|
Autor |
Wiadomość |
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-10, 17:00
|
|
|
Kurcze, właśnie to buczenie jest najbardziej uprzykrzające :-? Też z tym walczę, po ponownym wyciszeniu jest lepiej ale jak wydech się zagrzeje porządnie to i tak dudni :roll: |
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-01-10, 17:36
|
|
|
Lukas134,na jakiej zasadzie wykombinowales te silencery...:) u mnie tez jest dosc srogi bas w przedziale 1200-1900 obr...chcialbym go wlasnie jakos wyelimiowac, na wyzszych obrotach jest juz bajka :mrgreen: myslalem nad wstawieniem ori h-pipe'a i 2 tlumika,ale nie wiem czy nie wyciszy sie az za bardzo
Mucholejkolator, jak u Ciebie finalnie pozostalo... ;-) |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2012-01-10, 17:59
|
|
|
Powiem tak: jeśli masz końcowe przeloty to będzie buczało. Ja mam teraz wszystko seryjne oprócz końcowych tłumików. Jęśli chcesz trochę wyciszyć to wstaw ori tłumik środkowy, zmiana z x-pipe na ori h-pipa chyba niewiele pomoże :-/ Taki jest niestety urok wydechu w A8, jak wstawisz przelot końcowy to buczy w tym zakresie obr.
Silencery pomagają, zrobiłem do Proexa i zdecydowanie mniej dudniło, ale na wyższych obrotach powstaje tam spora dysza i pojawia się dzwięk odrzutowca czy sprężonego powietrza :->
Bierzesz krótkie rurki, nacinasz wąsy prostokątne po obu stronach i zaginasz do wewnątrz zmniejszając przekrój przelotu, co wpływa bezpośrednio na zwolnienie spalin w układzie :->
Tak zrobione urządzonka montujesz w rurach wylotowych lub końcówkach tłumików. |
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2012-01-10, 19:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2012-01-10, 18:31
|
|
|
U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-) |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
SERGIO
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy Dołączył: 24 Paź 2009 Posty: 297 Skąd: Pomorskie
|
Wysłany: 2012-01-12, 10:52
|
|
|
Lukas134 napisał/a: | U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-) |
Ja również trochę przerobiłem ten temat w kilku A8 w których zakładałem sportowe wydechy, różne kombinacje z katami, bez, x-pipe, h-pipe itp itd.
Uważam, że jedynym rozwiązaniem przy sportowych tłumikach końcowych przelotowych jest taki właśnie silencer, nic innego nie wyeliminuje buczenia. Można układ wyciszyć lub zgłośnić ale buczenie i tak zostanie.
Z tego co czytałem końcowe tłumiki przelotowe powinny być montowane tylko w autach doładowanych.
Do wolnossących powinny być montowane sportowe tłumiki komorowe i wtedy takich kwiatków nie będzie. Pozdrawiam i życzę udanych modów :-P |
|
|
|
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2012-01-17, 20:08
|
|
|
tutenhamon napisał/a: | Dlatego wydech sportowy można zamontować sobie do H..CRX |
Wszystko zależy jaki sportowy wydech masz na myśli. |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2012-01-22, 14:20
|
|
|
No i sie jeszcze raz zabralem do tematu, meczylem go dlugo ale w koncu przespawalem te koncówki nawet o dziwo zmienila mu sie charakterystyka dzwieku, i ciutke sie wyciszyl, efekty mojej dlubaniny ponizej... ;-)
przy okazji ze juz zmarzlem, wymienilem tez przednie klosze,wiedzialem ze sa juz troche zmeczone zyciem,ale wygladaly jeszcze jeszcze ;-) ....ale jak zdjalem stary i porównalem z nowym.... :shock: zreszta zobaczcie sami...
|
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
BiLu
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 229 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-22, 15:19
|
|
|
trochę za bardzo widoczny jest prawy tłumik, ale ogólnie to raczej poprawnie ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|