Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[A8 D2 4,2 Q] Air8 US by Robertas...mini barek s84  
Autor Wiadomość
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-02-28, 14:10   

zanjac, ładnie Ci to z tą kierownicą przed liftem wyszło ;-) ja natomiast uchylając rąbka tajemnicy i korzystając z chwili wolnego czasu umyłem autko i pokusiłem sie o delikatne przymierzenie nowych kółek. Nie wrzucałem ich na autko z racji tego że jeszcze mamy luty, ale musze sie przyznać że ciężko było mi sie powstrzymać :-P A oto 2 zdjęcia z przymiarki: felgi
przód 9J 245/35/R20
tył 10J 285/30/R20




Ogólnie nie moge sie doczekać wiosny :mrgreen:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
polbed 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lis 2009
Posty: 29
Skąd: Bulowice/Małopolska
Wysłany: 2010-02-28, 15:37   

nice :d :d
 
 
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-28, 17:33   

...........a tu masz film z twoimi felgami w roli głównej :shock:
http://www.vimeo.com/5212630
 
 
eXecutorR
[Usunięty]

Wysłany: 2010-02-28, 17:49   

masakra :peace: od teraz wszyscy nie możemy doczekać się wiosny i zdjęć :d
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-02-28, 17:51   

Ładne kółka , ja też nie mogę doczekać się wiosny i co najważniejsze załatania dziur żeby bezstresowo jeździć :mrgreen:
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-02-28, 20:41   

To z tymi dziurami to naprawde dobre życzenie, zwłaszcza teraz. No ale trudno trzeba będzie jeździć powoli :-P Zwłaszcza że teraz przymierzam sie do lekkiej gleby :-P Tak nawiasem mówiąc, to gdyby ktoś miał springi od s8 to chętne odkupie ;-)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-03-01, 21:09   

robertas, super fele :D chcialem takie sprawic sobie :) ale juz nie chcialo mi sie sprzedawac i kupowac innych :) mialem takie zestawienie 245/35/20 i 285/30/20 i przod byl o 1cm nizszy ;/ Rowne masz srednice kol?? ja zmienilem przod na 255/35/20 :)
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
raptor90 
Moje A8



Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Sie 2009
Posty: 82
Skąd: Piła
Wysłany: 2010-03-01, 21:10   

Hmm emblemat audi na kierownicy w wersji przed liftowej bardzo ładny ale zastanówmy się co się z nim stanie jeśli będzie wypadek i wystrzelą poduszki powietrzne, emblemat przemieni się w istny pocisk... :shock:
_________________

 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-03-01, 21:40   

Lukas134, fele różnią sie o ok 1,5 mm ale jest to podyktowane tym że przód ma wyższy bieżnik. Ale nie wiem czemu u Ciebie wyskoczył 1cm różnicy :-/ Faktycznie bardzo dziwna sprawa. Ja właśnie chciałem kupić taka samą opone tzn 255 ale wyszło mi wtedy że będzie sie różnić średnica o ok 6mm więc dlatego zdecydowałem sie na węższe koło
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-03-06, 15:50   

245/35 20 i 285/30 bedzie dobrze.

Wiem, bo sam jeździłem na takich.
Na 255/35 przód jest za wysoko, ale nic nie powinno być - wszystko zalezy od opony i ulozenia jej na feldze.
Musisz tylko uwazac przy nowych klockach i tarczach - bo z racji kształtu felgi, mogą, ale nie muszą przycierać o zacisk (nalezy wtedy zastosować dystans 5mm).

Na załączonym wyżej video na vimeo, jest gleba 100/70. 245/35 ET 30 i 285/30 ET40.

Robertas, ja na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś zawiasu 55/35.
Najlepiej sprawić sobie gwint - wnet sobie wszystko ładnie dopasujesz.

Jak tuning to tuning ;)
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-03-06, 18:27   

SJake, obniżona to musi być ;-) Myślałem nad gwintem ale niestety troszke kaski to kosztuje :-/ Na razie doraźnie myśle o springach z S8, a potem sie zobaczy. A do tuningu do raczej nie używałbym tego słowa ;-) , poprostu dobra fela i gleba i to wszystko co trzeba w tym autku ;-) Myśle jeszcze nad przerobieniem kierunków na clear, ale poczekam aż zrobi sie cieplej :-P
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
SJake 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 192
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2010-03-06, 20:51   

Ja kierunki bym zostawił takie jakie są, a zaopatrzył się jedynie w zarówki kierunkowe typu silver philips. Wykluczasz wtedy pomaranczową poświate w stanie spoczynku, a kierunki świecą pomarancza wtedy jak powinny...
Przy okazji przeczyscił kierunki oraz szkła reflektorów. Ewentualnie dorezał BIXenon u Heveliusza.

Wszystko co wychodzi poza standard wyposażenia to "tuning" ;)

Aha i uważaj na dziury - podobno RH NAJ lubi się przygiąć - taki zamysł konstrukcyjny co by chronic zawieche, opony - chociaz to bardzo solidne koło.

Na polskich dziurkach to pewnie po jednym sezonie mozesz spokojnie wybrac się na małe przeprostowanko.
Przy tym rozmiarze to raczej norma... Podobnie jak z wyząbkowywaniem opon - ale to jeszcze zależne od mieszanki.
Przy wizycie u wulkanizatora pamietaj, aby mial sprzet do przesuwania opony względem felgi - tzw. ułożenie. Wiekszość wulkanizacji wciska 20-tkowe opony o niskim profilu jakby to była balonowa 15 - byleby siedziała. Pozniej daja po 100G na strone i lamentują - "Panie trudno się wyważa... ojej i ojej...co to jest?"

Dwudziestki są dla wytrwałych i upartych :mrgreen:

Pozdrawiam

P.s na 285/30 przejezdza się nad dziurami :mrgreen:
_________________
A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL

POLISHANGEL
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2010-03-06, 23:04   

SJake, dzięki za rady, są bardzo przydatne i wezne je sobie do serca ;-) . W sumie to paradoks że kupiłem takie fele i będe jeździł powolutku. Ale Polska to kraj paradoksów więc pasuje tutaj jak ulał :mrgreen:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
micek001 
Użytkownik


Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lip 2009
Posty: 32
Skąd: PODLASIE
Wysłany: 2010-03-07, 09:08   

Piekny alus :-P
_________________

 
 
Lukas134 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy
Wiek: 34
Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 1003
Skąd: Łosice
Wysłany: 2010-03-07, 21:00   

robertas, wlasnie nie wiem czemu mi taka roznica wyszla ;/ teraz mam te 255/35 i sa bardziej podobne rozmiarem niz na tych 245. ;/ zobaczymy jak teraz bedzie :D wtedy tez patrzylem na kalkulatorach itd ze 245 i 285 to idealny komplet, ale cos sie nie zgadzalo ;/ a te felgi RH sa sliczne :) ja teraz swoje dalem cale w polerke to ladnie sie wszystko odbija :D

SJake, masz racje z tym ze 285 przelatuje nad dziurami :D nie raz mialem tak ze przod wpadl w dolek a tyl cisza :D to jest plus takich szerokosci :D
_________________
Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.