Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84  
Autor Wiadomość
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-10, 17:00   

Kurcze, właśnie to buczenie jest najbardziej uprzykrzające :-? Też z tym walczę, po ponownym wyciszeniu jest lepiej ale jak wydech się zagrzeje porządnie to i tak dudni :roll:
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-01-10, 17:36   

Lukas134,na jakiej zasadzie wykombinowales te silencery...:) u mnie tez jest dosc srogi bas w przedziale 1200-1900 obr...chcialbym go wlasnie jakos wyelimiowac, na wyzszych obrotach jest juz bajka :mrgreen: myslalem nad wstawieniem ori h-pipe'a i 2 tlumika,ale nie wiem czy nie wyciszy sie az za bardzo

Mucholejkolator, jak u Ciebie finalnie pozostalo... ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Mucholejkolator 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy
Wiek: 39
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 460
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-01-10, 17:59   

Powiem tak: jeśli masz końcowe przeloty to będzie buczało. Ja mam teraz wszystko seryjne oprócz końcowych tłumików. Jęśli chcesz trochę wyciszyć to wstaw ori tłumik środkowy, zmiana z x-pipe na ori h-pipa chyba niewiele pomoże :-/ Taki jest niestety urok wydechu w A8, jak wstawisz przelot końcowy to buczy w tym zakresie obr.

Silencery pomagają, zrobiłem do Proexa i zdecydowanie mniej dudniło, ale na wyższych obrotach powstaje tam spora dysza i pojawia się dzwięk odrzutowca czy sprężonego powietrza :->

Bierzesz krótkie rurki, nacinasz wąsy prostokątne po obu stronach i zaginasz do wewnątrz zmniejszając przekrój przelotu, co wpływa bezpośrednio na zwolnienie spalin w układzie :->
Tak zrobione urządzonka montujesz w rurach wylotowych lub końcówkach tłumików.
Ostatnio zmieniony przez Mucholejkolator 2012-01-10, 19:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-10, 18:31   

U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-01-10, 18:34   

hmmm wlasnie tak odczuwalem ze to buczenie pojawia sie wlasnie z ostatnich tlumikow...zobacze jaki efekt bedzie na nowych koncowkach...nie moge sie jakos zabrac do tego przez te pogode ;) a silencery... jak ma byc odrzutowiec to troche slabo :lol:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
SERGIO 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: DSG
Zasilanie: ON
Imię: SERGIO
Jeżdzę: VW PASSAT
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 297
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2012-01-12, 10:52   

Lukas134 napisał/a:
U mnie był bas w obrotach ok 1200-1600 i to taki niezbyt przyjemny, ale teraz jest dobrze jak dla mnie :-) ja mam silencery tak jak Kacper pisze. Rurki 25cm zrobiony kołnierzyk, a z drugiej wycięte po 1cm na stronę i zagięty zrobiony lejek :-) i można zaginać i odginać tym regulujesz masę przepływu powietrza i głos wydechu :-) tak mi poradził Sergio i jestem bardzo zadowolony :-)


Ja również trochę przerobiłem ten temat w kilku A8 w których zakładałem sportowe wydechy, różne kombinacje z katami, bez, x-pipe, h-pipe itp itd.
Uważam, że jedynym rozwiązaniem przy sportowych tłumikach końcowych przelotowych jest taki właśnie silencer, nic innego nie wyeliminuje buczenia. Można układ wyciszyć lub zgłośnić ale buczenie i tak zostanie.
Z tego co czytałem końcowe tłumiki przelotowe powinny być montowane tylko w autach doładowanych.
Do wolnossących powinny być montowane sportowe tłumiki komorowe i wtedy takich kwiatków nie będzie. Pozdrawiam i życzę udanych modów :-P
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 55
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2012-01-17, 19:34   

Dlatego wydech sportowy można zamontować sobie do H..CRX :mrgreen: . A w A8 najlepiej brzmi seryjny fabryczny. ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-17, 20:01   

Nie prawda :-) w fabrycznym wydechu mało wychodzi tego głosu z V-ki. Musi trochę pokazać pazur ;-) chociażby na wolnych obrotach :-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2012-01-17, 20:08   

tutenhamon napisał/a:
Dlatego wydech sportowy można zamontować sobie do H..CRX

Wszystko zależy jaki sportowy wydech masz na myśli.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-01-17, 20:11   

Lukas134, no i Cie popieram ;) teraz to slychac ze sie ma v8 pod maska,wystarczy odpalic silnik a ludzie sie sami ogladaja co za potwora uslyszeli ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-17, 20:35   

robertas, i tak ma byc :-) najgorsze buczenie w trasie :-/ ja u siebie to zminimalizowalem mocno :-D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-01-22, 14:20   

No i sie jeszcze raz zabralem do tematu, meczylem go dlugo ale w koncu przespawalem te koncówki :D nawet o dziwo zmienila mu sie charakterystyka dzwieku, i ciutke sie wyciszyl, efekty mojej dlubaniny ponizej... ;-)





przy okazji ze juz zmarzlem, wymienilem tez przednie klosze,wiedzialem ze sa juz troche zmeczone zyciem,ale wygladaly jeszcze jeszcze ;-) ....ale jak zdjalem stary i porównalem z nowym.... :shock: zreszta zobaczcie sami...

_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
BiLu 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 229
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-01-22, 15:19   

trochę za bardzo widoczny jest prawy tłumik, ale ogólnie to raczej poprawnie ;-)
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2012-01-22, 15:57   

BiLu, no niestety inaczej sie go nie dalo zamontowac...ot taki urok d2 :) miejsca kompletnie brak ;) dlatego puchy pomalowalem na czarny mat zeby az tak nie kluły w oczy ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 35
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2012-01-22, 18:58   

No te końcówki odrazu lepsze :-) a nie da się trochę wyżej ich zamocować ?? ;-)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.