
zanjac napisał/a: | robertas napisał/a: | i roleta elektryczna na tył, |
a jak rozwiązałeś elektrykę.......bo to mnie zawsze zniecheca. |
no już mniej jak ten jeden kabelek do pociągnięcia z konsoli to byc nie może
zasilanie bierzemy z tyłu z akku |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-06-22, 17:52
|
|
|
maciu napisał/a: | no już mniej jak ten jeden kabelek do pociągnięcia z konsoli to byc nie może
zasilanie bierzemy z tyłu z akku |
z rolety z tyłu wychodzą 3 kable : plus, minus i impuls a w przycisku od rolety tym w desce jest bodajze 6 pinów wiec.............jeden kabelek to troche mało |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
tomek87g
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy Dołączył: 24 Sty 2011 Posty: 279 Skąd: Wpy:)
|
Wysłany: 2011-06-22, 22:30
|
|
|
jakby ktos chciał sobie takie roletki zamontowac w swojej a8
to mam znów jeden taki komplecik z przyciskiem kostkami zaczepami bocznych rolet i wszystkimi srubkami do montazu,jednym słowem komplet za 250zł
co do kabli to na pewno w ori instalacji nie jest jeden :lol: ,dla kolegi robertas podjąłem próbe wyplatania ori wiazki ale po 1.5 godz nie wytrzymałem :-x i poucinałem kostki :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2011-06-23, 11:52
|
|
|
Panowie, montaz calej instalacji jest prosty jak budowa cepa...a zatem w przycisku sa 4 piny, jesli chcecie zeby bylo wszystko jak ori to trzeba kupic 6m kabla 3 zylowej linki 1mm2. Ja doprowadzilem go do konsoli prawym progiem w aucie prosto do konsoli przedniej. Zasada jest taka ze do rolety potrzebne jest do doprowadzena 12v, masa i 12v impuls, tak jak kolega pisal wczesniej a do przycisku trzeba doprowadzic 12v i mase z podswietlenia konsoli oraz
12v ktore bedzie wchodzilo na jeden pin przycisku a po jego nacisnieciu bedzie wychodzilo drugim pinem prosto na kabelek ktory ma doprowadzic impuls do rolety to takie ogolne wyjasnienie, postaram sie walnac jakis schemat w niedlugm czasie ogolnie najlepiej te 12v do rolety i podswietlenia wziasc z jakiegos przycisku na konsoli, bo jest to najprostsze a wtedy dzialac wszystko bedzie dopiero po zalaczeniu zaplonu, bo o to tu chodzi
Nie pamiętam dokładnie jaki rozkład pinów był na przycisku...
Ale ogólnie bardzo łatwo jest to wszystko pomierzyć zwykłym miernikiem
Tam piny które trzeba podpiąć na impuls sprawdzamy badając przejscie... wciskamy przycisk i jednocześnie sprawdzamy między którymi pinami jest przejscie (na wcisniętym) gdy puszczamy przycisk, przejscia być nie powinno. Jedna sprawa już załatwiona
Jak narysuje schemat myśle że będzie już wszystko jasne i czytelne |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
dzidzia
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip 4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: D2, MAN, Polo SDI
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 13 Wrz 2010 Posty: 160 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2011-06-23, 19:38
|
|
|
no to ja podłączyłem :mrgreen: i spaliłem tylko jeden bezpiecznik od awaryjnych :roll: i 3 zaróweczki od podswietlenia nawiewów
wykorzystałem starą kostke od instalacji z audi 80 i podłączyłem kolorami kabelków i odziwo działa. wiec nie powiem który pin od czego, bo mi jakoś kolory podeszły i bangla.
moge napisać ze brąz to masa, niebieski to podswietlenie i plus zmostkowany na inny pin i taki sraczkowaty to impuls. przy silniku rolety są czerwony, brązowy i sraczkowaty |
_________________ quattro rulez
V8 no free rides, gas or ass!
http://www.motostat.pl/user-vehicles/15571 |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2011-11-04, 13:37
|
|
|
Sporządziłem łopatologiczny schemat, myśle że wyjaśnia on małe conieco, w razie jakich pytań piszcie na PW, chętnie pomoge, a gdyby ktoś miał problemy i mieszkał blisko mnie to moge podpiąć komuś taką rolete ;-)
[ Dodano: 2011-10-10, 14:34 ]
W ramach jesiennych nudow,pobawilem sie troche kierunkowskazami...zrobilem sobie pseudo hamerykanca :-P dostac takie to cud...jeden ori juz do mnie idzie,a z drugim mam nadzieje wspomorze mnie kolega Pszendza ;-)
A to foto z rezania :-P
Hehe,po wielu trudach w koncu je mam:D teraz czekaja na montaz :mrgreen:
obydwa w stanie idealnym,a jeden nawet nowka;),tak jak pisalem w innym temacie,moje stare pojda na sell...
