|
Autor |
Wiadomość |
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-02-28, 14:10
|
|
|
zanjac, ładnie Ci to z tą kierownicą przed liftem wyszło ;-) ja natomiast uchylając rąbka tajemnicy i korzystając z chwili wolnego czasu umyłem autko i pokusiłem sie o delikatne przymierzenie nowych kółek. Nie wrzucałem ich na autko z racji tego że jeszcze mamy luty, ale musze sie przyznać że ciężko było mi sie powstrzymać :-P A oto 2 zdjęcia z przymiarki: felgi
przód 9J 245/35/R20
tył 10J 285/30/R20
Ogólnie nie moge sie doczekać wiosny :mrgreen: |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
|
|
|
polbed
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38 Dołączył: 09 Lis 2009 Posty: 29 Skąd: Bulowice/Małopolska
|
Wysłany: 2010-02-28, 15:37
|
|
|
nice :d :d |
|
|
|
|
|
|
|
JIMM [Usunięty]
|
|
|
|
|
eXecutorR [Usunięty]
|
Wysłany: 2010-02-28, 17:49
|
|
|
masakra :peace: od teraz wszyscy nie możemy doczekać się wiosny i zdjęć :d |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2010-02-28, 17:51
|
|
|
Ładne kółka , ja też nie mogę doczekać się wiosny i co najważniejsze załatania dziur żeby bezstresowo jeździć :mrgreen: |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-03-01, 21:09
|
|
|
robertas, super fele chcialem takie sprawic sobie ale juz nie chcialo mi sie sprzedawac i kupowac innych mialem takie zestawienie 245/35/20 i 285/30/20 i przod byl o 1cm nizszy ;/ Rowne masz srednice kol?? ja zmienilem przod na 255/35/20 |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
raptor90
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 82 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2010-03-01, 21:10
|
|
|
Hmm emblemat audi na kierownicy w wersji przed liftowej bardzo ładny ale zastanówmy się co się z nim stanie jeśli będzie wypadek i wystrzelą poduszki powietrzne, emblemat przemieni się w istny pocisk... :shock: |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-06, 15:50
|
|
|
245/35 20 i 285/30 bedzie dobrze.
Wiem, bo sam jeździłem na takich.
Na 255/35 przód jest za wysoko, ale nic nie powinno być - wszystko zalezy od opony i ulozenia jej na feldze.
Musisz tylko uwazac przy nowych klockach i tarczach - bo z racji kształtu felgi, mogą, ale nie muszą przycierać o zacisk (nalezy wtedy zastosować dystans 5mm).
Na załączonym wyżej video na vimeo, jest gleba 100/70. 245/35 ET 30 i 285/30 ET40.
Robertas, ja na Twoim miejscu szukałbym jakiegoś zawiasu 55/35.
Najlepiej sprawić sobie gwint - wnet sobie wszystko ładnie dopasujesz.
Jak tuning to tuning |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
Wysłany: 2010-03-06, 18:27
|
|
|
SJake, obniżona to musi być ;-) Myślałem nad gwintem ale niestety troszke kaski to kosztuje :-/ Na razie doraźnie myśle o springach z S8, a potem sie zobaczy. A do tuningu do raczej nie używałbym tego słowa ;-) , poprostu dobra fela i gleba i to wszystko co trzeba w tym autku ;-) Myśle jeszcze nad przerobieniem kierunków na clear, ale poczekam aż zrobi sie cieplej :-P |
_________________ Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
|
|
|
|
|
SJake
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jacek
Jeżdzę: Aluminium
Pomógł: 4 razy Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 192 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2010-03-06, 20:51
|
|
|
Ja kierunki bym zostawił takie jakie są, a zaopatrzył się jedynie w zarówki kierunkowe typu silver philips. Wykluczasz wtedy pomaranczową poświate w stanie spoczynku, a kierunki świecą pomarancza wtedy jak powinny...
Przy okazji przeczyscił kierunki oraz szkła reflektorów. Ewentualnie dorezał BIXenon u Heveliusza.
Wszystko co wychodzi poza standard wyposażenia to "tuning"
Aha i uważaj na dziury - podobno RH NAJ lubi się przygiąć - taki zamysł konstrukcyjny co by chronic zawieche, opony - chociaz to bardzo solidne koło.
Na polskich dziurkach to pewnie po jednym sezonie mozesz spokojnie wybrac się na małe przeprostowanko.
Przy tym rozmiarze to raczej norma... Podobnie jak z wyząbkowywaniem opon - ale to jeszcze zależne od mieszanki.
Przy wizycie u wulkanizatora pamietaj, aby mial sprzet do przesuwania opony względem felgi - tzw. ułożenie. Wiekszość wulkanizacji wciska 20-tkowe opony o niskim profilu jakby to była balonowa 15 - byleby siedziała. Pozniej daja po 100G na strone i lamentują - "Panie trudno się wyważa... ojej i ojej...co to jest?"
Dwudziestki są dla wytrwałych i upartych :mrgreen:
Pozdrawiam
P.s na 285/30 przejezdza się nad dziurami :mrgreen: |
_________________ A8 4,2 quattro
A8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
V8 4,2 quattro
S6 4,2 quattro
A6 2,8 quattro
A2 1,6 FSI
A6 TDI AEL
POLISHANGEL
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
micek001
Użytkownik
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lip 2009 Posty: 32 Skąd: PODLASIE
|
Wysłany: 2010-03-07, 09:08
|
|
|
Piekny alus :-P |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Lukas134
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: 6HP26 GZA
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3 & Corvette C4
Pomógł: 16 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Paź 2009 Posty: 1003 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2010-03-07, 21:00
|
|
|
robertas, wlasnie nie wiem czemu mi taka roznica wyszla ;/ teraz mam te 255/35 i sa bardziej podobne rozmiarem niz na tych 245. ;/ zobaczymy jak teraz bedzie wtedy tez patrzylem na kalkulatorach itd ze 245 i 285 to idealny komplet, ale cos sie nie zgadzalo ;/ a te felgi RH sa sliczne ja teraz swoje dalem cale w polerke to ladnie sie wszystko odbija
SJake, masz racje z tym ze 285 przelatuje nad dziurami nie raz mialem tak ze przod wpadl w dolek a tyl cisza to jest plus takich szerokosci |
_________________ Najlepsze fora internetowe samochodowe w Polsce:
Auto Audi A6 C6
Silnik BDW 2.4 177 KM. Wyciek płynu chłodniczego.
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |
|
|