Dla Tomka i Lukasza...foty szpiegowskie US kierunkow,dzieki. wielkie Foss i Pszendza za info i nie olanie mojej sprawy:)pozdro chlopaki;)
a tu stara fota z summera 2011 i cos co mnie powalilo na lopaty...ufff ogrom tego zacisku z RS6....samo kopyto wazylo chyba z 20kg :roll:
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
Ostatnio zmieniony przez robertas 2011-11-07, 14:48, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-11-07, 13:26
|
|
|
Łopaty są świetne, też myślę o takich :roll: |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2011-12-17, 17:24
|
|
|
Przyszla paczka od Mikolaja...myslalem ze juz wyroslem...ale widac jednak nie :mrgreen:
zestawik uzywany...ale za taka cene....mysle warto bylo troche go tylko podczyscilem...zostalo wymienic tylko koncowki o sa troszke sfatygowane i skompletowac pare gratow typu objemki i mata termoizolacyjna pod dodatkowy tlumik...ciekaw jestem jak to bedzie gadac :-D
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Grain
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Maj 2010 Posty: 241 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 2011-12-17, 19:32
|
|
|
robertas, napisz co to za firma, na zdjęciu prezentuje się zacnie, a cena jaka za taki zestaw? |
_________________ Było S8....:(
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-17, 20:26
|
|
|
robertas napisał/a: | zostalo wymienic tylko koncowki o sa troszke sfatygowane |
Wygląda na to, że końcówki będą sporo wystawać w tył. Chyba dobrze by było je ciut schować, tym bardziej że po rozgrzaniu wydechu rozszerzalność termiczna stali powoduje,że wyjeżdżają jeszcze w tył jakieś 15-18mm...
O jakiej średnicy myślisz jeśli będziesz je zmieniał? |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2011-12-17, 20:52
|
|
|
Mucholejkolator, sa tu wspawane o srednicy 8,5cm z tym ze to w tym szerszym punkcie...bo sa owalne...mysle ze az tak bardzo wystawac nie beda...mam foty jak to lezalo na poprzednim nosicielu....tak to wygladalo...
Tak wiec mam pytanko do Ciebie...jakie do siebie wrzuciles koncowki...bo juz nie wiem co zapodac... ;-)
Grain, co do firmy...bylo to klecone w Anglii...tlumiki firmy Cobra...sam nie wiem czy to dobra firma czy nie a co do ceny...dla mnie to nievtajemica...dalem 1,5k zl tak wiec chyba znosnie jak na dual z tym ze musialem je poczyscic bo wygladaly duzo gorzej,Mucholejkolator, widzial ogloszenie ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-12-17, 23:46
|
|
|
robertas napisał/a: | Mucholejkolator, sa tu wspawane o srednicy 8,5cm z tym ze to w tym szerszym punkcie...bo sa owalne...mysle ze az tak bardzo wystawac nie beda...mam foty jak to lezalo na poprzednim nosicielu....tak to wygladalo... |
No po zdjęciach widać, że wystają jakieś 30-40mm poza obrys zderzaka. Jeśli Tobie nie przeszkadza to ok, dla mnie jest to zdecydowanie za dużo ;-)
Tu masz filmik pokazujący tragizm wizualny wystających zbyt przesadnie końcówek wydechu w naszej furze ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=Lbtqqw-JZ7Y
robertas napisał/a: | Tak wiec mam pytanko do Ciebie...jakie do siebie wrzuciles koncowki...bo juz nie wiem co zapodac... ;-)
|
Ja miałem na oku dwie opcje
pierwsza- http://www.tuningsystem.p...t-podwojna.html
druga ta która jest u mnie aktualnie- http://moto.allegro.pl/sp...1947888116.html
Generalnie u Ciebie można by powalczyć żeby założyć coś bardziej "gotowego" czyli kupić 4 pojedyncze końcówki. Ale i tak dobrze by było je wspawać a nie mocować na śruby...
1,5k za taki wydech to grosze, normalnie trzeba by zapłacić za nowy układ tego typu ok 5k pln |
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|